Jump to content

Denílson Pereira Neves


Dr. Phil

Recommended Posts

  • Replies 480
  • Created
  • Last Reply

Wenger viste godt han ville passer bra til å spille i England, han er en spiller som passer bra til å ta over for Gilberto da den dagen kommer. Ingen av dem har teknikk som de største stjernene på øverste hylle på Brasil men de tar det i gjen på at begge er typisk ball vinnere, ingen av de er redde for å tråkke i en duell.

Ofte er svakheten til flere av de latinske spilleren at de ikke er sterke nok i den fysiske tøffe spille stilen i England. Denilson er kamptein på U-18 laget til Brasil vis jeg ikke husker feil, han var med på og vinne VM for klubblag da de slo Liver Pool. Han har en del erfaring fra ligan i Brasil, han vil bare vokse under Wenger :)

Link to comment
Share on other sites

Meget god spiller vi kan vente oss mye av i årene fremover. Er som født for spillestilen i PL og jeg vil si at Flamini må passe seg litt nå, for Denilson er omtrent som en Mathieu (løpsstyrken) blandet med noe Cesc (diverse teknikk) og littegranne Gilberto (Duellstyrken og evnen til å snappe opp baller).

 

Nei, helt klart MoM i går og tror ikke det er lenge til vi får sett ham i PL.

Link to comment
Share on other sites

Meget god spiller vi kan vente oss mye av i årene fremover. Er som født for spillestilen i PL og jeg vil si at Flamini må passe seg litt nå, for Denilson er omtrent som en Mathieu (løpsstyrken) blandet med noe Cesc (diverse teknikk) og littegranne Gilberto (Duellstyrken og evnen til å snappe opp baller).

 

Nei, helt klart MoM i går og tror ikke det er lenge til vi får sett ham i PL.

 

Etter mi meining har han passert Flamini allereie.. Mathieu har vist for lite kvalitetar iløpet av den perioda han har vore her til at han bør satsast på etter mi meining.. Greit nok, han gjorde det OK då han måtte steppe inn som venstreback, men det var mest i forhold til dei forventningane folk hadde til han.. Som midtbanespelar manglar han teknikk, pasningsevner og musklar, og han vil derfor aldri hevde seg i Premier League slik ein midtbanespelar på Arsenal bør og skal gjere..

 

Nei, med Cesc, Theo, Rocky, Denilson, Fran osv. ligg ikkje Flamini si framtid i Arsenal etter mi meining..

Link to comment
Share on other sites

Kjempetalent som tar over for sin landsmann kanskje allerede neste år :)

Tviler på at han tar over for Gilbert allerede neste år. Han får kanskje spela nokon kampar i Premia League.

Gilbert er bare i 30 åra, ungdom kan vi kalla det. :) Eg ser at Denìlson begynner å bli god, kanskje om 2 år er det han og Fabregas som herjer på midtbanen til Arsenal. Vi har mykje i å glede oss over dei neste 10 åra med denne ung gutten. Det viste han i går.

Link to comment
Share on other sites

Meget god spiller vi kan vente oss mye av i årene fremover. Er som født for spillestilen i PL og jeg vil si at Flamini må passe seg litt nå, for Denilson er omtrent som en Mathieu (løpsstyrken) blandet med noe Cesc (diverse teknikk) og littegranne Gilberto (Duellstyrken og evnen til å snappe opp baller).

 

Nei, helt klart MoM i går og tror ikke det er lenge til vi får sett ham i PL.

Denilson har allereie hatt eit innhop i PL, men han har ikkje starta. Vert sikkert ikkje lenge til, slik som han speler for tida.

Det som imponerer meg mest med han, er kor sterk han er i kroppen. Han går seirande ut av veldig mange duellar.

Link to comment
Share on other sites

la merke til at det kokte litt i topplokket hans, var livredd for at han skulle bli utvist..MEN det er det eneste - med han igår,han var outstanding ift. alder,lite spilletid og spillestilen i england..nei, her har vi en stor stjerne på gang :)

Link to comment
Share on other sites

Det som egentlig er veldig synd er det kun går an å ha to sentral midtbanespillere på banen :P Med Denilson, Cesc, Muamba og Merida for fremtiden så skulle jeg gjerne sett alle på banen samtidig en gang :)

 

Spørs vel om kanskje Muamba også forsvinner når han ser hvor tøff kampen om en plass sentralt er nå.

Link to comment
Share on other sites

Jepp er klar over det, men det var vel kun 5 min mot Blackburn eller noe?

Mente at han snart kunne starte en kamp.

Helt enig

La gutten prøve seg. Det er ikke noe B lag han har møtt i Carlingcup ;)

 

Kjempetalent som tar over for sin landsmann kanskje allerede neste år :(

Tviler på at han tar over for Gilbert allerede neste år. Han får kanskje spela nokon kampar i Premia League.

Gilbert er bare i 30 åra, ungdom kan vi kalla det. :) Eg ser at Denìlson begynner å bli god, kanskje om 2 år er det han og Fabregas som herjer på midtbanen til Arsenal. Vi har mykje i å glede oss over dei neste 10 åra med denne ung gutten. Det viste han i går.

