Jump to content

Denílson Pereira Neves


Dr. Phil

Recommended Posts

  • Replies 480
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

.. enda ikke er god nok for Arsenal mente du vel?

Eventuelt. Tror han kunne hatt godt av et utlån, men siden vi ikke har bedre så må vi nesten bare la det stå til.

for å ikke glemme at almunia er dårlig, ade er ræva, persie suger, gallas vet ikke hva fotball er, osv osv....

Denilson har absolutt gjort en god jobb, slutt å klag :withstupid:

Link to comment
Share on other sites

Ikke Denilson sin feil at forsvaret var ganske så ræva i går. Han gjorde en OK jobb som def. midtbaneanker. Værre var det med Song og Silvestre i forsvar, men som sagt, det var kun deres andre og tredje omgang sammen på en fotballbane..

Link to comment
Share on other sites

Ikke Denilson sin feil at forsvaret var ganske så ræva i går. Han gjorde en OK jobb som def. midtbaneanker. Værre var det med Song og Silvestre i forsvar, men som sagt, det var kun deres andre og tredje omgang sammen på en fotballbane..

 

enig i at forsvaret sugde, men så lot jo 5-manns midtbanen Fenerbahce komme gjennom gang på gang. Jeg syns Denilson var meget svak igår, og selvom han har vært positiv i år, syns jeg fortsatt ikke han er god nok for førstelaget, eller jeg syns han er god nok, men da som backup. Han kan godt komme inn i kampen, spille Ligacup og kamper mot antatt dårligere PL-lag. Mot lag som Manu, Pool og Chelski tror jeg Denilson ville falle helt igjennom.

Link to comment
Share on other sites

.. enda ikke er god nok for Arsenal mente du vel?

Eventuelt. Tror han kunne hatt godt av et utlån, men siden vi ikke har bedre så må vi nesten bare la det stå til.

for å ikke glemme at almunia er dårlig, ade er ræva, persie suger, gallas vet ikke hva fotball er, osv osv....

Denilson har absolutt gjort en god jobb, slutt å klag :withstupid:

Nå er du usaklig.

Denilson har i sine beste kamper vært ok, men ikke noe mer.

At han ble kåret til månedens spiller er for meg et mysterium, for han har ikke vært skikkelig god en eneste kamp. Han slår horrible feilpasninger hver eneste kamp, og lager altfor mange unødvendige frispark. I tillegg gjør han altfor mange opplagte feilvurderinger. Denilson har i mine øyne vært vår svakeste faste midtbanespiller siden Gilles Grimandi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

.. enda ikke er god nok for Arsenal mente du vel?

Eventuelt. Tror han kunne hatt godt av et utlån, men siden vi ikke har bedre så må vi nesten bare la det stå til.

for å ikke glemme at almunia er dårlig, ade er ræva, persie suger, gallas vet ikke hva fotball er, osv osv....

Denilson har absolutt gjort en god jobb, slutt å klag :)

Nå er du usaklig.

Denilson har i sine beste kamper vært ok, men ikke noe mer.

At han ble kåret til månedens spiller er for meg et mysterium, for han har ikke vært skikkelig god en eneste kamp. Han slår horrible feilpasninger hver eneste kamp, og lager altfor mange unødvendige frispark. I tillegg gjør han altfor mange opplagte feilvurderinger. Denilson har i mine øyne vært vår svakeste faste midtbanespiller siden Gilles Grimandi.

 

Hvem er usaklig, Tusmo?

 

OPTA stats:

 

# Two goals this season - that’s double Cesc’s tally

# Four assists - which is behind only Malbranque, Berbatov, Malouda and Arteta

# 11th most fouled player in the entire league, winning plenty of free-kicks

# 45 tackles won - 7th highest in the league - higher than Butt, Clichy, Diarra, Kompany, Reo-Coker, Barry et al

# 991 passes attempted - behind only Lampard and Mikel

# 849 completed passes, behind only Mikel

Link to comment
Share on other sites

.. enda ikke er god nok for Arsenal mente du vel?

Eventuelt. Tror han kunne hatt godt av et utlån, men siden vi ikke har bedre så må vi nesten bare la det stå til.

for å ikke glemme at almunia er dårlig, ade er ræva, persie suger, gallas vet ikke hva fotball er, osv osv....

Denilson har absolutt gjort en god jobb, slutt å klag :)

Nå er du usaklig.

Denilson har i sine beste kamper vært ok, men ikke noe mer.

At han ble kåret til månedens spiller er for meg et mysterium, for han har ikke vært skikkelig god en eneste kamp. Han slår horrible feilpasninger hver eneste kamp, og lager altfor mange unødvendige frispark. I tillegg gjør han altfor mange opplagte feilvurderinger. Denilson har i mine øyne vært vår svakeste faste midtbanespiller siden Gilles Grimandi.

