Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Jeg skjønte jo det... Når man leser om en aprilsnarr er det ikke meningen å være den første å avsløre det, for da ødelegger man jo for andre som kunne gått på den. Har ikke blitt lurt hittil i dag, og er skuffet over hva nettavisene har prestert sålangt.

Link to comment
Share on other sites

Skal være ærlig: Jeg gikk på den Burnley spøken ved første øyekast, men når jeg så nærmere på bildene, så så den drakten altfor ukomfortabel ut til å kunne spella ball i.

 

:D

 

Må innrømme at også jeg måtte tenke meg om 2 ganger først :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Han sa jo faktisk at han ikke hadde noen favorittlag. Hverken Arsenal eller Inter (en drakt han også hadde).

 

Det var Niklas som spurte Jon om han var Inter fan. Da sa Jon: "Nei, ikke så mye Inter egentlig".

Vi fikk ikke høre han kommentere noe som helst om Arsenal, så tipper han er en gooner.

Link to comment
Share on other sites

Det var Niklas som spurte Jon om han var Inter fan. Da sa Jon: "Nei, ikke så mye Inter egentlig".

Vi fikk ikke høre han kommentere noe som helst om Arsenal, så tipper han er en gooner.

 

Han sa også "har vel ikke noe ordentlig favorittlag"?

 

Kan godt sjekke om det er viktig.

Link to comment
Share on other sites

Han sa også "har vel ikke noe ordentlig favorittlag"?

 

Kan godt sjekke om det er viktig.

 

For meg er det ikke viktig i det hele tatt, så du trenger helt klart ikke sjekke det for min del altså. Det kan hende han sa det også, men det har i såfall gått meg hus forbi.

Link to comment
Share on other sites

Det sies at Jackie Chan har gjennomført alle stuntene selv. Fra fall på 30meter til å henge etter en buss. Om det stemmer så er det helt sykt. Ta en titt, en som forklarer hvorfor Jackie Chan er den beste stuntmannen og rangerer de 10beste stuntene. http://izismile.com/2010/04/01/top_10_jack...han_stunts.html

Han gjennomførte alle stuntene tidligere iallefall. De siste årene har han begynt med stuntman på de farligste stunta. Husker ikke når dette begynte, men husker å ha sett en film om stunta hans, hvor han brekker beinet i et stunt i filmen "Rumble in the Bronx".

 

Jackie Chan er iallefall min favoritt når det gjelder actionkomedier og kampsportfilmer.

Link to comment
Share on other sites

Mon tro kampen mellom Leicester og Arsenal i 1930 var like spennende. :blink:

 

Nevnte oppgjør (6-6 der også) har rekorden for det høyeste uavgjort-resultatet i den engelske toppdivisjonen noensinne. Og det er vel bare i Skottland slik kan skje igjen i dag...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er det en fotballspiller som spiller på høyt nivå som er bestefar ? :P

Kom til å tenke på at en i Buffon tråden som skrev at Buffon kunne være oldefaren til 99% av laget vårt. (ironi selfølgelig)

Så kom jeg til å tenke på dette. Tenk om in liten gutt på 3 år i england, som hadde en bestefar som spillte/spiller fotball på toppnivå ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...