Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Takker. Har sett litt der allerede, men skal kikke litt mer.

 

Er på utkikk etter et lignende som dette på denne linken her; http://www.blocket.se/vi/15482638.htm?ca=11_s

 

sjekk med biljardexperten

Det verkar som om dei sel mange forskjellige modellar.

men den type du er ute er veldig liten.

Har du plass til å plassere det, så vil eg nesten anbefale eit av dei borda frå Finn du kan pakke bort når det ikke er i bruk.

 

Haha, jeg forundrer meg hver gang jeg ser på den "show by last click"-greia. Alltid er det en guest som ser på en merkelig tråd. Nå var det en som satt på "pre-season-kamper 2005/2006". Haha, er det virkelig noen som ser på den siden nå?

 

Eg prøvde det samme no, og for meg ser det ut som om det resultatet er korrekt.

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg fant det biljardbordet der nå som jeg viste til i linken på den svenske siden, men det var ganske lite som du sa ja. Får heller se om jeg finner et man kan klappe sammen, ville jo vært lettere det. Gleder meg til den dagen jeg har plass nok til å kjøpe et ordentlig et. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg fant det biljardbordet der nå som jeg viste til i linken på den svenske siden, men det var ganske lite som du sa ja. Får heller se om jeg finner et man kan klappe sammen, ville jo vært lettere det. Gleder meg til den dagen jeg har plass nok til å kjøpe et ordentlig et. :blink:

 

Så bra.

 

Eg har drømt lenge om å ha stor nok plass til eit ekte bord.

Men då bør eg nesten ha kjøpt mitt eige hus slik at eg kan ha eit ekte gutterom i kjelleren med fotballdekorasjon, bar, heimekino og biljardbord.

Det blir ikkje i Oslo for å sei det sånn, so lenge eg ikkje vinn i Lotto.

Link to comment
Share on other sites

Ikke sant. Jeg bor jo på Kløfta, som mange mener er ute i "bushen", men prisene er jo helt ville her også. Håpløst å få tak i et hus til en vettug pris her også, selv om det er enda værre i Oslo.

 

MEN, den dagen jeg endelig kan slå til, så blir det biljard bord og eget Arsenal rom i kjelleren med storskjerm! :blink: Skal bli herlig det!

Link to comment
Share on other sites

Ikke sant. Jeg bor jo på Kløfta, som mange mener er ute i "bushen", men prisene er jo helt ville her også. Håpløst å få tak i et hus til en vettug pris her også, selv om det er enda værre i Oslo.

 

MEN, den dagen jeg endelig kan slå til, så blir det biljard bord og eget Arsenal rom i kjelleren med storskjerm! :blink: Skal bli herlig det!

 

Betaler det samme i leige for 45kvm som kompiser betaler heime for eit huslån på eit heilt hus.

Oslo er sjuk på den fronten

Håper eg får oppleve eit skikkeleg fotballbule i kjelleren ein gong....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sat akurat og las dagbladet på nett og såg denne artikkelen:

Kvale slettet legendarisk rekord

 

Nederst i artikkelen står det:

 

Det er ofte blitt satt norske rekorder i det raske bassenget i Stavanger.

 

Mitt spørsmål er då; Korleis kan eit basseng vere raskare enn eit anna?

 

Kanskje du kan kome med ei redegjerelse på dette Sander.

Link to comment
Share on other sites

Sat akurat og las dagbladet på nett og såg denne artikkelen:

Kvale slettet legendarisk rekord

 

Nederst i artikkelen står det:

 

Det er ofte blitt satt norske rekorder i det raske bassenget i Stavanger.

 

Mitt spørsmål er då; Korleis kan eit basseng vere raskare enn eit anna?

 

Kanskje du kan kome med ei redegjerelse på dette Sander.

 

Quoter fra en som har svart på dette spm. på debatten nedforbi:

 

feks. vanntemperatur og saltinnhold i vannet vil ha noe å si..

