Jump to content

Denílson Pereira Neves


Dr. Phil

Recommended Posts

  • Replies 480
  • Created
  • Last Reply

Jaha, så er Denilson blitt forumets nye kjæledegge, etter i lang tid å ha blitt stempla som "ikkje god nok" av det store fleirtal. For slik er jo livet her på forumet; den eine dagen klovn og idiot, den neste dagen helt. Eg skulle gjerne ynskje folk kunne bestemme seg, i staden for heile tida å snu kappa etter vinden. Det ville gje forumet eit meir seriøst preg.

Link to comment
Share on other sites

Jaha, så er Denilson blitt forumets nye kjæledegge, etter i lang tid å ha blitt stempla som "ikkje god nok" av det store fleirtal. For slik er jo livet her på forumet; den eine dagen klovn og idiot, den neste dagen helt. Eg skulle gjerne ynskje folk kunne bestemme seg, i staden for heile tida å snu kappa etter vinden. Det ville gje forumet eit meir seriøst preg.

 

Enig. Til tross for den gode kampen til Denilson mot Roma, mener jeg bestemt han ikke burde være en som spiller uke inn og uke ut for et Arsenal. Storkampene hans kommer ALT for skjeldent.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett spesielt mye på Denilson i de siste kampene, begynner jeg å se hvorfor Wenger liker han. Han gjør mye bra. Han er meget ballsikker og har en del gode pasninger. Likevel er jeg usikker på om han kan være annet enn backup for Fabregas, da jeg ikke helt kan se at Denilson er den store takleren.

Og når det gjelder Song, tror jeg at det beste vi kan gjøre med han er å få han på backup på stopperplass.

Link to comment
Share on other sites

Er enig i en del av det du sier om Denilson Ravenghost. Likevel vil jeg si at Denilson har forbedret ballvinneregenskapene sine i den perioden Cesc har vært ute med skade. Det skal også sies at heller ikke Gilberto var noen særlig til takler, men han var flink til å posisjonere seg. Denilsons løpstyrke har kommet frem de siste kampene, og av den grunn vil jeg på en måte se på vår unge brasilianer som en slags halvveis krysning mellom Flamini og Gilberto. Han mangler dog den eksplosiviteten og styrken som Flamini viste, og det er det som er grunnen til at jeg ikke tror han vil passe sammen med Cesc.

 

Da ser jeg heller for meg Song som gjør jobben 100% i en defensiv rolle foran forsvaret vårt, og Cesc som den offensive kraften med Nasri/Arsjavin/Walcott/Rosicky/Eboue på av kantene.

 

Når det gjelder Diaby-Denilson mener jeg også dette passer bedre sammen enn Diaby-Cesc, siden Diaby er best offensivt selv om han har en god del mer styrke i kroppen enn Denilson. Om derimot Diaby klarer å utvikle den defensive delen av spillet sitt enda bedre er nok dette duoen på midten vi kommer til å se mest av når begge er skadefrie.

 

Som sagt har vi de siste kampene sett at både Diaby og Denilson har utviklet seg veldig bra, først og fremst sammen, men også som enkeltspillere. Dette har ført til at enkelte supportere har måttet bite i det sure eplet og faktisk innse at Wenger har hatt en grunn til å gi feks Denilson såpass mye spilletid og tillit som han har fått i år.

Nå venter jeg på at det samme skal skje med Song...

Link to comment
Share on other sites

Som sagt har vi de siste kampene sett at både Diaby og Denilson har utviklet seg veldig bra, først og fremst sammen, men også som enkeltspillere. Dette har ført til at enkelte supportere har måttet bite i det sure eplet og faktisk innse at Wenger har hatt en grunn til å gi feks Denilson såpass mye spilletid og tillit som han har fått i år.

Nå venter jeg på at det samme skal skje med Song...

 

Dette er tull Simbad. "Alle" vet at Wenger spiller med Bendtner, Diaby, Song, Eboue og Denilson for frustrere fansen. De har selvfølgelig ingen fotballforståelse eller kvaliteter som gjør dem gode nok for Arsenal. Wenger skjønner som vanlig ingenting. Du bør lese Myles Palmers skriverier. Han vet mye bedre :)

Link to comment
Share on other sites

Som sagt har vi de siste kampene sett at både Diaby og Denilson har utviklet seg veldig bra, først og fremst sammen, men også som enkeltspillere. Dette har ført til at enkelte supportere har måttet bite i det sure eplet og faktisk innse at Wenger har hatt en grunn til å gi feks Denilson såpass mye spilletid og tillit som han har fått i år.

