Jump to content

Bakari Sagna


mmaelan

Recommended Posts

  • Replies 513
  • Created
  • Last Reply

Står også her;

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...icc=picbox&ct=5

 

Også verdt å merke seg det som står nederst (har også blitt nevnt tidligere i media); The Gunners are also closing in on another young Frenchman, Caen striker Yoan Gouffran, who is set to be signed and then loaned back to Caen for the coming season.

 

Edit: For å bekrefte Sagna ryktet så er det jo bare for noen å sette seg ned og se på webcamen på ArsenalTV og se om de kanskje ser han?? :) Han kommer vel sikkert ut på gressmatta for å titte, hvis han virkelig er i London :blink:

Link to comment
Share on other sites

Har noen sett han spille? og er han en god hodespiller?

Tror vi trenger en som kan være med å rydde unna litt på defensive dødballer.

 

Gunstig at han er anvendelig ihvertfall.

 

Syns £7.5 mill. er litt mye, men det må vel til for en landslagsspiller.

Link to comment
Share on other sites

Har noen sett han spille? og er han en god hodespiller?

Tror vi trenger en som kan være med å rydde unna litt på defensive dødballer.

Ifølge Wikipedia er han bare 176cm, så om denne Sagna rydder mye unna er vel heller tvilsomt.

 

får håpe han har god spenst da :P

 

Er kanskje litt som R. Carlos? Litt liten, men ganske kraftig plugg og forhåpentligvis med gode defensive fibre.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Dette er vel beviset på at vi har signert Sagna: http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...7310809,00.html

 

Et spenende kjøp synes jeg. Er ikke helt fornøyd med Eboues prestasjoner bakover(fremover var han til tider genial) Tror vi trenger en mer direkte forsvar spiller på høyre siden, og mye kan tyde på at denne Sagna kan bli den karen. Ser ut som han skal ha gamle nr til Cole..Ser da ut som et 3 tall. Da mangler vi bare en ving i mine øyner(isåfall hvis svensken går..) og at Wenger samler troppene for litt motivasjon til kommende sesong. Pre-season har aldri vært mer spenende/viktig en det er nå(i de siste 10 årene isåfall..kanskje litt i Wengers andre år) Dette er et positivt kjøp i mine øyner, men det er fortsatt mye igjen å jobbe med frem til seriestart! Ro ned stemningen i stallen, jobb grundig med de grusomme død-ballene, "problemene i styret"(hvis det er et problem da) Og gi en mer klarhet i kontrakten(Wenger) din! Men det er på rett vei..så langt.

 

Dette er et klipp av årets lag i Frankrike, og her får dere en liten snut av Sagna. Den andre er et intervju.

 

http://www.youtube.com/watch?v=UF9z3AMceow...related&search=

 

 

Ps: Morsomt hvordan the sun vet hva Wenger og andre folk tenker. Og hva Wenger har sagt til Ljungberg, Henry, Gallas, styret etc, etc.

Link to comment
Share on other sites

Da tyder det på at alt er klart med tanke på Sagna da. :) Lurer på hvilket nr han har på drakta, er det nr 3 kanskje?

 

Regner med at det blir offentliggjort på Arsenal.com i løpet av dagen og da blir det spennende å høre hva både Sagna og Wenger sier. Wenger har sikkert noen forklaringer på hva hans planer med Sagna er. ;)

 

"Sagna’s arrival will mean a move into midfield for Emmanuel Eboue, who will fill the gap left by Ljungberg’s departure."

 

Blir vel ganske greit dette, så får vi håpe at Wenger bruker evt penger fra et Freddie-salg på Martins...

Link to comment
Share on other sites

Da tyder det på at alt er klart med tanke på Sagna da. :) Lurer på hvilket nr han har på drakta, er det nr 3 kanskje?

 

Regner med at det blir offentliggjort på Arsenal.com i løpet av dagen og da blir det spennende å høre hva både Sagna og Wenger sier. Wenger har sikkert noen forklaringer på hva hans planer med Sagna er. ;)

 

"Sagna’s arrival will mean a move into midfield for Emmanuel Eboue, who will fill the gap left by Ljungberg’s departure."

