Jump to content

Denílson Pereira Neves


Dr. Phil

Recommended Posts

  • Replies 480
  • Created
  • Last Reply

Baptista som backup til Fabregas og Denilson som backup til Gilberto.

 

Ooh....Steike bananas.. -'Brassene tar over' kan neste overskrift være. :D :D

 

Etter den franske invasjonen så kanskje brasilianere er det neste satsningområdet til Wenger? Vil tro at han har brukt Gilberto som "konsulent" før han hentet Denilson, og Baptista, til vår kjære klubb. Gilberto virker som en fin kar med beina godt på bakken og det er sikkert egenskaper Wenger setter pris på hos andre spillere også, samtidig som det alltid er en risiko ved å hente spillere fra en annen kultur og liga.

Link to comment
Share on other sites

Sant nok, men når Alexandre Song får arbeidstillatelse på bakgrunn av å være et 'special talent', så burde Denilson også få det..

 

Joda, regner nok med at dette går i orden, men jeg velger uansett å vente til det er 100% klart før jeg feirer overgangen :huh:

 

Dersom denne overgangen skulle gå i orden, kan nokon forklare skilnaden på Denilson's situasjon samanlikna med Carlos Vela? Eg nektar å tru at ikkje også Vela har ungdomslandskampar.

Link to comment
Share on other sites

Sant nok, men når Alexandre Song får arbeidstillatelse på bakgrunn av å være et 'special talent', så burde Denilson også få det..

 

Joda, regner nok med at dette går i orden, men jeg velger uansett å vente til det er 100% klart før jeg feirer overgangen :huh:

 

Dersom denne overgangen skulle gå i orden, kan nokon forklare skilnaden på Denilson's situasjon samanlikna med Carlos Vela? Eg nektar å tru at ikkje også Vela har ungdomslandskampar.

 

Denilson har fyllt 18 år, det har vel ikke Carlos Vela

Link to comment
Share on other sites

Dersom denne overgangen skulle gå i orden, kan nokon forklare skilnaden på Denilson's situasjon samanlikna med Carlos Vela? Eg nektar å tru at ikkje også Vela har ungdomslandskampar.

Denilson har fyllt 18 år, det har vel ikke Carlos Vela

Stemmer det:

Carlos Vela 1. mars 1989

Denilson 16. februar 1988 (Arsenal.com)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

I følge www.arsenal.com er nykommeren Denilson med i troppen som skal til Russland og møte CSKA Moskva på tirsdag. Gael Clichy er også med i troppen etter å ha gjort sitt førstelags-comeback som inbytter mot Watford sist lørdag.

 

 

Her er hele troppen:

Jens Lehmann

Manuel Almunia

William Gallas

Gael Clichy

Kolo Toure

Justin Hoyte

Johan Djourou

Gilberto

Denilson

Alexander Hleb

Cesc Fabregas

Alexandre Song

Theo Walcott

Tomas Rosicky

Thierry Henry

Robin van Persie

Emmanuel Adebayor

Jeremie Aliadiere

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Var Denilson med å slå Liverpool i klubb-VM finalen?

 

Noen som vet?

 

Ser ut som han satt på benken.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Hater egentlig å bruke frasen, men jeg skal gjøre ett unntak: Denne gutten kommer til å bli stor! Ser så mye Cesc, Rosicky og Gilberto i denne gutten. Er det mulig!?

 

Er det noe han ikke kan? Han takler som en gud, løper som en slave, skyter som en hest, leser spillet og fanger opp mange baller, gjør de rette valgene både med og uten ball, har en herlig teknikk, steg og pasningsfot. Jeg er målløs! 18 år, Cesc 19! For en sentral midtbane vi vil få.

 

Denne gutten kommer vi til å få MYE glede av i årene som kommer.

 

Slenger med en liten artikkel av vårt nye vidunderbarn

 

 

Beklager et rotete innlegg, og glemte jeg å si det? Wenger; jeg elsker deg. Opptur på opptur og livet er herlig. Takk og god natt.

Link to comment
Share on other sites

Eneste jeg kommer på va han mangler er rett å slett høyden, hodestyrken..

Tykkjer Denilson gjorde seg særs gjeldande i duellane, også luftduellane i gårsdagens kamp. Vant fleire som eg aldri trudde han ville vinne.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...