Jump to content

Bakari Sagna


mmaelan

Recommended Posts

  • Replies 513
  • Created
  • Last Reply

Vi kommer aldri til å spille med det forsvaret.. Wenger har for stor tro på talentene våre! Hoyte og Traore burde absoltt ikke spille denne kampen!

 

ja jeg synes det var nesten urettferdig ovenfor Traore. Gutten er 18 år og man så jo, og wenger burde se hver dag på trening, at det er for tidlig for han. Selvtillitten må jo ha fått en knekk igår for Traore.

Hoyte holder ikke mål. Synd - arsenal-gutt som han er

Link to comment
Share on other sites

Traorè er såpass ung at jeg ikke lager noe rabalder over ham, men Hoyte har dessverre ikke vært god. Det gjør meg vondt, for holdningene hans er noe av det beste jeg har sett. Jeg digger fyren, men slik han har holdt på nå (særlig i går), holder dessverre ikke mål på Arsenals førsteelver.

 

Jeg håper virkelig at disse problemene til Sagna ordner seg snart. Nå har vi heldigvis Ebouè mot Milan, men etter det blir det jo et lite tribuneopphold for ham.. Da trenger vi Sagna!

 

Spiller vi med samme backrekke som mot United kan jeg så og si garantere exit for oss mot Milan...

 

Med Sagna og Clichy har vi i min mening kanskje Europas beste back"par" (Om man kan si sånt)

Ikke mange lag, om noen, har så høy kvalitet på begge backene som det vi kan skryte på oss å ha ;)

Elsker de gutta! Kan ikke spille med Hoyte og Traore igjen. Om Bac og Gael er ute mot Milan, vil jeg ha

Eboue - Senderos - Toure - Gallas

 

Er det blitt bekrefta at Sagna er ute?? Så det var noen som skrev han var ute :)

 

Enig. Det er herlig å ha to backer i verdensklasse. Kjøpet av Sagna må være det beste siden.. Tja.. Det beste på lenge, iallfall!

Link to comment
Share on other sites

Traorè er såpass ung at jeg ikke lager noe rabalder over ham, men Hoyte har dessverre ikke vært god. Det gjør meg vondt, for holdningene hans er noe av det beste jeg har sett. Jeg digger fyren, men slik han har holdt på nå (særlig i går), holder dessverre ikke mål på Arsenals førsteelver.

 

Nå kan det tenkes at årsaken til Hoytes svake spill har den samme forklaring som Senderos tidligere i år, små innhåp med ujevne mellomrom. Da Hoyte spille temmelig fast en periode i fjor var han god, og hadde han fått tillit over tid, slik Senderos har fått i det siste, er jeg sikker på at Hoyte hadde vist at han har noe i Arsenal å gjøre han også.

Link to comment
Share on other sites

triste nyheter. Bakarys bror skal visst nok plutselig ha gått bort

 

det bekreftes ikke i andre medier enn denne artikkelen.

 

det er altså ikke godt og si hvor lenge Bakary blir borte fra Arsenal. sånne ting kan jo ta en stund å komme over. han og familien hans har det nok sikkert ganske kjipt akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

Stakkars! Det er frkytelig leit med slikt. Tror Sagna kommer styrket fra det hele. Ronaldo mistet faren sin for et par år siden, og etter en liten down-periode har han aldri sett seg tilbake. La Sagna få ta den tiden han trenger. Dersom han rushes tilbake når han ikke er klar, kan det for eksempel føre til at han for eksempel viser mye frustrasjon på banen eller at han virker helt borte. Det vil bare gjøre vondt verre. God bedring til Bacary og R.I.P. til broren

Link to comment
Share on other sites

Bacarys bror funnet død på badet

 

Håper Bacary og familien finner ut av hva som skjedde, og ønsker dem det beste for tiden som ligger foran. Dersom Bacary har gått av litt fotball, håper jeg inderlig han spiller i morgen kveld. Vi trenger ham!

 

Nå høres det ut som om han er på plass.

