Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

Noen som veit hvor jeg kan få tak en Arsenal drakt fra 90 tallet eller tidligere ganske fort :(

Er bedt i sånn ting hvor man skal ha på noe fra 90-tallet eller tidligere og i tillegg er det kamp og hver gang det er Arsenal kamp må jeg gå med Arsenal drakt (tvangstanke) såeh, fint om noen kunne hjelpa meg :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Jeg vil gjerne brenne en del avi-filer jeg har på pcen på dvd. Noen som bruker et program til dette som virker? Jeg har prøv massevis av program men det har enda ikke gått. Hadde jeg klart å convertert det over til Video-TS hadde det gått greit, siden jeg allerede har et program som kan brenne ut Video-TS-filer på dvd.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gjerne brenne en del avi-filer jeg har på pcen på dvd. Noen som bruker et program til dette som virker? Jeg har prøv massevis av program men det har enda ikke gått. Hadde jeg klart å convertert det over til Video-TS hadde det gått greit, siden jeg allerede har et program som kan brenne ut Video-TS-filer på dvd.

 

 

Eg bruker DvdSanta når eg konverterer fra avi\mpg\xvid til DVD\VOB, funker meget bra..

TS filer er bare å glemme, for det er HD-filer, da må du nok ha en HD-DVD\BlueRay brenner, og det er dyrt enda..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Gidder ikke å lage en ny tråd, men noen som vet når trekningen for Kvartfinalene i Ligacupen er?

Tror det er i morra, rett før United-kampen.

Håper på Chelski, og at vi banker dritten og tar en fortjent revansje fra ifjor. MED reservelaget, mot deres "stjerner". Ellers ser jeg ikke bort i fra noe ligacup gull i år nei. De ungdommene Wenger og co har funnet fram er ikke til å beskrive, de slo Newcastle og rundspilte Sheffield, samtidig som Chelsea hadde griseflaks og andre storlags første-ellevere sliter til tider. Og hadde det ikke vært gøy med tottene i finalen? :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et spørsmål ang. virusprogram. Vet noen om noen virusprogram som er gratis? Og lovlige?

 

(Hvis dette er imot retningslinjene så beklager jeg)

Regner med at det er ANTI virusprogram du vil ha, og ikke virusprogram som du skriver?

 

http://www.abcnyheter.no/node/51039

Her finner du en liste over gratis anti-virus programmer. Regner med at de også er gratis.

Selv anbefaler jeg AVG Antivirus Free edition! (Gratis versjonen, vil du ha fullversjonen kontakt meg på PM)

 

Jeg vil gjerne brenne en del avi-filer jeg har på pcen på dvd. Noen som bruker et program til dette som virker? Jeg har prøv massevis av program men det har enda ikke gått. Hadde jeg klart å convertert det over til Video-TS hadde det gått greit, siden jeg allerede har et program som kan brenne ut Video-TS-filer på dvd.

Du kan bruke Windows Media Player til og brenne .avi filer..

Men er det noen som har et program som konverterer .mkv filer til .avi? (gratis selfølgelig)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et spørsmål ang. virusprogram. Vet noen om noen virusprogram som er gratis? Og lovlige?

 

(Hvis dette er imot retningslinjene så beklager jeg)

Regner med at det er ANTI virusprogram du vil ha, og ikke virusprogram som du skriver?

 

http://www.abcnyheter.no/node/51039

Her finner du en liste over gratis anti-virus programmer. Regner med at de også er gratis.

Selv anbefaler jeg AVG Antivirus Free edition! (Gratis versjonen, vil du ha fullversjonen kontakt meg på PM)

Tusen Takk, og mente selfølgelig ANTI virusprogram!

Link to comment
Share on other sites

Lyden på pcen forsvant helt plutselig. Når jeg går innpå iTunes får jeg beskjed om at det er noe gale med lyd-innstillingene. På Kontrollpanel og Volumkontroll er det ingenting som kan skrus mer på. Noen som har peiling å hva jeg kan gjøre?

Link to comment
Share on other sites

Hjelp!

 

Håper noen har bedre husk enn meg.

 

Hvem var siste spiller som putta hattrck mot

oss på Highbury??

 

 

tja, det kan ikke ha vært mange, men Fowler gjorde det vil i 95 eller noe..på 7 min..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...