Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply
  • 1 month later...

597021.jpeg

Jeg ser at det kun er hos meg forumet er blitt slik. Eller er dette en permanent endring?

For dere som ikke ser hva som er feil, så kommer ikke postene under hverandre, men jeg må klikke de opp en og en. Vet hverken hva jeg har gjort eller hvorfor det er blitt slik.

 

EDIT;

597035.jpeg

Et bedre bilde

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Her har vi en rappkjefta Everton fan som tror at Everton vil komme høyere på tabellen enn Arsenal i årets sesong, han har også to koner visstok og lover bort den ene til en Arsenal fan der i studio, ja så får vi se da om han holder ord... :P

Link to comment
Share on other sites

 

Her har vi en rappkjefta Everton fan som tror at Everton vil komme høyere på tabellen enn Arsenal i årets sesong, han har også to koner visstok og lover bort den ene til en Arsenal fan der i studio, ja så får vi se da om han holder ord... :P

 

Haha. Lurer på hva han gjorde etter første kampen i sesongen jeg? Tror ikke han var mye høy i hatten da, og tror hvertfall han ikke er det nå!

 

Forøvrig minner det meg litt om hvordan Liverpool supporterne er, men øyeblikket etter går alt på trynet :lol:

Link to comment
Share on other sites

Torbjørn er jo en hel og eneste fag!

Noen ganger så prater han jo bare bull.

For meg er det sterkeste paret, Nicklas og Tine.

De holder seg litt utenfor og absolutt alle liker dem.

 

Btw: Daniel kommer garantert inn igjen. Han sa jo på nettmøtet at han var en forferdelig god venn med Karoline igjen. Å da tror jeg nok han har kommet inn igjen og ordnet opp for seg;)

 

Men den som fortjener å vinne er: Stian. En utrolig kul og dum fyr :D

Link to comment
Share on other sites

I dag er det duket for kamp i farmen, for de som følger med det. Blir spennende å se hvem som ryker ut!

 

Jeg håper at Tore vinner hele greia, han virker som en "alright" fyr som ikke er ute etter å lage leven.

 

http://www.seher.no/838424/farmen-tore-fik...er-av-tv-serien

 

Tore fikk store helseproblemer av å være med på farmen. Det er nok et skikkelig tøft opphold for de fleste, mye arbeid og lite mat.

Link to comment
Share on other sites

Noen som så paradise i dag? Mener jeg så en av jentene i Arsenal drakt ved bordet før de dro på den vampyr greia. Noen som fikk med seg hvem det er? I såfall har jeg fått en ny favoritt. :)

 

Forøvrig veldig kjipt at Torbjørn måtte dra, men tror han dukker opp igjen etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

Noen som så paradise i dag? Mener jeg så en av jentene i Arsenal drakt ved bordet før de dro på den vampyr greia. Noen som fikk med seg hvem det er? I såfall har jeg fått en ny favoritt. :)

 

Forøvrig veldig kjipt at Torbjørn måtte dra, men tror han dukker opp igjen etterhvert.

 

Sjekk avisa di for program som går i reprise ;)

pleier å gå på fredager og lørdager trir jeg, ivertfall lørdager ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som så paradise i dag? Mener jeg så en av jentene i Arsenal drakt ved bordet før de dro på den vampyr greia. Noen som fikk med seg hvem det er? I såfall har jeg fått en ny favoritt. :P

 

Forøvrig veldig kjipt at Torbjørn måtte dra, men tror han dukker opp igjen etterhvert.

 

Jepp, så episoden på nett nå. Hu nye dama hadde arsenaldrakt med 12 Vela(tror jeg, litt dårlige vinkler) bakpå.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...