 

Hvem er usaklig, Tusmo?

 

OPTA stats:

 

# Two goals this season - that’s double Cesc’s tally

# Four assists - which is behind only Malbranque, Berbatov, Malouda and Arteta

# 11th most fouled player in the entire league, winning plenty of free-kicks

# 45 tackles won - 7th highest in the league - higher than Butt, Clichy, Diarra, Kompany, Reo-Coker, Barry et al

# 991 passes attempted - behind only Lampard and Mikel

# 849 completed passes, behind only Mikel

 

Deilig lesning.

Link to comment
Share on other sites

Ganske lett å få mange completed passes når man bare slår støttepasninger :)

 

Denilson har vært meget god for oss, men han er ikke god nok for å være vårt midtbaneanker. Han gjør mange rare valg med ballen og defensivt er han rett og slett ikke god nok.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er egentlig ikke enig i at Denilson har vært så god som alle skal ha det til.

 

På vingen faller han igjennom, dette er forsåvidt ikke hans skyld da han rett og slett ikke har forutseningene for å bli en god ving. I beste fall er en han stabiliserende for laget og hjelper backen sin brukbart.

 

På sentralmidtbane er han for lite mobil og for dårlig deffensivt i forhold til Fabregas. Han løper ekstremt mye i mellom. Dette er jo diskutert opp og ned. De 2 passer desverre ikke sammen sentralt. Denilson har sånn jeg ser det ingen ekstreme ferdigheter, samtidig er han heller ikke spesielt dårlig på noe.

 

Denilson er for meg en relativt grå spiller som er en god backup. Sammenligningen med Grimandi som jeg så over her er faktisk ikke så helt gal.

 

Laget har fungert mye bedre med Song sentralt, selv om jeg syns han også er litt for treg.

Konklusjonen er vel at jeg savner Vieira og Flamini....

Link to comment
Share on other sites

Denilson har vært meget god for oss, men han er ikke god nok for å være vårt midtbaneanker. Han gjør mange rare valg med ballen og defensivt er han rett og slett ikke god nok.

Riktig det, han er ikke god nok som midtbaneanker, men får vi det, ser jeg ingen grunn til at han ikke kan utfordre Cesc om ett år eller to. Det er i den posisjonen han er klart best, som en litt mer offensiv box-to-box spiller enn Flamini var. Og som sagt blir han altfor lik Cesc når de spiller på midtbanen sammen. Likevel har vi sett han gjøre det bra i en midtbanefemmer med en Song som anker. Så talentet er uten tvil til stedet.

Link to comment
Share on other sites

Tempoet er forskjellen på at Denilson kunne blitt en god defensiv midtbane spiller eller ikke. Desverre for hannes del har han ikke det. Cesc har heller ikke så høyt tempo, men det vises ikke så veldig godt siden en offensiv sentral midtbane ikke MÅ være veldig rask for å gjøre oppgavene sine rett.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke at Denilson vil bli noe spesielt mye bedre for Arsenal. Vi trenger uten tvil en bedre midtbanespiller i Januar. Denilson er en spiller som er god i medgang, men blir usynlig og utillpass i motgang.

Det er da pga hans fortsatt unge alder vil jeg si. Ikke alle spillere kan være like modne som Fabregas i en alder av 19-20.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke at Denilson vil bli noe spesielt mye bedre for Arsenal. Vi trenger uten tvil en bedre midtbanespiller i Januar. Denilson er en spiller som er god i medgang, men blir usynlig og utillpass i motgang.

Det er da pga hans fortsatt unge alder vil jeg si. Ikke alle spillere kan være like modne som Fabregas i en alder av 19-20.

Det er klart Denilson fremdeles er ung, og selvfølgelig er Fabregas unntaket. Men jeg har likevel problemer med å se det helt store potensialet. Han sammenlignes med Fabregas, men er ikke i nærheten av å ha overblikket og følsomheten til Fabregas. Det nærmeste jeg kommer en rolle jeg tror Denilson kan bli veldig bra i er en slags indreløper. Denne posisjonen finnes ytterst sjelden i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns han gjør det bra, han jobber hard og gir det han kan.

 

Joda, men av alle Arsenals "pingler" er han den største.

Denilson er en spiller med noenlunde bra finesse, men med minimal pondus.

 

Som en eller annen skrev et eller annet sted, vi sitter igjen med kun Cesc'er og ingen Flamini'er. Unntaket er Song. Personlig hadde jeg håpet på Diaby. Han burde i alle fall ha fysikken til det, men ........ sånn ser det ikke ut til å bli heller.

 

Enn så lenge er Song min partner til Cesc. Hvis et bedre alternativ (Gareth Barry for eksempel) skulle dukke opp så er det flott.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...