Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Er det bare meg eller har innleggene på forumet blir vanvittig rare nå? Istedet for å se alle innleggene kommer det kun opp et kort sammendrag av førstesetningen som man deretter må klikke enkeltvis på for å se hvert enkelt innlegg?

Link to comment
Share on other sites

:-|-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 14 2010, 09:33 PM) 211952[/snapback]

Er det bare meg eller har innleggene på forumet blir vanvittig rare nå? Istedet for å se alle innleggene kommer det kun opp et kort sammendrag av førstesetningen som man deretter må klikke enkeltvis på for å se hvert enkelt innlegg?

Klikk "Options" oppe i høyre hjørnet --> Switch to Standard.

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Dec 14 2010, 09:33 PM) 211952[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Er det bare meg eller har innleggene på forumet blir vanvittig rare nå? Istedet for å se alle innleggene kommer det kun opp et kort sammendrag av førstesetningen som man deretter må klikke enkeltvis på for å se hvert enkelt innlegg?

 

Klikk "Options" oppe i høyre hjørnet --> Switch to Standard.

 

Ah. Så jævlig takk! :-|

 

Skjønner ikke helt hvorfor den plutselig endret seg. Har ikke akkurat knotet med innstillingene på siden B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Her har vi et bilde av Arsenal Under 13 fra ca 2003 og som dere sikkert ser er at både Wilshere og Lansbury er med her, men hvem er han til venstre for treneren, han virker veldig kjent ut for meg.. Kan dere også finne ut flere spillere på dette Arsenal-laget som dere kjenner igjen?

Link to comment
Share on other sites

Her har vi et bilde av Arsenal Under 13 fra ca 2003 og som dere sikkert ser er at både Wilshere og Lansbury er med her, men hvem er han til venstre for treneren, han virker veldig kjent ut for meg.. Kan dere også finne ut flere spillere på dette Arsenal-laget som dere kjenner igjen?

 

Det er vell Frimpong som er til venstre for keeperen? Er enig i at han til venstre for treneren ser fryktelig kjent ut, kan det være Rhys Murphy?

Link to comment
Share on other sites

Er han fortsatt på utlån eller har han pakket sakene for godt? Yeowill?

 

Han pakket sakene sine i mai. Han ble ikke tilbudt kontrakt hos Arsenal..

 

Forøvrig syntes jeg at jeg drar kjensel på han som sitter til venstre for Ayling også, men klarer ikke å plassere han ;)

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 29 2010, 04:51 PM) 212666[/snapback]

Han pakket sakene sine i mai. Han ble ikke tilbudt kontrakt hos Arsenal..

 

Forøvrig syntes jeg at jeg drar kjensel på han som sitter til venstre for Ayling også, men klarer ikke å plassere han ;)

Er det Sanches Watt mon tro?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Svein "Matta" Mathisen gikk bort idag, bare 58 år gammel, etter et lengre sykeopphold. Fant ingen bedre tråd å poste dette på, så tenkte jeg skulle gi min respekt her, en stor person innenfor norsk fotball.

 

Hvil i fred, Matta!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg er faktisk ganske opptatt av data og tilbringer mange timer foran skjermen hver dag, så derfor er jeg nesten flau når jeg spør dette spørsmålet. Hvordan klarer dere å quote med navn og tid etc? Den eneste quoten jeg får til er når jeg kopierer en tekst en forumist har skrevet, og "adder selected text as quote". Dette medfører at det kommer en slik "Quote boble", slik som dette:

 

Fantastisk !

 

Hvordan får jeg inn navnet på den jeg quoter? PÅ FORHÅND TAKK - dette er sikkert et dumt spørsmål, men får det rett og slett ikke til! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er faktisk ganske opptatt av data og tilbringer mange timer foran skjermen hver dag, så derfor er jeg nesten flau når jeg spør dette spørsmålet. Hvordan klarer dere å quote med navn og tid etc? Den eneste quoten jeg får til er når jeg kopierer en tekst en forumist har skrevet, og "adder selected text as quote". Dette medfører at det kommer en slik "Quote boble", slik som dette:

Hvordan får jeg inn navnet på den jeg quoter? PÅ FORHÅND TAKK - dette er sikkert et dumt spørsmål, men får det rett og slett ikke til! ;)

 

Trykk på "reply" knappen nede til høyre, så ordner teknologien resten ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Det er koden for det innlegget du har her nå. Hvis du trykker "reply" under mitt innlegg så skal du automatisk quote innlegget mitt her og få tilsvarende.

 

Hvis du skal multi-quote flere innlegg trykker du + QUOTE på flere innlegg og deretter AddReply ;)

 

Tapapa var hakket raskere gitt! :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...