Jepp, han er med igjen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Leit. Det største problemet er ikke at vi må ha Ebouè som back, men hvor tynt det er på midtbane nå. Hleb på høyre blir jo bankers, men hva gjør vi på venstre? Ikke Diaby, håper jeg. Da putter vi heller Hleb over på venstre, og Walcott på Hlebs plass.

Link to comment
Share on other sites

Leit. Det største problemet er ikke at vi må ha Ebouè som back, men hvor tynt det er på midtbane nå. Hleb på høyre blir jo bankers, men hva gjør vi på venstre? Ikke Diaby, håper jeg. Da putter vi heller Hleb over på venstre, og Walcott på Hlebs plass.

 

Det tror jeg også blir Wengers trekk. Og det trenger ikke være dumt. Walcott får muligheten til å etablere seg. Morsomt synes jeg!

Link to comment
Share on other sites

Joda, jeg er enig i at det kan bli spennende. Han har jo (etter min mening) ikke vært dårlig de siste kampene han har spilt. Men jeg tenker på en ting.. Hva om vi får enda en skade på midtbanen? Vi er ganske utsletta med backupmuligheter der nå. Gid vi hadde hatt Rosicky tilgjengelig..

Link to comment
Share on other sites

Det kan jo også hende at Wenger setter Toure på Høyrebacken og Senderos inn på midten igjen. Dessuten er Djourou tilbake nå. Han gjorde vistnok en solid kamp sist reservelagskamp :D. Uansett er det et stort tap. Synes så utrolig synd på Sagna. Man så at han pekte opp mot himmelen (til minne om broren), da han scorte. Det som skulle bli en jubelkamp, endte med skade og tap. Huff. Jeg frykter at Sagna fort ikke kommer til å spille så mange flere kamper for oss i år. Uansett har han vært årets uten tvil beste høyreback i ligaen. 4 assist og 1 mål er fasiten, bedre enn mange vinger (deriblant vår egen Eboue ;))

Link to comment
Share on other sites

Ikke bra. Vi kommer nok til å savne Sagna i kampene fremover.

Jeg mener han har vært vår mest solide forsvarer i år og det kommer vi til å merke tror jeg.

Med en Eboue som er for dårlig defensivt og Hoyte noe ustabil i prestasjonene syns ikke jeg det er veldig betryggende.

 

Derimot ikke så dumt forslag med en Senderos i form som stopper og flytte Toure på høyreback. Da har vi temposterk og god takler i Kolo på høyre og hodestyrken til Senderos i midten.

Mange sier også Gallas blir bedre med Senderos ved sin side.

Jeg syns fortsatt Senderos sliter med tempoet og teknikken, men har vært mye mer sikker og autoritær i år enn tidligere. Litt brutalt kanskje å sette han opp mot en veldig hurtig Torres i Liverpool-kampene, men vi får se hva Wenger velger.

 

Uansett tror jeg Eboue får spille back eller høyrekant samme hva. Ser ut som han har klippekort på dette laget :D Tviler på Hoyte får starte.

Link to comment
Share on other sites

Dette trengte vi absolutt ikke!!! Sagna har vært en av våre beste spillere denne sesongen, og er viktig i oppbyggingen av spillet. Han er uerstattelig, hvertfall med tanke på den stallen vi har. Vi kan selvfølgelig bruke Eboue, men det blir ikke det samme, men det vil nok være den beste løsningen. Skulle dette bli løsningen, MÅ Eboue skjerpe seg når det gjelder holdningene sine. Vi kan ikke ha spillere utpå der som går inn for å få rødt kort og pådrar seg unødvendige frispark imot. Lager man unødvendige frispark, bør dette skje så langt unna vårt mål som mulig.

Håper det er noe støtteapperatet kan gjøre for å få fortgang på skadene til spillere som Sagna og Rosicky. Synes spillerne våre av en eller annen grunn generelt bruker lang tid på å komme tilbake fra skader, men mulig det bare er sånn det er!?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg lurer på om noen har sett intervjuet der de spør om hva slags yrke de forskjellige Arsenal-spillerne ville hatt dersom de ikke spilte fotball. Har noen sett det?

 

Nei,men høres ut som et kult intervju det. Er det på AOTV mann kan se det?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...