Men snart må han ta over som defensiv reserve for Flamini. Han kan vi ha som back ;)

 

Gilberto kommer jo til å få suspensjoner og skader så da får Denilson prøve seg ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Denilson med en kjempekamp etter min mening i går. Denne gutten kommer til å bli så god at om 3 år har vi verdens beste sentrale midtbane. Fabregas og Denilson. Og hvem vet? Kanskje en Diaby i litt dypere rolle bak dem? Jeg er glad jeg holder med Arsenal. De fleste tror kanskje at Arsenal aldri kommer til å ta steget opp, men når disse ungguttene vokser fra seg feilene, nei da er det ingen tvil om hvem som kommer til å ruve i toppen.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Syns det er på sin plass med litt skryt til Denilson etter kampen på lørdag, fordi han gjorde en meget god figur.

Dette er kanskje å ta litt hardt i, men Fabregas nr.2? Syns jeg ser mye som ligner, han har en glimrende teknikk, er ikke redd for å skyte, gode taklinger, det eneste er vel overblikket til Cesc, det har han ikke helt enda. Men han er da bare 19 år gammel!

 

Vi har en fantastisk bredde på midtbanen, det viste vi på lørdag. Selv om det manglet litt på kreativitet fremover, jobbet Diarra og Denilson veldig, veldig bra. Stå på videre, Denilson!

Link to comment
Share on other sites

Denilson har mer defensiv trygghet enn Cesc, og er klart bedre enn vårt spanske vidunderbarn bakover på banen. Vil si Denilson har potensiale til å bli en mer "komplett" spiller, som både er god fremover og bakover på banen, altså en "box to box" player. Cesc er mye mer kreativ fremover på banen, og har mer "outstanding" ferdigheter akkurat nå.

Selv mener jeg Denilson har potensiale til å bli en enda bedre spiller enn Cesc, spørsmålet er bare om han vil få muligheten i Arsenal og om han har selvdisiplinen til å klare å blomstre.

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke å se sammenligningen med Fabregas. Denilson kan bli en solid spiller, men fremstår som en grovarbeider. Mer Flamini/gilberto typen, men dog mer slepen enn disse. Men Fabregas er for meg mer enn Spielfuhrer. Forskjell på ren klasse og den litt mer grovarbeidende Denilson typen.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Tror Denilson kommer til å blomstre og ta over Flamini rollen i år, det var dog ikke planlagt att Wenger skulle miste Flamini.. men wenger har altid en backup plan viss en spiller forsvinner, Denilson kommer til å ta Flamini rollen dette året.. Hadde derimot Flamini blitt hadde jeg sett for meg ett formasjonsskifte i de nærmeste årene, fordi Denilson er en spiller Wenger har stor tro på, og han kommer til å blomstre i år..

 

Get ready for a Denilson explosion!

Link to comment
Share on other sites

Tror Denilson kommer til å blomstre og ta over Flamini rollen i år, det var dog ikke planlagt att Wenger skulle miste Flamini.. men wenger har altid en backup plan viss en spiller forsvinner, Denilson kommer til å ta Flamini rollen dette året.. Hadde derimot Flamini blitt hadde jeg sett for meg ett formasjonsskifte i de nærmeste årene, fordi Denilson er en spiller Wenger har stor tro på, og han kommer til å blomstre i år..

 

Get ready for a Denilson explosion!

 

Vi får håpe det, men jeg er litt usikker på om Denilson innehar den taklingsstyrken og arbeidskapasiteten Flamoney har.

 

Vi får se hva Wenger velger.

Link to comment
Share on other sites

Tror dessverre ikke Denilson har de rette egenskapene til å ta over "Flamini-rollen".Flamini spillte den rollen bra pgr ekstrem innsats,arbeidskapasitet og aggresivitet..Tror dessverre den eneste spilleren i dagens stall som kan beherske den rollen er Song og kansje Sagna?? Om ikke må vi endre spillemønster,vi taper altfor mange baller på midtbanen der som jeg er redd ikke kommer til å bli ryddet opp slik som Flamini gjorde om vi ikke henter inn erstattere.Håper og tror att Denilson får slippe mere til lenger fremme på banen selv om det blir trangt med plassene der i år å.

Link to comment
Share on other sites

Tror Denilson kommer til å blomstre og ta over Flamini rollen i år, det var dog ikke planlagt att Wenger skulle miste Flamini.. men wenger har altid en backup plan viss en spiller forsvinner, Denilson kommer til å ta Flamini rollen dette året.. Hadde derimot Flamini blitt hadde jeg sett for meg ett formasjonsskifte i de nærmeste årene, fordi Denilson er en spiller Wenger har stor tro på, og han kommer til å blomstre i år..

 

Get ready for a Denilson explosion!

Jeg har også STOR tro på denne unggutten. Han er et arbeidsjern som Flamini, kanskje ikke like fysisk sterk, og like taklingssterk, men det kommer med tiden. Synes han har et flott driv, og er en veldig kreativ spiller som jeg forventer mye av fremover, men lurer litt på om det er et år for tidlig for han, men gir Wenger han muligheten i de første kampene, så får jeg sikkert bekreftet at jeg tar feil. Synes han var positiv når han fikk sjansen på slutten av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

For meg er Denilson en kryssning mellom de tre, Flamini, Gilberto og Fabregas!

Ja, han innehar faktisk en meget kurrant fysikk(Gilberto), han har arbeider egenskapene(Flamini), men også passnings kvalitet av høy standard(Fabregas). Jeg mener også at Denilson har undervurdert fart! Noe som kan komme greit med i spann med den ikke helt Asaffa Powel raske Fabregas :P

 

Han blir konge til neste år!! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...