Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Man kan registrere seg her, men man kan ikke POSTE uten å ha betalt medlemskontigent til AN. Dessuten har denne yidden regsitrert seg FØR de nye endringene trådte i kraft. Han vises som online, men kan ikke poste.

 

:)

 

Visste at han kunne se det, og at han joina før det ble endringer, men jeg trodde ikke han ble vist som online fordet... hmm.. weird!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Gratulerer med dagen ja!:)

 

Tenkte jeg kunne legge igjen en liten bommert fra tv2nettavisen:

"Matthew Etherington har tilbrakt mer tid utenfor banen enn på, denne sesongen."

 

Haha... er det spillere som ligger over, spiser middag osv.osv på deres respektive baner? Det har jeg ikke hørt om! :D

Link to comment
Share on other sites

Noen som så på vm studio i dag?

Lars Berger tok virkelig kaka der! Tok meg selv i å ligge på gulvet å le, kan ikke huske sist jeg gjorde det.

Skal se om jeg klarer å finne klippet ett eller annet sted på nettet, det må bare ses..

Link to comment
Share on other sites

Noen som så på vm studio i dag?

Lars Berger tok virkelig kaka der! Tok meg selv i å ligge på gulvet å le, kan ikke huske sist jeg gjorde det.

Skal se om jeg klarer å finne klippet ett eller annet sted på nettet, det må bare ses..

 

Hva gjorde han?

Link to comment
Share on other sites

Noen som så på vm studio i dag?

Lars Berger tok virkelig kaka der! Tok meg selv i å ligge på gulvet å le, kan ikke huske sist jeg gjorde det.

Skal se om jeg klarer å finne klippet ett eller annet sted på nettet, det må bare ses..

 

Hva gjorde han?

 

Se bare her:

Jævlig tidig :D

Synes det er rart at så mange har tatt seg nær av dette her, reporten selv har jo aldri vært sur på Berger.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et veddmål med en i klassen om Storbrittania er et land, eller om England, Skottland og Wales regnes som egne land.. Noen som har det eksakte svaret på dette!? Takk :)

 

Jeg tror nok at de er egne land, siden de har egne flagg, egne hovedstader, eget landslag, osv... Hva var det du veddet på forresten?

Link to comment
Share on other sites

Litt vrient spørsmål det der Moen. Dei er jo alle under dronninga, men stiller med sine egne fotball lag osv. Trur dåke får droppe heile veddemålet, for begge svar er riktige!

 

Quota litt feil ser eg:P

 

ja det var liksom det.. Men han gidder ikke og droppe veddemålet i og med at han mener at han har rett så.. Men uansett takk for hjelpen :)

 

The gunner: Vi veddet 50 kroner..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et veddmål med en i klassen om Storbrittania er et land, eller om England, Skottland og Wales regnes som egne land.. Noen som har det eksakte svaret på dette!? Takk :)

 

Storbrittania er IKKE et eget land.

England er et land, Skottland er et land, Wales er et land.

 

Tenk over det.... Skandinavia er ikke et land?!

 

Den som sa at Storbrittania ikke er et land vant.. ferdig med det! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et veddmål med en i klassen om Storbrittania er et land, eller om England, Skottland og Wales regnes som egne land.. Noen som har det eksakte svaret på dette!? Takk :D

 

Storbrittania er IKKE et eget land.

England er et land, Skottland er et land, Wales er et land.

 

Tenk over det.... Skandinavia er ikke et land?!

 

Den som sa at Storbrittania ikke er et land vant.. ferdig med det! :D

 

... Men historien sier det motsatte!? Hehe.. Alle landene har jo kun en samlet regjering (?) at Tony Blair og Dronning Elisabeth "styrer" hele UK.. Jaja.. Vi har bestemt oss på en sum på 30,- kroner p.g.a at han har mest rett =/ :P :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et veddmål med en i klassen om Storbrittania er et land, eller om England, Skottland og Wales regnes som egne land.. Noen som har det eksakte svaret på dette!? Takk :)

 

Storbrittania er IKKE et eget land.

England er et land, Skottland er et land, Wales er et land.

 

Tenk over det.... Skandinavia er ikke et land?!

 

Den som sa at Storbrittania ikke er et land vant.. ferdig med det! :P

 

... Men historien sier det motsatte!? Hehe.. Alle landene har jo kun en samlet regjering (?) at Tony Blair og Dronning Elisabeth "styrer" hele UK.. Jaja.. Vi har bestemt oss på en sum på 30,- kroner p.g.a at han har mest rett =/ ;) :-|

Storbritannia (Great Britain) er navnet på øya hvor Skottland, England og Wales ligger. Når de på engelsk referer til United Kingdom har de også med Nord-Irland. På norsk brukes det stort sett bare Storbritannia også om denne koblingen av land. Dette er egentlig noe ukorrekt. Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland er vel det korrekte navnet. Så konklusjonen er at England, Skottland og Wales er egne land, men at de blir styrt av "staten Storbritannia" på halvgodt norsk.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et veddmål med en i klassen om Storbrittania er et land, eller om England, Skottland og Wales regnes som egne land.. Noen som har det eksakte svaret på dette!? Takk ;)

 

Storbrittania er IKKE et eget land.

England er et land, Skottland er et land, Wales er et land.

 

Tenk over det.... Skandinavia er ikke et land?!

 

Den som sa at Storbrittania ikke er et land vant.. ferdig med det! :-|

Men Skandinavia har ikke noe flagg, heller, da.

Trur ikke vi kan sammenligne Skandinavia med "Store Britania"......

Link to comment
Share on other sites

Litt vrient spørsmål det der Moen. Dei er jo alle under dronninga, men stiller med sine egne fotball lag osv. Trur dåke får droppe heile veddemålet, for begge svar er riktige!

 

Quota litt feil ser eg:P

 

ja det var liksom det.. Men han gidder ikke og droppe veddemålet i og med at han mener at han har rett så.. Men uansett takk for hjelpen :blink:

 

The gunner: Vi veddet 50 kroner..

 

Jeg mente, stemte du på at Storbritannia var et eget land eller at England, Skottland, osv var egne land? ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...