Jump to content

Bakari Sagna


mmaelan

Recommended Posts

Har nå sett det bilde fra The Sun som ser ganske troverdig ut, men jeg synes det er litt rart hvis Sagna har prøvd på seg Arsenal-drakt på Emirates uten at noen andre aviser har fått tak i noen bilder.

 

Uansett håper jeg det er sant og at Sagna blir presentert i løpet av morgendagen! :-|

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 513
  • Created
  • Last Reply

Fælt så stille det har blitt med Sagna-sagaen i media etter her om dagen. Han er jo ikke bekreftet på Arsenal.com heller. Hmm, kanskje ikke sant allikevel?

 

Edit: Da fant jeg forresten dette: Sagna will sign for Arsenal on Thursday

L'Equipe - 12 July 2007

 

It wasn't a surprise - Auxerre player Bacary Sagna will sign a 5-year contract with Arsenal this Thursday. To clinch the signing of the Burgundian right back, Arsenal and Auxerre have decided on a transfer fee of about 9 million euros with bonuses that could eventually be worth 2 million euros. The final details were settled between the two clubs on Wednesday night. Sagna has already passed the required medical. He will be a Gunner within a few hours.

 

translated from French - so it seems he will be announced today. the fee amounts to 6 million pounds with 1.5 million pounds in possible bonuses

Link to comment
Share on other sites

Fælt så stille det har blitt med Sagna-sagaen i media etter her om dagen. Han er jo ikke bekreftet på Arsenal.com heller. Hmm, kanskje ikke sant allikevel?

Spørs om Lewin & co har oppdaget noe foruroligene under medical'en

Link to comment
Share on other sites

Unødvendig kjøp.

Kan du være så snill å begrunne det?

 

Hvis vi setter Eboue opp på høyrekant og har Sagna på høyreback og Hoyte som backup. Ser ikke helt hvorfor du mener det er unødvendig?!?!

Link to comment
Share on other sites

Unødvendig kjøp.

Kan du være så snill å begrunne det?

 

Hvis vi setter Eboue opp på høyrekant og har Sagna på høyreback og Hoyte som backup. Ser ikke helt hvorfor du mener det er unødvendig?!?!

 

Eboue flyttes aldri opp på høyrebacken. Sagna blir utfordreren til Eboue, og Hoyte forsvinner ut som tredjevalg. Sagna kan nok også bidra til å avlaste Toure noe.

 

Er litt spent på hvilken rolle Sagna kan få på midtbanen. Ser at Wenger nevner at Sagna kan inneha en rolle der... Har vi fått en ny defensiv midtbanespiller, slik jeg lenge har ønsket meg?

Link to comment
Share on other sites

Der kom endelig bekreftelsen! ;)

Blir spennende å få sett han etterhvert - kanskje han får et innhopp mot Barnet? Muligens litt tidlig med kamp allered til lørdagen, men er jo lov å håpe :D

 

Velkommen er han i hvertfall!! =)

Link to comment
Share on other sites

Ett godt kjøp, så lenge det ikke går på bekostning av Hoyte. Hvis det er noen som skal vike plass på høyre back, så er det Eboue

 

KIM!

Kan du være så snill å si at du er bombesikker på at dette er sommerens siste signering, slik at vi får en til? :D

 

Kan jo ikke ha rett i alle mine spådommer heller vettu ;)

 

Men etter som du er veldig kjapt ute med å gni det inn, så kan jeg love deg at jeg kommer til å være like kjapt ute når noen av mine spådommer slår til ;)

Link to comment
Share on other sites

Unødvendig kjøp.

Kan du være så snill å begrunne det?

 

Hvis vi setter Eboue opp på høyrekant og har Sagna på høyreback og Hoyte som backup. Ser ikke helt hvorfor du mener det er unødvendig?!?!

Kvifor skal eg begrunne noko som til og med ei dau ku kan skjønne? Me har altfor mange høgrebackar. Andre posisjonar burde prioriterast.

Link to comment
Share on other sites

Ett godt kjøp, så lenge det ikke går på bekostning av Hoyte. Hvis det er noen som skal vike plass på høyre back, så er det Eboue

 

KIM!

Kan du være så snill å si at du er bombesikker på at dette er sommerens siste signering, slik at vi får en til? ;)

 

Kan jo ikke ha rett i alle mine spådommer heller vettu B)

 

Men etter som du er veldig kjapt ute med å gni det inn, så kan jeg love deg at jeg kommer til å være like kjapt ute når noen av mine spådommer slår til ;)

Jeg mente det jo for alles beste da Kim... :P

For du vil vel ha flere spillere du å? :D

Link to comment
Share on other sites

Unødvendig kjøp.

Kan du være så snill å begrunne det?

 

Hvis vi setter Eboue opp på høyrekant og har Sagna på høyreback og Hoyte som backup. Ser ikke helt hvorfor du mener det er unødvendig?!?!

Kvifor skal eg begrunne noko som til og med ei dau ku kan skjønne? Me har altfor mange høgrebackar. Andre posisjonar burde prioriterast.

 

Når han kan spille overalt i forsvaret og at han kan spille på midtbanen i tillegg så vil jeg si det er en glimrende forsterkning. Jeg tror også at Eboue blir flyttet frem til høyrekant og at Hoyte blir backup for Sagna på høyrebacken. Dessuten tror jeg han kommer til å gjøre oss mye bedre defensivt enn med Eboue på den plassen.

Link to comment
Share on other sites

Unødvendig kjøp.

Kan du være så snill å begrunne det?

 

Hvis vi setter Eboue opp på høyrekant og har Sagna på høyreback og Hoyte som backup. Ser ikke helt hvorfor du mener det er unødvendig?!?!

Kvifor skal eg begrunne noko som til og med ei dau ku kan skjønne? Me har altfor mange høgrebackar. Andre posisjonar burde prioriterast.

 

Når han kan spille overalt i forsvaret og at han kan spille på midtbanen i tillegg så vil jeg si det er en glimrende forsterkning. Jeg tror også at Eboue blir flyttet frem til høyrekant og at Hoyte blir backup for Sagna på høyrebacken. Dessuten tror jeg han kommer til å gjøre oss mye bedre defensivt enn med Eboue på den plassen.

 

Jeg er litt enig med dere begge.

Føler egentlig ikke at det er en spiller i den posisjonen vi trenger,men vist vi i tillegg signerer en ving av god kavlitet så ser jeg lysere på det.

Er mange som skriver at vi flytter opp eboue på vingen,men er nå det en god nok løsning?

i mine øyne så er vi avhengig av en ving som putter rundt 10 mål per sesong for å være tittelutfordrere,å det kan jeg ikke se for meg at eboue blir å gjøre.

jeg vet ellers veldig lite om denne sagna,så om han blir den forsterkningen så mange av dere sier han blir er jeg litt i tvil om.

Håper han får en god sesong,skal i hvertfall gi han en mulighet til å overbevise før jeg kritiserer.

Link to comment
Share on other sites

Er mange som skriver at vi flytter opp eboue på vingen,men er nå det en god nok løsning?

i mine øyne så er vi avhengig av en ving som putter rundt 10 mål per sesong for å være tittelutfordrere,å det kan jeg ikke se for meg at eboue blir å gjøre.

 

Jeg tror Rosicky kommer til å score en del neste sesong. Han har en glimrende skuddfot, og vi så glimt av den sist sesong. Walcott tror jeg og kan score mål fra vingen. Han kan jo tross alt spille spiss, og han har noen av de kvalitene som en spiss trenger. Han er rask som et lyn, og ganske teknisk, og en helt grei skuddfot.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...