freeway666 Posted September 29, 2007 Report Share Posted September 29, 2007 Noen som veit hvor jeg kan få tak en Arsenal drakt fra 90 tallet eller tidligere ganske fort Er bedt i sånn ting hvor man skal ha på noe fra 90-tallet eller tidligere og i tillegg er det kamp og hver gang det er Arsenal kamp må jeg gå med Arsenal drakt (tvangstanke) såeh, fint om noen kunne hjelpa meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted September 29, 2007 Report Share Posted September 29, 2007 kanskje denne siden her?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted September 29, 2007 Report Share Posted September 29, 2007 Takker, det var ikke no særlig dyrt heller Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Herlige triks, bare å nyte.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 fin den der Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 Rimelig avanserte triks det der, ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted October 12, 2007 Report Share Posted October 12, 2007 Kick Off Weekend: - Har Highbury i hagen Kule greier!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Sjekk spensten til Robin på dette bildet. Han hopper ganske høyt! EDIT: Oi, dæven og det bilde ble stort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Sjekk spensten til Robin på dette bildet. Han hopper ganske høyt! EDIT: Oi, dæven og det bilde ble stort. SHITT! Kunne satsa på høydehopp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Jeg vil gjerne brenne en del avi-filer jeg har på pcen på dvd. Noen som bruker et program til dette som virker? Jeg har prøv massevis av program men det har enda ikke gått. Hadde jeg klart å convertert det over til Video-TS hadde det gått greit, siden jeg allerede har et program som kan brenne ut Video-TS-filer på dvd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted October 14, 2007 Report Share Posted October 14, 2007 Jeg vil gjerne brenne en del avi-filer jeg har på pcen på dvd. Noen som bruker et program til dette som virker? Jeg har prøv massevis av program men det har enda ikke gått. Hadde jeg klart å convertert det over til Video-TS hadde det gått greit, siden jeg allerede har et program som kan brenne ut Video-TS-filer på dvd. Eg bruker DvdSanta når eg konverterer fra avi\mpg\xvid til DVD\VOB, funker meget bra.. TS filer er bare å glemme, for det er HD-filer, da må du nok ha en HD-DVD\BlueRay brenner, og det er dyrt enda.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted October 17, 2007 Report Share Posted October 17, 2007 Er det noen som vet om en bra plass for å få lastet ned/kjøpt MP4-videoer? (Hvis dette spørsmålet er i mot retningslinjene så beklager jeg) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted October 17, 2007 Report Share Posted October 17, 2007 Er det noen som vet om en bra plass for å få lastet ned/kjøpt MP4-videoer? (Hvis dette spørsmålet er i mot retningslinjene så beklager jeg) Du finner det meste på torrent. f.eks Piratebay Torrentz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 Gidder ikke å lage en ny tråd, men noen som vet når trekningen for Kvartfinalene i Ligacupen er? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted November 3, 2007 Report Share Posted November 3, 2007 Gidder ikke å lage en ny tråd, men noen som vet når trekningen for Kvartfinalene i Ligacupen er? Tror det er i morra, rett før United-kampen. Håper på Chelski, og at vi banker dritten og tar en fortjent revansje fra ifjor. MED reservelaget, mot deres "stjerner". Ellers ser jeg ikke bort i fra noe ligacup gull i år nei. De ungdommene Wenger og co har funnet fram er ikke til å beskrive, de slo Newcastle og rundspilte Sheffield, samtidig som Chelsea hadde griseflaks og andre storlags første-ellevere sliter til tider. Og hadde det ikke vært gøy med tottene i finalen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted November 3, 2007 Report Share Posted November 3, 2007 Sjekk ut den her: http://atvs.vg.no/player/nyheter/12334-ove...-kniv-plan.html Helt utrolig at det går an og være i så fin form etter å ha fått en 23cm lang kniv inn i hjernen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 3, 2007 Report Share Posted November 3, 2007 Da ble det Blackburn borte i CCupen, mens Chelskij møter Pool.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 Jeg har et spørsmål ang. virusprogram. Vet noen om noen virusprogram som er gratis? Og lovlige? (Hvis dette er imot retningslinjene så beklager jeg) Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 Jeg har et spørsmål ang. virusprogram. Vet noen om noen virusprogram som er gratis? Og lovlige? (Hvis dette er imot retningslinjene så beklager jeg) Regner med at det er ANTI virusprogram du vil ha, og ikke virusprogram som du skriver? http://www.abcnyheter.no/node/51039 Her finner du en liste over gratis anti-virus programmer. Regner med at de også er gratis. Selv anbefaler jeg AVG Antivirus Free edition! (Gratis versjonen, vil du ha fullversjonen kontakt meg på PM) Jeg vil gjerne brenne en del avi-filer jeg har på pcen på dvd. Noen som bruker et program til dette som virker? Jeg har prøv massevis av program men det har enda ikke gått. Hadde jeg klart å convertert det over til Video-TS hadde det gått greit, siden jeg allerede har et program som kan brenne ut Video-TS-filer på dvd. Du kan bruke Windows Media Player til og brenne .avi filer.. Men er det noen som har et program som konverterer .mkv filer til .avi? (gratis selfølgelig) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 Jeg har et spørsmål ang. virusprogram. Vet noen om noen virusprogram som er gratis? Og lovlige? (Hvis dette er imot retningslinjene så beklager jeg) Regner med at det er ANTI virusprogram du vil ha, og ikke virusprogram som du skriver? http://www.abcnyheter.no/node/51039 Her finner du en liste over gratis anti-virus programmer. Regner med at de også er gratis. Selv anbefaler jeg AVG Antivirus Free edition! (Gratis versjonen, vil du ha fullversjonen kontakt meg på PM) Tusen Takk, og mente selfølgelig ANTI virusprogram! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted November 10, 2007 Report Share Posted November 10, 2007 Lyden på pcen forsvant helt plutselig. Når jeg går innpå iTunes får jeg beskjed om at det er noe gale med lyd-innstillingene. På Kontrollpanel og Volumkontroll er det ingenting som kan skrus mer på. Noen som har peiling å hva jeg kan gjøre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted November 10, 2007 Report Share Posted November 10, 2007 du må laste ned nye lyd drivere!! og ellers er Cesc i sitt vante humør: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesc-15 Posted November 12, 2007 Report Share Posted November 12, 2007 Hjelp! Håper noen har bedre husk enn meg. Hvem var siste spiller som putta hattrck mot oss på Highbury?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted November 12, 2007 Report Share Posted November 12, 2007 Hjelp! Håper noen har bedre husk enn meg. Hvem var siste spiller som putta hattrck mot oss på Highbury?? tja, det kan ikke ha vært mange, men Fowler gjorde det vil i 95 eller noe..på 7 min.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted November 13, 2007 Report Share Posted November 13, 2007 du må laste ned nye lyd drivere!! Og det betyr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.