Realgooner_93 Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 kom med vitsen !! BE Vet ikke om jeg tør, gidder ikke å bli utestengt her også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Her er det takrom. du kan ikke si slikt uten å gi oss vitsen mann!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Gikk under ProudGooner her før. Men glemte hele forumet etter en stund, faktisk. Men har nå blitt utestengt fra VGD(en litt for grov vits) og kommer dermed til å bli aktiv her. Håper å diskutere Arsenal videre inn i fremtiden med dere Du var Arshavin_93? Et god forsterkning for forumet isåfall! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Her er det takrom. du kan ikke si slikt uten å gi oss vitsen mann!! Det går nok ikke ubemerket hen om vitsen inneholder ett fy fy ord, men det er ikke noe å bry seg om. Gi oss vits Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Virker som om du har støtte her, nesten uansett hva vitsen handler om:P Du må gjerne sende den til meg på PM om du ikke tør å legge den ut offentlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Realgooner_93 Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 Ja, jeg var Arshavin_93 på VGD. Og vitsen var: **SENSUR** Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 Ville anbefalt deg å heller sende den vitsen på PM Støter ikke meg for å si det sånn, men kan fort bli en warning der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 Vitser som er på kanten (gjerne langt over) er som ofte de morsomste, synes jeg, nettopp fordi de er langt over kanten:D Men da gjelder det å ha et publikum hvor dette ikke er sensitivt. På internett er det svært vrient å velge sitt publik og derfor mener jeg rasevitser generelt er lite lurt der. Men at man skal bli kasta ut er da litt drastisk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Realgooner_93 Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 Vitser som er på kanten (gjerne langt over) er som ofte de morsomste, synes jeg, nettopp fordi de er langt over kanten:D Men da gjelder det å ha et publikum hvor dette ikke er sensitivt. På internett er det svært vrient å velge sitt publik og derfor mener jeg rasevitser generelt er lite lurt der. Men at man skal bli kasta ut er da litt drastisk... Fant den på 4chan, og der er jo alt over kanten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 Ja, jeg var Arshavin_93 på VGD. Og vitsen var: **SENSUR** Send den på PM? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted October 30, 2014 Report Share Posted October 30, 2014 Klas Ingesson, en av Sverige heltene fra 94 VM er død av kreft, Rest in peace! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.