Nå venter jeg på at det samme skal skje med Song...

 

Dette er tull Simbad. "Alle" vet at Wenger spiller med Bendtner, Diaby, Song, Eboue og Denilson for frustrere fansen. De har selvfølgelig ingen fotballforståelse eller kvaliteter som gjør dem gode nok for Arsenal. Wenger skjønner som vanlig ingenting. Du bør lese Myles Palmers skriverier. Han vet mye bedre :)

Ok, jeg gir meg.. Myles er gud, han vet alt :)

Link to comment
Share on other sites

Som sagt har vi de siste kampene sett at både Diaby og Denilson har utviklet seg veldig bra, først og fremst sammen, men også som enkeltspillere. Dette har ført til at enkelte supportere har måttet bite i det sure eplet og faktisk innse at Wenger har hatt en grunn til å gi feks Denilson såpass mye spilletid og tillit som han har fått i år.

Nå venter jeg på at det samme skal skje med Song...

 

Her er jeg uenig. Jeg syns ikke Denilson har fortjent så mye spilletid som han har fått. Han har gode kamper innimellom, som mot Roma og WBA, men jeg synes ikke vi som mener han har fått for mye spilletid må "bite i det sure eplet". Til det har han ALTFOR få slike kamper. At han har blitt satset på så massivt som han har blitt er overraskende og skuffende.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt har vi de siste kampene sett at både Diaby og Denilson har utviklet seg veldig bra, først og fremst sammen, men også som enkeltspillere. Dette har ført til at enkelte supportere har måttet bite i det sure eplet og faktisk innse at Wenger har hatt en grunn til å gi feks Denilson såpass mye spilletid og tillit som han har fått i år.

Nå venter jeg på at det samme skal skje med Song...

 

Her er jeg uenig. Jeg syns ikke Denilson har fortjent så mye spilletid som han har fått. Han har gode kamper innimellom, som mot Roma og WBA, men jeg synes ikke vi som mener han har fått for mye spilletid må "bite i det sure eplet". Til det har han ALTFOR få slike kamper. At han har blitt satset på så massivt som han har blitt er overraskende og skuffende.

Har da ikke sagt noenting om han har fortjent den spilletiden eller ikke, men at det har kommet frem hvorfor Wenger har valgt å bruke ham på den plassen.

 

Og de som må "bite i det sure eplet" var først og fremst rettet mot de som har ment han ikke har noen fremtid i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt har vi de siste kampene sett at både Diaby og Denilson har utviklet seg veldig bra, først og fremst sammen, men også som enkeltspillere. Dette har ført til at enkelte supportere har måttet bite i det sure eplet og faktisk innse at Wenger har hatt en grunn til å gi feks Denilson såpass mye spilletid og tillit som han har fått i år.

Nå venter jeg på at det samme skal skje med Song...

 

Her er jeg uenig. Jeg syns ikke Denilson har fortjent så mye spilletid som han har fått. Han har gode kamper innimellom, som mot Roma og WBA, men jeg synes ikke vi som mener han har fått for mye spilletid må "bite i det sure eplet". Til det har han ALTFOR få slike kamper. At han har blitt satset på så massivt som han har blitt er overraskende og skuffende.

Har da ikke sagt noenting om han har fortjent den spilletiden eller ikke, men at det har kommet frem hvorfor Wenger har valgt å bruke ham på den plassen.

 

Og de som må "bite i det sure eplet" var først og fremst rettet mot de som har ment han ikke har noen fremtid i klubben.

 

Ok da misforstod jeg deg :-| Når du skrev "...innse at Wenger har hatt en grunn til å gi feks Denilson såpass mye spilletid og tillit som han har fått i år", så forstod jeg det som at du mente han fortjente det.

 

Jeg er ikke av dem som mener han ikke han kan være i stallen,for det kan han. Men utifra alder og prestasjoner har blitt gitt ALT for mye ansvar.

 

Spell skjorta`rem idag Denilson!!

