mmaelan Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 3. Bacary Sagna Fullt navn: Bacary Sagna Kallenavn: - Nasjonalitet: Fransk Født: 14. februar 1983 Fødested: Sens, Frankrike Posisjon: Forsvar, back Høyde: 176 cm Overgang: 12. juli, 2007 fra Auxerre Arsenal-debut: Emirates cup, Juli 2007 mot PSG Klubber: 2002–2004 Auxerre B 2004–2007 Auxerre 2007- Arsenal Ungdomsklubber: 1998–2002 Auxerre Wikipedia link Redigert av moderator 04.09.11 Redigeringen er laget av Orakelet http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...7250649,00.html Endelig noe konkret. Arsenal holder på å signere Bakari Sagna fra Auxerre eller? Kåret til Frankrikes beste høyreback av spillerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herlik Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Skikkelig spennende spiller. Håper det ligger noe i dette ryktet, noe som jeg også tror. Han er vel ikke mer enn 24 år, så dette lover godt. Gledelig å se at også Arsenal markerer seg på overgangsmarkedet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyclobs Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Hadde det vært frankrikes beste høyreving så skulle jeg kastet meg på begeistringsbølgen,men en høyre back er ikke det vi trenger mest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ted_uh Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 trur dette blir bra. Eboue er bra, men har ein suspensjonsutsatt spelestil. Hoyte er ikkje god nok. Dersom dette kjøpet går i orden, så ser eg for meg at Roy Keane henter Hoyte tilbake til sunderland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsen Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Synes dette virker noe merkelig, både Hoyte og Eboue har helt nylig signert nye langtidskontrakter. En ny høyreback er noe av det siste jeg trodde vi ville få se i sommer.. Mulig Wenger har andre planer enn backplass for en av de tre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Får ikke dette helt til å stemme jeg heller, med mindre han kan brukes som stopper. Og som vanlig...aldri hørt om han..hehe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 I tillegg har vi Kerrea Gilbert i bakhånd vel? + at Toure og Gallas kan spille back..nei, dette tror jeg ikke noe på... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 I tillegg har vi Kerrea Gilbert i bakhånd vel? + at Toure og Gallas kan spille back..nei, dette tror jeg ikke noe på... Mulig Eboue blir omskolert til vingspiller. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roysannnn Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Kan det tenkes at Wenger tenker på Afrikamesterskapet som kommer i januar? Vi har mange som nok blir borte i den perioden. Er for eksemple Hoyte skadet på det tidspunktet er det tynt i de bakre rekker.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Håper vi kjøper han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Kan være at Wenger ser på Eboue som vingspiller i stedet ettersom Eboue er mye bedre offensivt enn defensivt. I såfall vil jo dette sikkert være et bra kjøp, selv om jeg aldri har sett han så jeg aner ikke hvordan han er. Wenger har jo omskolert spillere før, så hvorfor ikke omskolere Eboue til høyreving. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas4 Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Tviler på det blir noe kjøp av han. men han høres jo god ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Synes dette virker noe merkelig, både Hoyte og Eboue har helt nylig signert nye langtidskontrakter. En ny høyreback er noe av det siste jeg trodde vi ville få se i sommer.. Mulig Wenger har andre planer enn backplass for en av de tre? godt poeng nilsen. personlig vil jeg gjerne ha inn en kvalitets-spiller på høyre-backen. men skulle gjerne hatt en jeg hadde hørt om på forhånd. hoyte holder desverre ikke og selv om eboue er god synes jeg han noen ganger har en litt slapp holdning. kanskje litt skarpere konkurranse skjerper emmanuel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 trenger vi en ny høyre back??? eh nei Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Sagna virker som en meget spennende spiller. Jeg er absolutt positiv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Ganske typisk at vi forsterker i posisjoner som i utgangspunktet ikke trenger å forsterkes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herrold Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 denne spilleren håper jeg absolutt at vi signerer, siden Eboue ikke holder helt mål, og ihvertfall ikke Hoyte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Eboue hører hjemme på vingen. Kjøper vi inn en ny høyreback da, dekker vi høyreving-problemet lett. Hoyte og Bak på høyreback, Eboue og Hleb på høyreving. Så sant Bak holder nivået, er dette en ordning jeg kan trives med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir_k Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 denne spilleren håper jeg absolutt at vi signerer, siden Eboue ikke holder helt mål, og ihvertfall ikke Hoyte. Vist du mener Hoyte har vært dårlig eller ikke holder mål som du sier synst jeg du tar rimli feil... Hoyte har inponert meg veldig denne sesongen, òg jeg mener at han har hatt en kjempe sesong... Han er et klart første velg på back-plassen hos meg vertfall... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Jeg tror dette kan være en bra signing. Spesielt med muligheten for at Eboue omskoleres til høyre ving. Dette gir oss større variasjon på høyresia, og kan hvile spillere med mye større selvfølgelighet uten at det påvirker kvaliteten på spillet nevneverdig. Hoyte har denne sesongen vært back-up på både høyre og venste back, og kan nå kanskje spesialisere seg på venstre sia, evt at han blir solgt, personlig håper jeg ikke det, ettersom jeg ser det som en styre å ha allsidige spillere i bakhånd. Når det gjelder om der på høyresia vi trenger forsterkinger "mest" er d nå ikke noe helt klart svar. Slik jeg ser det har vi halvgode nødløsninger på alle posisjoner, gjerne samme spilleren på flere plasser (Hoyte på begge backene, freedie på vingene). Mens vi gjerne skulle hatt stabile spillere som kunne rulere litt mer enn vi gjør nå. Det vil vi få på høyresia med dette kjøpet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Hvis det skjer at vi kjøper han, så kan jeg ikke helt se andre muligheter enn at Eboue blir skyvd frem til vingplass og det tror jeg bare er positivt. Han er mye bedre offensivt og vi har sett det gang på gang tidligere hvordan han raser fremover på kanten og kommer med gode innlegg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Noen her som egentlig har sett noe av han? Ble ikke Pascal Cygan årets spiller i fransk liga eller noe før vi signerte han? Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Det alle snakker om er å få eboue opp på høyre ving :s Ok, det er egentli der jan hører hjemme , men jeg mener at hleb kan gjøre det like godt som eboue som ving ! Hleb har vist at han er god nokk til å være med blant de 11.... Han har hatt en dårlig sessong så skal dere begynne å snakka om han skal bli benket fordi vi skal kanjse kjøpe en høyre back og da skyver vi eboue opp til høyre ving sånn at hleb ikke får spille .. Bakari Sagna, nei takk !!!!!! Btw : Gidder ikke å klikke på linken for det står at det er the sun som har skrevet det ! Ganske lite sansynlig ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Det er snakk om å gi oss flere strenger å spille på. Med Hleb og Eboue har vi to veldig forskjellige kantspillere i tilfelle. En stor klubb trenger en stor og sterk stall og da skader det da ikke å ha flere gode vinger i såfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein182 Posted June 4, 2007 Report Share Posted June 4, 2007 Noen her som egentlig har sett noe av han? Ble ikke Pascal Cygan årets spiller i fransk liga eller noe før vi signerte han? Jo Cygan var faktisk blitt kåra til årets spelar i Frankrike... Me kan vel fastslå at han levde ikkje heilt opp til akkurat det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.