Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

For meg er Big One som gjelder, og da spesielt Double Pepperoni. De andre er også gode, men jeg må si at jeg ikke har like stor sans for den klassiske Grandisen som deg, Tusmo. Big One'n har etter min mening bedre både bunn og fyll.

 

Men det er vel egentlig opp til hver person om hva som er best. Tror vi skal drive på lenge for at alle skal bli enige for å si det sånn :-|

Link to comment
Share on other sites

Grandiosa original er og blir kongen blant frossenpizza. Ofte prøver man seg på nye merker, men til syvende og sist er det "kongemiddagen" man vender tilbake til. Her får du i tillegg til et nyydelig måltid innslag fra fire viktige næringsprodukter: korn, grønnsaker, kjøtt og melkeprodukt. Det å spise kongemiddag uten paprika er direkte FEIGT, selv om du kompenserer med ketchup.

 

Man kan også oppgradere kongemiddagen i langt større grad enn de andre frossenpizzamerkene. Det passer seg foreksempel ikke å kline på trønderfår på en Dr. Öetker, og det passer heller ikke med ekstra ost på en Big1 original.

 

Blant mine favorittips for kongemiddag er litt ekstra ost(her må man ikke overdrive) med gastromat. Denne varianten bør du steke 17 minutter, for å få perfekt.

Stiller meg bak deg Tusmo, eneste er at jeg vil ha uten ekstra ost. 17 minutter høres bra ut, skal være litt godt stekt :-|

Link to comment
Share on other sites

Grandiosa original er og blir kongen blant frossenpizza. Ofte prøver man seg på nye merker, men til syvende og sist er det "kongemiddagen" man vender tilbake til. Her får du i tillegg til et nyydelig måltid innslag fra fire viktige næringsprodukter: korn, grønnsaker, kjøtt og melkeprodukt. Det å spise kongemiddag uten paprika er direkte FEIGT, selv om du kompenserer med ketchup.

 

Man kan også oppgradere kongemiddagen i langt større grad enn de andre frossenpizzamerkene. Det passer seg foreksempel ikke å kline på trønderfår på en Dr. Öetker, og det passer heller ikke med ekstra ost på en Big1 original.

 

Blant mine favorittips for kongemiddag er litt ekstra ost(her må man ikke overdrive) med gastromat. Denne varianten bør du steke 17 minutter, for å få perfekt.

Stiller meg bak deg Tusmo, eneste er at jeg vil ha uten ekstra ost. 17 minutter høres bra ut, skal være litt godt stekt :-|

Enten Grandiosa orginal eller kjøttdeig å løk, Big one er ikke godt i forhold til grandis

Link to comment
Share on other sites

Nå skal det sies at de fleste frossenpizzaer er gode, og alle fra stabburet holder veldig høy kvalitet. Jeg sier ikke at de andre er dritt, for det er de absolutt ikke. Jeg har fått mange store gleder etter et drøyt kvarter på 225 grader C. Et merke som er å anbefale hvis man er småsulten er pizza originale. Den er proppfull av smak, og det er nesten samme hvilken garnityr man velger. Problemet er hvis man er skikkelig sulten og kun har en slik, da den kun vil fungere som en magetirrer og gjøre deg enda mer sulten enn du var i utgangspunktet.

Link to comment
Share on other sites

Grandiosaen er og blir kongen av frossenpizza. Hadde et møte med en selger fra Stabburet for en måneds tid siden og han fortalte hvor mange Grandiosaer det ble kjørt ut av fabrikken om dagen, og det var noe helt enormt. Men husker ikke hvor mange det var :-/

Link to comment
Share on other sites

Aint Grandis grand? -Sure is!

 

En annen jeg ofte også kjøper er First Price Pizzaen med skinke. Generelt ikke noe fan av

FP-produkter, men denne er snædder! Og herligheten koster bare 17 kr. Noe å vurdere i disse

"trange" tider :P

Firstpricepizzaen er meget undervurdert. Den har i likhet med kongemiddagen stort oppgraderingspotensiale, og er også ganske god å spise bar.

Link to comment
Share on other sites

Nok en grunn til å ikke kjøpe den. ;)

 

Selv jeg som er så gjerrig, legger heller til 8 kr for en skikkelig Lørdagpizza eller Full Pakke. ;)

 

 

Lørdagspizzaen er jo ganske laber da, biffkjøttet smaker ikke mye biff.

 

Full pakke derimot er jo nesten så du får lyst å spise den bare av å se den deilige jenta i reklamen :P

 

Ellers synes jeg det er en skandale at Big One Mexicana er tatt av plakaten, den var jo en sikker vinner. Men når den er borte så blir det vel Grandisen som man faller tilbake på. Ellers så er jo en skikkelig hot pizza kul den å :P

Link to comment
Share on other sites

Nok en grunn til å ikke kjøpe den. ;)

 

Selv jeg som er så gjerrig, legger heller til 8 kr for en skikkelig Lørdagpizza eller Full Pakke. ;)

 

 

Lørdagspizzaen er jo ganske laber da, biffkjøttet smaker ikke mye biff.

 

Ellers synes jeg det er en skandale at Big One Mexicana er tatt av plakaten, den var jo en sikker vinner. Men når den er borte så blir det vel Grandisen som man faller tilbake på. Ellers så er jo en skikkelig hot pizza kul den å :P

Mye kvalitet du ramser opp her. Skikkelig Hot er en av mine favoritter også.

Link to comment
Share on other sites

SportN viser Super Bowl. Jeg skal sitte klistret. Om ikke du har SportN finner man helt sikkert massevis av streams.

 

Edit: Nei, det var som pokker. SportN viser ikke kampen, Viasat Sport gjør... Jaja, da blir det nok stream på meg. Kanskje viasat on demand.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hva det koster å bestille fra Arsenal.com? Tenker da på porto og frakt osv og hva det nå måtte være. Ser for meg at jeg handler for en totalsum på 100 pund i varer.

 

Takker så mye for svar!

Jeg har bestilt en del derfra og alt du skal betale kommer opp i totalsummen. Jeg har aldri betalt noe mer enn det! Snakk om ca £20 kanskje. Så er ikke allverden! Produktene kommer rimelig fort også!

Link to comment
Share on other sites

Ok. Takk for svar :) Hvor lang tid ca tar det?

Forrige gang jeg bestilte drakt tok det 6 virkedager! så er ganske kjapp levering. mulig det er litt mer pågang nå da, så kan jo hende det tar litt lenger tid.

På meg så tok det 2 uker før jeg fikk drakten.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...