Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

Som sagt det finnes flere United og Liverpoolfans enn oss Arsenal fans.

Og det er grunnen.

 

Synes Ferdinand fortjener en plass i XI.

 

Hadde helst sett dette laget:

 

------------Schmeichel----------

G.Neville-Ferdinand-Adams-Cole

Beckham-Vieira-Keane--Giggs

-------Henry----Shearer-------

 

Litt mye united da

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Anbefaler ALLE som ikke så Barca - Atletico i går kveld, å slå på TV'en på TV2 Zebra NÅ!! Det er verdt det.

Og det beste med kampen er at Atletico faktisk var mer effektive enn Barca :)

 

Fy søren for et fyrverkeri av en kamp det var.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Har noen spørsmål angående bestilling ved arsenal.com:

- Må jeg ha med "Start Date"?

- Hva er Issue og Security code? Er ikke det, det samme?

 

Takker for eventuelt svar :lol: Nybegynner...

Link to comment
Share on other sites

Hallo!

 

Jeg driver å skal kjøpe noen øreplugger til IPoden min nå. Jeg kunne tenke meg "in-ear" plugger, altså plugger med en sånn gummi greie på som isolerer støyen utenfra. Prisklassen ligger på rundt 200,-

 

Jeg har foreløpig funnet disse: http://www.netonnet.no/

 

Noen andre som har noen erfaringer eller anbefalinger? Jeg setter pris på alt! :o

 

Gå inn på linken gå deretter inn på "Bærbar lyd"---> "InEar (Høretelefoner)"----> "Philips SHE8500" (159,-)

 

EDIT:http://cdon.no/elektronikk/philips_she9500-559981 Fant nå disse her. Noen som vet om dette er en "oppgradering" av den forrige?

Link to comment
Share on other sites

Hallo!

 

Jeg driver å skal kjøpe noen øreplugger til IPoden min nå. Jeg kunne tenke meg "in-ear" plugger, altså plugger med en sånn gummi greie på som isolerer støyen utenfra. Prisklassen ligger på rundt 200,-

 

Disse bruker jeg til min iPod Touch, og er strålende fornøyd. Litt over den prisklassen du nevner, men så absolutt verdt hvert øre (:o).

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde noe Koss-In Ear greier før. Beste headsetet jeg noen sinne har hatt. Du får en helt fantastisk basslyd med de.

http://cdon.no/elektronikk/koss_keb_24_blue-747151

Mener du disse?

 

Ellers ser de som du nevner, Helmik'n veldig bra ut, men jeg er ikke helt sikker på om jeg vil bruke så mye på øretelefoner, ettersom jeg ikke hører mye på musikk.

Men takk for tipset :huh:

 

Noen andre som har noen anbefalinger?

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde noe Koss-In Ear greier før. Beste headsetet jeg noen sinne har hatt. Du får en helt fantastisk basslyd med de.

http://cdon.no/elektronikk/koss_keb_24_blue-747151

Mener du disse?

 

Ellers ser de som du nevner, Helmik'n veldig bra ut, men jeg er ikke helt sikker på om jeg vil bruke så mye på øretelefoner, ettersom jeg ikke hører mye på musikk.

Men takk for tipset :huh:

 

Noen andre som har noen anbefalinger?

Jeg tror det var disse jeg hadde. De var ganske billige også, så jeg vil anbefale deg å kjøpe de! Eneste minuset var at de ble litt fort ødelagt...

Link to comment
Share on other sites

Noen andre enn meg som gleder seg til Halloween? :D I år skal jeg være utkledd som Freddy Krueger og se blant annet Trick or Treat og [rec]. Gleder meg! :D

 

Er nok for gammel til den slags, men kanskje jeg gleder meg til og gjøre noe hekkan med alle småungene som springer rundt :ph34r: :1eye:

 

Hehe, nei, gleder meg til og spise alt snopet som er igjen på kvelden! :)

Link to comment
Share on other sites

Noen andre enn meg som gleder seg til Halloween? :D I år skal jeg være utkledd som Freddy Krueger og se blant annet Trick or Treat og [rec]. Gleder meg! :D

 

Er nok for gammel til den slags, men kanskje jeg gleder meg til og gjøre noe hekkan med alle småungene som springer rundt :ph34r: :1eye:

 

Hehe, nei, gleder meg til og spise alt snopet som er igjen på kvelden! :)

 

 

Jeg er nok også for gammel for halloween, men jeg gleder meg litt til å skremme småunger som kommer for å tigge godter.

 

Når er Halloween egentlig?

 

 

Halloween er i mårra, den 31 oktober

Link to comment
Share on other sites

Noen andre enn meg som gleder seg til Halloween? :) I år skal jeg være utkledd som Freddy Krueger og se blant annet Trick or Treat og [rec]. Gleder meg! :(

 

Husker for noen år siden sto jeg og noen kamerater med vanngevær og snøballer og spruta og kasta på dem som kom. :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...