Jump to content

Denílson Pereira Neves


Dr. Phil

Recommended Posts

For meg er Denilson en kryssning mellom de tre, Flamini, Gilberto og Fabregas!

Ja, han innehar faktisk en meget kurrant fysikk(Gilberto), han har arbeider egenskapene(Flamini), men også passnings kvalitet av høy standard(Fabregas). Jeg mener også at Denilson har undervurdert fart! Noe som kan komme greit med i spann med den ikke helt Asaffa Powel raske Fabregas :P

 

Han blir konge til neste år!! :D

Link?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 480
  • Created
  • Last Reply

For meg er Denilson en kryssning mellom de tre, Flamini, Gilberto og Fabregas!

Ja, han innehar faktisk en meget kurrant fysikk(Gilberto), han har arbeider egenskapene(Flamini), men også passnings kvalitet av høy standard(Fabregas). Jeg mener også at Denilson har undervurdert fart! Noe som kan komme greit med i spann med den ikke helt Asaffa Powel raske Fabregas :P

 

Han blir konge til neste år!! :D

Link?

Huh? :P Dette var egne meninger sluttet mtp egne obervasjoner :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Denilson ready to step up

"I have two main objectives this season: to be in Arsenal's starting XI and get my first cap for Brazil."

 

Det blir spennende å se hvem Wenger henter nå, om det blir en som skal erstatte Flamini. Eller om han gir tillitt til Denilson. Gleder meg til 08/09 sessongenen!

Link to comment
Share on other sites

Jeg leste vel at Tomas Rosicky ikke trodde det kom til å bli hentet en erstatter for Flamini. Han hadde derimot stor tro på Diaby. Det har jeg også hatt i lang tid. Dette er på mange måter en være eller ikke være sesong for både Denilson og Diaby. I år har de virkelig muligheten til å bevise at de har det som skal til. Så er det bare å håpe at minst en av disse 2 tar samme steg som Flamini gjorde. Det er utrolig hva tillit kan gjøre for fotballspillere.

 

Personlig har jeg mer sansen og troen på spillertypen Diaby, men det ligger vel litt i kortene at balansen i laget er bedre med Denilson. Jeg er veldig tilhenger av spillere som har ekstreme ferdigheter. Jeg tror Diaby kan gjøre ting vi aldri vil se Denilson gjøre i en Arsenal drakt.

Link to comment
Share on other sites

Denilson ready to step up

"I have two main objectives this season: to be in Arsenal's starting XI and get my first cap for Brazil."

 

Det blir spennende å se hvem Wenger henter nå, om det blir en som skal erstatte Flamini. Eller om han gir tillitt til Denilson. Gleder meg til 08/09 sessongenen!

Det hadde vært fantastisk gøy om denne unggutten hadde tatt den sentrale midtbaneplassen sammen med Cesc:) Har stor tro på Denilson, og håper han kan få sitt endelige gjennombrudd i år. Han kommer til å variere litt i prestasjonene, men det får vi leve med. Problemet er bare å finne noen som skal erstatte Denilson/Cesc når de er skada/trenger hvile. Kanskje er det lurt at Wenger henter inn en etablert spiller som går rett inn på laget og gir Denilson spilletid med jevne mellomrom, men blir overhode ikke overrasket hvis Denilson blir løsningen på den "ledige" midtbaneplassen :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Møkkaspiller!

 

Sånne kommentarer kan du spare deg for!

 

Han hadde en dårlig dag på jobb igår, men han kan bli en klassespiller etterhvert

 

 

Han må imidlertid jobbe veldigt hardt for å bli en god spiller og med den prestasjonen han viste i går er ikke en Arsenal spiller verdig, har veldig lyst å se både Ramsey eller Diaby foran han som makker til Cesc om Wenger ikke handler inn Barry eller et annet stort talent!

Link to comment
Share on other sites

Send Denilson på lån til Spania eller noe sånt. Han er ikke moden for PL, noe som er rart ettersom jeg husker han var meget god mot Tottenham i semifinale i ligacupen for to sesonger siden.

Vi kan jo låne han ut til Salamanca, samme klubb som Håvard Nordtveit og Pedro Botelho. :P

Link to comment
Share on other sites

Send Denilson på lån til Spania eller noe sånt. Han er ikke moden for PL, noe som er rart ettersom jeg husker han var meget god mot Tottenham i semifinale i ligacupen for to sesonger siden.

 

 

Det var mot Tottenham, sier sitt.

Link to comment
Share on other sites

Vet at han ikke hadde en god dag på jobben i går, men jeg håper/tror at han kommer til å bli utrolig god. Han var ikke så veldig pasningssikker i går men han pleier å være pasningssikker. Sesongen har nettopp begynnt og da er vel han ikke i så god form men det er vel ikke så mange som er i god form i sesongåpningen. Gi han litt tid. :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Møkkaspiller!

Ka sa du:P?

 

han er fortsatt utrolig langt fra en klassespiller, nærmere møkkaspiller etter min mening !

Pasningskvaliteten tilsvarer Senderos'.

Han har heller ikke imponerende fysikk, og må forbedre seg mye for å imponere meg hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Møkkaspiller!

Ka sa du:P?

 

han er fortsatt utrolig langt fra en klassespiller, nærmere møkkaspiller etter min mening !

Pasningskvaliteten tilsvarer Senderos'.

Han har heller ikke imponerende fysikk, og må forbedre seg mye for å imponere meg hvertfall.

 

Denilson har, efter en begredelig innsats mot Fulham, hevet seg stort. Han ble lørdag av Skysports kåret til banens bestemann. Fullt fortjent.

 

At han, i motsetning til Fabregas, ennå ikke kan gå på vannet får så være. Fortsetter Denilson den fremgangen han har hatt fra august, går han en kanonsesong i møte!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror helt klart at Denilson vil utvikle seg til å bli en viktig spiller for oss denne sesongen. Denilson er Wengers mann, eller gutten som skulle gjøre jobben som et kjøp skulle gjøre. Wenger ser noe i han som endel av dere helt klart ikke gjør. Jeg syns at Denilson allerede holder et bra nivå, og han vil utvikle seg enda mer. Denilson-Fabregas vil bli et radar par. Denne sesongen vil det jobbe seg sammen, og neste sesong vil de bli outstanding! Hør min ord, jeg syns negativiteten til Denilson er håpløs, gi gutten tid. Han kan ikke går på vannet etter såppas få kamper som han har!

 

I mine øyne var det enklere for Fabregas å debuttere i ung alder enn det er for Denilson i dag. Fabregas debutterte i en offensiv posisjon, med en bauta i Vieira ved sin side. Denilson har rolla til Vieira, med det har han ingen bak som bortsett fra forsvaret som kan rydde opp i feilene. Dette gjør at Denilsons feil kommer mer til syne!

 

Så gi Denilson tid og rom til å blomstre!

 

Hvor mange feil/drittpassninger leverte han i går?!

 

Må skjerpe seg noe sinnsykt. Bruk heller Ramsey eller Wilshere.

 

Ramsey og Wilshere er i mine øyne menn for posisjonen til Fabregas, det offensive. Så jeg tror ikke de to klarer å komplitere midtbanen vår på en god nok måte. Eller bedre enn Denilson!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...