Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

Jeg sniffet i filler fotball-karrieren

 

er det noen som vet hvem denne "Erik" på 26 år er? har sikkert tidligere vært på et U-17, U-21 eller lignende..lurer på hvem dette kan være B)

 

Litt av en trist historie. Viser hva enkelte rusmidler kan gjøre med livene til folk :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Ser ut som at det er noen PL klubber som har fått nye klubb logoer..

 

 

Middlesbrough

25.gif

 

 

 

Aston Villa

7.gif

 

synes de logoene de hadde før var finere, men sånn er nå det..

Link to comment
Share on other sites

MacGyver

 

skriv under på denne siden for å få MacGyver tilbake på tv-skjermen:D savner å ha noe å se etter skolen:(

 

 

eg har alle epesodene, så eg trenger ikke skrive under på noe.. ;)

 

btw, så har eg fått tak i denne nå..

 

668z7ytge1.png ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg så igjennom noen gamle tråder og se hva jeg fant:

 

"Jeg tror det er kun Arsene som ikke ser at Toure er søppel."

 

Dette sa Alexander for litt over 2 år siden :D Dette blir sagt om mange av talentene Arsenal har nå, men så lenge Wenger har troen på de, så kan de sikkert bli like gode som Kolo.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye kostet den Jazze?

 

En sånn en skal je prøve å få tak i :D

 

 

For å si det sånn: eg betalte ikke ikke noe for den, men hvis du vil kjøpe den ligger den her til 285 kr!!

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye kostet den Jazze?

 

En sånn en skal je prøve å få tak i :rolleyes:

 

 

For å si det sånn: eg betalte ikke ikke noe for den, men hvis du vil kjøpe den ligger den her til 285 kr!!

Takk for tipset!

Får se om jeg kjøper meg en slik DVD, har fryktelig lyst på en :P

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye kostet den Jazze?

 

En sånn en skal je prøve å få tak i :D

 

 

For å si det sånn: eg betalte ikke ikke noe for den, men hvis du vil kjøpe den ligger den her til 285 kr!!

Takk for tipset!

Får se om jeg kjøper meg en slik DVD, har fryktelig lyst på en ;)

 

Jeg anbefaler å bestille fra Amazon. Betale vel ca. 160 kroner inkludert porto. Regner med at jeg får den i posten i dag. Kan ikke vente! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg bare lurer på en ting:

 

Hvis jeg og lillebroren min skal kjøpe Arsenal-drakter, er det da mulig at vi tar etternavnet våres, men at det står "jr" i mindre skrift (sånn skrift som "v" på v. Persie) på broren min sin?

 

Det hadde vært litt kult :D

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det er vits å lage ny topic til dette, men de som ikke vet det, så har vår tidligere unge amerikaner Daniel Karbassiyoon lagt opp, bare 22 år gammel!

 

http://www.lancashireeveningtelegraph.co.u....1198362.0..php

 

linken er litt gammel (17 Februar 2007), men det kom som et lite overrasskelse på meg, men den 4 April i år ble han iallefall ansatt som speider i Nord Amerika, ifølge Wikipedia.

Link to comment
Share on other sites

trenger nok ikke lage en ny topic til dette heller, siden det er tribalfootball, så denne passer fint inn her.

 

Arsenal keep tabs on Lazio's De Silvestri .

 

vet ikke om det er noe i dette, men han er ihvertfall u-19 kaptein på Italia.. dette er vel et typisk Wenger kjøp, men tar dette med en klype salt siden det er tribalfootball..

Link to comment
Share on other sites

Sheffield Wednesdays ærverdige Hillsborough er fullstendig tatt av flommen, og der Trond Egil Soltvedt spilte fotball i 3 år..ja det er godt det ikke var i nord London dette skjedde, men eg får håpe det går bra med Hillsborough og at de ikke får de store skadene, selv om det er en stor mulighet for det..
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...