 

Blir vel ganske greit dette, så får vi håpe at Wenger bruker evt penger fra et Freddie-salg på Martins...

 

Ikke veldig høye odds på at han får nr 3 B) ;)

 

God signering som vil gi oss god backup på begge sider i forsvaret når skadene setter inn og Afrikamesterskapet starter.

 

Litt ambivalet til å miste Ljungen. Han er den eneste igjen fra tidlig Wengerperiode og slik sett viktig for kontinuiteten. På en annen side tror jeg ikke han vil være annet en 2. el 3. valg på høyresiden neste sesong og kan derfor forstå både Wenger og Ljugen med tanke på en exit.

Spilleren med lengst fartstid i Arsenal vil vel da bli Justin Hoyte som signerte proffkontrakt i 01?? Gilberto fra -02 med mest erfaring og lengste sammenhengende periode på førstelaget. Skremmende stor utskiftning siste årene...

Link to comment
Share on other sites

Skremmende stor utskiftning ja, så det er vel egentlig ikke så veldig rart at vi har hatt noen tøffe sesonger i det siste. Ingen klubber klarer å opprettholde like stor suksess under en såpass stor utskiftning. Allikevel tror jeg Wenger er i ferd med å komme i gang med noe stort og helt nytt og det er positivt, og jeg tror også at han forlenger kontrakten.

 

Sagna er jeg veldig glad over å få til klubben bare ved den store kjærligheten han har vist til klubben. Det er slike spillere man ønsker inn :)

Link to comment
Share on other sites

Blir vel ganske greit dette, så får vi håpe at Wenger bruker evt penger fra et Freddie-salg på Martins...

 

Pengene vi får fra et evt Ljungberg salg går til Marseille for sagna.

Men ifølge Daily Express så kan Arsenal komme til å legge inn bud på Martins på 150 mill.

The Independent melder også dette.

 

Håper det stemmer :D

Link to comment
Share on other sites

Strålende! :D

Sikkert en veldig god spiller, som ønsker skikkelig å dra til London og Arsenal. Det er bra!

 

Fakta

Født: 14 Februar 1983

Vekt: 72 kg

Høyde: 1.72 cm

Fødested: Sens

 

Tiderlige klubber:

 

03-04 Auxerre

04-05 Auxerre

05-06 Auxerre

06-07 Auxerre

Link to comment
Share on other sites

Dette er vel beviset på at vi har signert Sagna: http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...7310809,00.html

 

Et spenende kjøp synes jeg. Er ikke helt fornøyd med Eboues prestasjoner bakover(fremover var han til tider genial) Tror vi trenger en mer direkte forsvar spiller på høyre siden, og mye kan tyde på at denne Sagna kan bli den karen. Ser ut som han skal ha gamle nr til Cole..Ser da ut som et 3 tall. Da mangler vi bare en ving i mine øyner(isåfall hvis svensken går..) og at Wenger samler troppene for litt motivasjon til kommende sesong. Pre-season har aldri vært mer spenende/viktig en det er nå(i de siste 10 årene isåfall..kanskje litt i Wengers andre år) Dette er et positivt kjøp i mine øyner, men det er fortsatt mye igjen å jobbe med frem til seriestart! Ro ned stemningen i stallen, jobb grundig med de grusomme død-ballene, "problemene i styret"(hvis det er et problem da) Og gi en mer klarhet i kontrakten(Wenger) din! Men det er på rett vei..så langt.

 

Dette er et klipp av årets lag i Frankrike, og her får dere en liten snut av Sagna. Den andre er et intervju.

 

http://www.youtube.com/watch?v=UF9z3AMceow...related&search=

 

 

Ps: Morsomt hvordan the sun vet hva Wenger og andre folk tenker. Og hva Wenger har sagt til Ljungberg, Henry, Gallas, styret etc, etc.

 

 

The sun skriver bare rene rykter, og arsenal.com har ikke bekreftet noe enda. Tipper Wenger bruker Sagna på høyreback, og kjører Eboue frem på midtbanen, fordi hverken Ljungberg eller Hleb har hatt noen ok sesong. Håper overgangen blir i ordenslik slik at wenger kan rette oppmerksomheten mot Martins, fordi en klassespiss er det vi trenger mest :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...