sundvor Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 Noen som var på skagerrak cup i år?(si i fra hvilken aldersklasse og lag hvis du var med ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 Fatter ikke hva som får noen til å gjøre noe sånt; http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/21/509599.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 ja ikke bra det der.. btw her er som er en slags lek der man skal prøve å treffe tverrleggeren fra en god avstand, men det er ikke Soccer AM som har denne, men et fransk tv team, og her ble det en overraskende seier.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted August 23, 2007 Report Share Posted August 23, 2007 En ting jeg så når jeg kikket på hvem som hadde bursdag idag. #28Kolo er 28 år og Gunner18 blir 1 år idag! Gratulerer til begge to! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skjetne Posted August 25, 2007 Report Share Posted August 25, 2007 Her er den gamle kroneautomaten som spill, lett å bli avhengig får eg sei. http://nostalgiapelit.servut.us/pajatso.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted August 26, 2007 Author Report Share Posted August 26, 2007 Gratulerer Magnus87 med at tenåra er over Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted August 26, 2007 Report Share Posted August 26, 2007 Gratulerer ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted August 26, 2007 Report Share Posted August 26, 2007 Ta Windows Vista testen her. eg fikk: 8\10 nå har eg kjørt Vista siden midten av Februar i år og eg må si at det er vanvittig mange feil i dette produktet, men slik var det jo når XP kom, før sp1 ble sluppet, og slik vil det være med Vista og.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 I dag fikk jeg Arsenal's tredjedrakt. Mamma fikset det! Herlig det, nydelig drakt som passet perfekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Fikk 6/10 på vista testen. Har ikke det selv, men besteforeldrene mine har det, så tippet på det meste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Har Vista selv og fikk 3/10. Veldig fornøyd med tippinga mi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Kan ikke en dritt om Vista, tippet på absolutt ALT på testen og fikk 5/10. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted September 2, 2007 Report Share Posted September 2, 2007 Gratulerer med dagen Kizzan!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fab Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 hei... jeg lurer fryktelig på hvorfor arsenal logoen har to forskjellige rød farger. dette både på drakta og på emirates. si ifra hvis du vet:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 hei... jeg lurer fryktelig på hvorfor arsenal logoen har to forskjellige rød farger. dette både på drakta og på emirates. si ifra hvis du vet:) Fordi logoen skal bli kulere Neida, er ikke helt sikker jeg, men hvorfor lurer du på det egentlig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 Fant denne på managerleague: 1) New York City har 11 bokstaver 2) Afghanistan har 11 bokstaver 3) Ramsin Yuseb (Terroristen som truede med at ødelegge Twin Towers i 1993)har 11 bokstaver 4) George W Bush har 11 bokstaver Dette kunne ha vært en ren tilfeldighet, men det blir mer interessant 1. New York er den 11. stat 2. Fly 11 hadde 92 passasjerer (9 + 2 = 11) 3. Fly nummer 77 som også rammet Twin Towers, hadde 65 passasjerer (6 + 5 = 11) 4. Tragedien skjedde 11. september, eller også kjent som 9/11 (9 + 1+ 1 = 11) 5. Datoen er lik "US emergency services" telefonnummer 911 (9 + 1 + 1 =11) Fortsatt tilfeldighet? les videre...... 1) Totalt antall ofre på flyene som styrtet ned var 254 (2 + 5 + 4 =11) 2) 11. september er den 254. dag i året (2 + 5 + 4 = 11) 3) Bombningen i Madrid skjedde 3.11.2004 (3 + 1 + 1 +2 + 0 + 0 + 4 =11) 4) Tragedien i Madrid skjedde 911 dager etter Twin Towers tragedien. Nå kommer noe som er enda merkeligere: Det mest kjente symbol for USA, etter Stars & Stripes, er ørnen. Følgende vers er tatt fra Islams mest hellige bok, Koranen: "For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome Eagle. The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allah and while some of the people trembled in despair still more rejoiced: For the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace." Det var vers nummer 9.11 i Koranen. Tror du fortsatt det er en ren tilfeldighet? Prøv dette og sjekk hva du føler etterpå: Åpne Microsoft Word og gjør følgende: 1. Skriv med store bokstaver: Q33 NY. Dette er flynummeret på det første fly som traff Twin Towers. 2. Marker Q33 NY 3. Juster skriftstørrelsen til 48 4. Endre skrifttypen til WINGDINGS (Evt. WINGDINGS 1) Er det skremmende?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 lest den før, ganske skummelt egentlig, eller !? veit ikke jeg :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 Mener og ha hørt at den skrifttypen "windings" ble lagt etter 9.11. Ellers veldig morsomme fakta. Noe tilfeldigheter og noe ikke kan jeg tenke meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted September 6, 2007 Author Report Share Posted September 6, 2007 Faktisk den 11. posten på denne siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 Ikke så veldig skummelt. Hvorfor skulle det være skummelt? Er tallet 11 skummelt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 ikke akkurat skummelt, men det er jo litt spesielt hvis det er rein tilfeldighet og er sant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 Det er jo blitt avkreftet det med Q33 NY. Dette var ikke nummeret på flyet. Derimot er det en bussrute i New York eller noe som har Q33 NY. Det er vel noen som har funnet ut at disse sifrene blir det litt skremmende tegnet i Word og dermed påstått dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 Bare lurte om noen visste hvor neste EM skal holdes? på forhånd takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 Bare lurte om noen visste hvor neste EM skal holdes? på forhånd takk Østerrike og Sveits. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 dere må se dagens kick off på VG, der de viser frem en Arsenal bok på 37 kg! og Bob Wilson rangerer de beste Arsenal spillerne gjennom hans tid i Arsenal..men boken tar kaka!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.