Link to comment
Share on other sites

Han viser stadig nye og forbedrede sider av seg selv. Skal ikke se bort ifra at han kan passe meget godt som partner til Fabregas. Tenk å kunne få både Denilson og song til å prestere jevnt. I harde kamper der vi trenger litt ekstra defensive krefter kan vi ha Song på banen - og i kamper hvor vi kan øse utpå med litt mere offensive krefter kan Denilson bekle den rollen. Fantastiske muligheter. Og vi skal ikke se bort ifra at dette er en "gudegave" at de har måttet spille så mye i år.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

i kampen mot boro, har denilson ingen pasninger fremover på banen som treffer medspillere. av alle hans forsøk på det, ender ballen over linja, eller i beina på en motspiller. han treffer derimot ganske bra på de ellers farlige tversoverpasningene han slår, og støttepasningene har han god kontroll på.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 31 2009, 09:52 AM) 172765[/snapback]

http://aculturedleftfoot.wordpress.com/200...waste-of-space/

 

En veldig interessant artikkel om Denilson som jeg anbefaler alle å lese :)

 

Dette er selvfølgelig tull da alle vet at han er helt ubrukelig og spiller ballen til nærmeste motspiller hver gang han tilfeldigvis får den. Dessuten lager han alltid frispark når han tackler så 60% interception er derfor helt feil.

 

 

Dette beviser vel at gutten har talent så det holder. Når man i tillegg vet at han er en av de som løper mest under kampene så tror jeg vi har en spiller som snart kommer til å blomstre for fullt. Litt mer tempo i spillet sitt så er han helt på høyden.

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 31 2009, 09:52 AM) 172765[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://aculturedleftfoot.wordpress.com/200...waste-of-space/

 

En veldig interessant artikkel om Denilson som jeg anbefaler alle å lese :)

 

Dette er selvfølgelig tull da alle vet at han er helt ubrukelig og spiller ballen til nærmeste motspiller hver gang han tilfeldigvis får den. Dessuten lager han alltid frispark når han tackler så 60% interception er derfor helt feil.

 

 

Dette beviser vel at gutten har talent så det holder. Når man i tillegg vet at han er en av de som løper mest under kampene så tror jeg vi har en spiller som snart kommer til å blomstre for fullt. Litt mer tempo i spillet sitt så er han helt på høyden.

 

Denilson har helt klart som du sier et stort talent, men dessverre så blir det til tider litt for mye for han å gjøre når Cesc er den som spiller ved siden av han, med tanke på at Cesc denne sesongen ikke akkurat har jobbet så veldig hardt defensivt etter han ble litt bortskjemt av Flamini. Song syntes jeg takler å være defensivt anker litt bedre når han får lite hjelp, men hvis hele laget hjelper til vil nok Denilson kunne utvikle seg til å bli en fenomenal midtbanespiller, en ganske komplett en også må jeg si.

Link to comment
Share on other sites

Bare tenk på hva en spiller som Denilson kunne lært, hvis vi hadde hentet tilbake Vieira nå i sommer. Verdien av å ha en så rutinert ringrev som Vieira tilstede på treningsfeltet, er rett og slett ubeskrivelig.

Link to comment
Share on other sites

Bare tenk på hva en spiller som Denilson kunne lært, hvis vi hadde hentet tilbake Vieira nå i sommer. Verdien av å ha en så rutinert ringrev som Vieira tilstede på treningsfeltet, er rett og slett ubeskrivelig.

 

Hadde vi bare hatt en spiller med Vieiras fysikk, sukk

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 31 2009, 09:52 AM) 172765[/snapback]

http://aculturedleftfoot.wordpress.com/200...waste-of-space/

 

En veldig interessant artikkel om Denilson som jeg anbefaler alle å lese :)

 

skulle akk til og poste denne artikkelen, meget intresant..

 

wenger er jo en stats man, så ikke så vanskelig og skjønne at han har troen på han..

 

men synes ikke han har gjort de helt store freskittene siden han kom..

 

får håpe det er i år det skjer

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Synd, trodde han skulle være tilbake snart.

Sitererer noen fra Arsenal-mania:

 

When he plays, he looks like a s**t player.

When he doesn't play, we f**king miss that extra bite.

 

Selv om Denilsons jobb ikke er så synlig, så er det ingen tvil om at han er en viktig spiller i dette laget.

Link to comment
Share on other sites

Veldig trist, syns han har hatt en positiv innledning på sesongen.

Heldigvis har vi en god oppdekning på midten. Men aldri kjekt å miste spillere. Men trur dem som får spille disse to mnd gjør det bra, og at Denilson virkelig må kjempe for å komme tilbake i start 11ern.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hvis vi fortsetter med den gode formen som vi gjør, og Diaby fortsetter med et jevnt godt nivå skal Denilson få sin fulle hyre med å få plassen tilbake!. Ser forøvrig bra ut hvis Denilson er tilbake fra skade, når Song drar til AM. Denilson-Fabregas-Diaby kan nok bite godt i fra seg tror jeg!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...