taugooneren Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Her kan dere/vi diskutere sånne filleting som ikke trengs å lage en hel topic! Jeg begyner med en gang; noen som vet hva google.com gjør her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Googler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Jeg begyner med en gang; noen som vet hva google.com gjør her? Det har jeg også lurt på. Kanskje det er noen som går inn via google? hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Meninga er vel at Google kanskje legger til det som skjer her i søkemotoren, slik at Gunners.no-forumet popper opp som et søkeresultat dersom man f.ek.s søker på "Gamlefar Chaz"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Hoho....stemmer nok det, Evju! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Det har ikke skjed noe på arsenal.noenda!!!!!!! Gratulerer med CH-Finalen, herregud gi fra dere domenet!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted September 1, 2006 Author Report Share Posted September 1, 2006 Ja, ha arsenal.no som url adr. egentlig en veldig populær adr. hvis du skjønner hva jeg mener. Og ikke mer opdatert enn det der, og ei side med ingen linker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Veldig morsom . Lurer på hvor mye han har drukke Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Veldig morsom . Lurer på hvor mye han har drukke HAHA bra film Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted September 3, 2006 Author Report Share Posted September 3, 2006 Gå inn her L.Fantastico:Helgeland Der er det drid mye, bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Gå inn her L.Fantastico:Helgeland Der er det drid mye, bra Stilig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 What a goal!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ariokseth Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 Denne har skal jeg prøve å få tak i Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 Denne har skal jeg prøve å få tak i Jeg har et Highbury monopol som kan kjøpes på arsenal.com, men hjelper vel ikke så mye. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 Fyren detter for en liten skalling.. men ikke for............................. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Posted September 23, 2006 Report Share Posted September 23, 2006 Som vanlig enig med deg Helmik'n. Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted September 27, 2006 Author Report Share Posted September 27, 2006 Jeg la merke til at svenskene sa mye "Arsenal Stadium" isteden for Emirates i H kampen mot Porto, hørtes ut som de sa noe om Uefa regel eller noe.....noen andre som hørte det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 jepp..ble irritert på han for den heter Emiraters.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 En ting som faktisk talt irriterer meg, er de vanvittig stygge tallene/skriften på CL-draktene i år.. ekstremt stygge in my opinion.. vet ikke hvorfor det plager meg, men jeg er faktisk irritert på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 En ting som faktisk talt irriterer meg, er de vanvittig stygge tallene/skriften på CL-draktene i år.. ekstremt stygge in my opinion.. vet ikke hvorfor det plager meg, men jeg er faktisk irritert på det. Helt enig! Er det noen som kan fortelle meg hvorfor man ikke kan bruke samme tall i PL som i CL? Hadde vært interessant å vite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted October 1, 2006 Author Report Share Posted October 1, 2006 En ting som faktisk talt irriterer meg, er de vanvittig stygge tallene/skriften på CL-draktene i år.. ekstremt stygge in my opinion.. vet ikke hvorfor det plager meg, men jeg er faktisk irritert på det. Helt enig! Er det noen som kan fortelle meg hvorfor man ikke kan bruke samme tall i PL som i CL? Hadde vært interessant å vite. Det er jo på grunn av att talla i PL har har PL -"løva" på seg, men hvorfor de er totalt forskjellige, det vet jeg ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 Nike........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted October 2, 2006 Report Share Posted October 2, 2006 jeg syns nå att de talla er fine jeg da:P..kanksje jeg har litt sær smak:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted October 2, 2006 Report Share Posted October 2, 2006 er det noen her som kan svare meg på hvor mye det blir i frakt på ei pakke på 1 kg Link to comment Share on other sites More sharing options...
ariokseth Posted October 2, 2006 Report Share Posted October 2, 2006 er det noen her som kan svare meg på hvor mye det blir i frakt på ei pakke på 1 kg Ekspresspakke over natten 172 kr, brev opptil 1 kg 55 kr, norgespakke fra 86 til 144... posten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.