Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Jeg skal lage en prosessorientert skriving oppgave om vårt kjære Arsenal.

Har dere noen tips om hva jeg kan skrive om?

Skriv om hva som helst, det viktigste er at den som skal kommentere oppgaven din har peiling.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje ikke nødvendig å lage en ny topic til dette, men til opplysning, så har vår "groundsman" Paul Burgess som holder gressmatten vår flott og grønn året rundt, gått til Real Madrid.

Paul Ashcroft som har vært assistent til Burgess i over 8 år vil ta over jobben Mandag 2 Mars.

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/p...ins-real-madrid

 

 

Dette er hva tribalfootball.com sa for drøyt to uker siden:

 

Real Madrid are raiding Arsenal - for their star groundsman!

Le Parisien says Arsenal boss Arsene Wenger is facing a dilemma as Paul Burgess has accepted an offer from Real to move to Madrid at the end of the season.

Burgess, 30, is joining Real on the express recommendation of coach Juande Ramos, who was impressed by the Emirates pitch while he was in charge of Tottenham.

Burgess has won Groundsman of the Year five times in the Premier League and also acted as advisor to UEFA for last year's European Championship.

¨

 

Kjipt :D

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvor verdens største stadion er og hva den heter?

Fotball stadion, eller stadion sånn ellers?

Rekorden på tilskuere på en fotball kamp er på Maracana, der nesten 200 tusen tilskuere var til stede. Men det er en god stund siden, så kapasiteten på stadion har nok minket veldig. Hvem som er den største idag vet jeg ikke. Nou Camp i Europa?

 

edit: fant på wikipedia en liste over verdens største fotballstadioner. Rungrado May Day Stadium i Nord-Korea som rommer 140 tusen sitteplasser skal være den største.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen datagenier her? Isåfall kan dere hjelpe meg med en ting?

 

Jeg fikk en mail her en dag som inneholdt ett bilde, da jeg trykket på vedlegg der bildet ligger kommer det opp en hel hau med andre bilder fra blant annet Gunners.no. Jeg sletter alle bildene og etter jeg hadde vært inne på dette forumet igjen så kom det opp signaturer til andre medlemmer her, smileys og andre bilder her fra. Er det noen som vet hvor for disse bildene kommer opp?

Forresten så er det outlock Express som er epost programmet som jeg bruker.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Noen som har sett dette?

Vil flytte Rangers og Celtic til engelsk Premier League

Jeg syns dette var et bra forslag. Celtic og Rangers er jo mye bedre enn de andre lagene i Skottland.

 

 

Eg vet at det var snakk om det for 10 år siden og, men det ble ikke noe av da, men det finnes jo Walisiske lag i det engelske ligasystemet, så hvorfor ikke Skotske lag også?

Link to comment
Share on other sites

Noen som har sett dette?

Vil flytte Rangers og Celtic til engelsk Premier League

Jeg syns dette var et bra forslag. Celtic og Rangers er jo mye bedre enn de andre lagene i Skottland.

 

 

Eg vet at det var snakk om det for 10 år siden og, men det ble ikke noe av da, men det finnes jo Walisiske lag i det engelske ligasystemet, så hvorfor ikke Skotske lag også?

Hadde vært greit om de tok med 2 skotske lag, men det jeg reagerte på var at de skulle dele PL i 2 avdelinger.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om denne er posta før, men dette er noe alle bør få med seg. FANTASTISK!

 

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=571773

 

Likte best denne jeg; * Hvorfor bygget de så mange slottsruiner og klosterruiner i England? (Spurt av en besøkende på Whitby Abbey, North Yorkshire.) :(

 

 

GULLKORN, LOVE IT!!!

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om denne er posta før, men dette er noe alle bør få med seg. FANTASTISK!

 

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=571773

 

Likte best denne jeg; * Hvorfor bygget de så mange slottsruiner og klosterruiner i England? (Spurt av en besøkende på Whitby Abbey, North Yorkshire.) :P

 

 

GULLKORN, LOVE IT!!!

Haha, mange fine der! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Link mellom La Liga og Premier League:

 

2001 Real Madrid - Manchester United

2002 Valencia - Arsenal

2003 Real Madrid - Manchester United

2004 Valencia - Arsenal

2005 Barca - Chelsea

2006 Barca - Chelsea

2007 Real Madrid - Manchester United

2008 Real Madrid - Manchester United

 

 

Det ser ut som at det kan bli Barcelona og manu som vinner i år, siden dem ligger best an til å vinne sine ligaer, men om manu vinner PL i år, så sier "historien" at Real Madrid vil vinne La Liga!! :(

Link to comment
Share on other sites

Link mellom La Liga og Premier League:

 

2001 Real Madrid - Manchester United

2002 Valencia - Arsenal

2003 Real Madrid - Manchester United

2004 Valencia - Arsenal

2005 Barca - Chelsea

2006 Barca - Chelsea

2007 Real Madrid - Manchester United

2008 Real Madrid - Manchester United

 

 

Det ser ut som at det kan bli Barcelona og manu som vinner i år, siden dem ligger best an til å vinne sine ligaer, men om manu vinner PL i år, så sier "historien" at Real Madrid vil vinne La Liga!! :P

 

Haha! Har også merket til dette. Egentlig veldig fascinerende, og det ser ut til at denne rekken tar slutt i år.

Synd for Liverpool egentlig :P De må nok vente til Atletico Madrid eller noen andre skal vinne La Liga før de kan vinne PL :-)

Link to comment
Share on other sites

Link mellom La Liga og Premier League:

 

2001 Real Madrid - Manchester United

2002 Valencia - Arsenal

2003 Real Madrid - Manchester United

2004 Valencia - Arsenal

2005 Barca - Chelsea

2006 Barca - Chelsea

2007 Real Madrid - Manchester United

2008 Real Madrid - Manchester United

 

 

Det ser ut som at det kan bli Barcelona og manu som vinner i år, siden dem ligger best an til å vinne sine ligaer, men om manu vinner PL i år, så sier "historien" at Real Madrid vil vinne La Liga!! :P

 

Haha! Har også merket til dette. Egentlig veldig fascinerende, og det ser ut til at denne rekken tar slutt i år.

Synd for Liverpool egentlig :P De må nok vente til Atletico Madrid eller noen andre skal vinne La Liga før de kan vinne PL :-)

Ikke vær for sikker. Barca har tapt mange poeng den siste tiden og Real virker å være i bedre form. Dersom Real vinner i helgen er det helt åpent. Kan fort bli united og Real i år også.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...