Link to comment
Share on other sites

Sat akurat og las dagbladet på nett og såg denne artikkelen:

Kvale slettet legendarisk rekord

 

Nederst i artikkelen står det:

 

Det er ofte blitt satt norske rekorder i det raske bassenget i Stavanger.

 

Mitt spørsmål er då; Korleis kan eit basseng vere raskare enn eit anna?

 

Kanskje du kan kome med ei redegjerelse på dette Sander.

 

Quoter fra en som har svart på dette spm. på debatten nedforbi:

 

feks. vanntemperatur og saltinnhold i vannet vil ha noe å si..

 

Regner ikke med at du kan svare på det, men mitt spørsmål til Paddy er da; alle vil vel ha nye rekorder i deres basseng, så hvorfor har ikke alle disse "riktige"(?) vanntemperaturene og saltinnholdet?

Link to comment
Share on other sites

Mineralinnhold (salt og diverse) i vatnet, temperatur og, kanskje viktigast, bassengdybde er i hovudsak det som har innverknad på kor raskt eit basseng er.

 

Kva som er idealet, skal eg ikkje sei, men det må vere over to meter djupt heile bassenget i alle fall. Mindre enn det og bølgene blir veldig store, og meir bølger betyr meir motstand.

 

Kvifor alle ikkje har det er vel fordi at det er ytterst få basseng som er tenkt på som konkurransebasseng. I alle fall i Norge. Det byggast aldri (i alle fall sjeldan) anlegg for konkurranseaktivitet, det byggast for bading. Dei aller fleste basseng er badebasseng og familiebasseng. Då kan dei ikkje ha det så djupt heile vegen. Ideell konkurransetemperatur (ca26 grader) er også godt under det som folk definerar som god badetemperatur i eit basseng.

 

Kva saltinnhold og andre mineral og middel som blir sett ut i vatnet varierar alt etter kva type basseng det er, og kva det er laga av. Her kjem det jo også inn at dei fleste basseng ikkje er tiltenkt for konkurransesymjarar.

 

Greit svar? :-|

Link to comment
Share on other sites

Bra Jobba Sander.

Då har vi fått svar på det problemet ja :-|

Men har då mesterskapsbasseng fastsette mål på djupne, saltinnhald og temperatur?

Er ikkje sikker, men går utfrå at FINA (internasjonale symjeforbundet) og LEN (Europeiske) har minimums- og maksimumsgrenser for arrangering av internasjonale meisterskap. Det er i alle fall minimumskrav i lengde og breidde :-| Til VM på kortbane byggast det stort sett eit midlertidig basseng kun for det meisterskapet.

Link to comment
Share on other sites

Gløymde ein ting. Luftkvaliteten er ofte eit problem i symjehallar. Om ikkje ventilasjonen er god nok, vil det også gå ut over prestasjonane. Så eit raskt basseng krevar god luft i hallen. Både før, under og etter løp trengst det mykje oksygen i lufta.

Link to comment
Share on other sites

Bra Jobba Sander.

Då har vi fått svar på det problemet ja :)

Men har då mesterskapsbasseng fastsette mål på djupne, saltinnhald og temperatur?

Er ikkje sikker, men går utfrå at FINA (internasjonale symjeforbundet) og LEN (Europeiske) har minimums- og maksimumsgrenser for arrangering av internasjonale meisterskap. Det er i alle fall minimumskrav i lengde og breidde ;) Til VM på kortbane byggast det stort sett eit midlertidig basseng kun for det meisterskapet.

 

Det hadde vore litt kjedeleg om bassena i Beijing plutseleg blir 10 kortare enn standarden :P

Link to comment
Share on other sites

Noen som har noen statistikk på hvor mye effektiv spilletid det er iløpet av en kamp?

 

Det er iallfall overraskende lite. Jeg filmet under halvparten av tiden når jeg filmet den effektive spilletiden i en tredjedivisjonskamp. Er vel til å tro at det er lite oppover i nivåene også.

Link to comment
Share on other sites

Det er iallfall overraskende lite. Jeg filmet under halvparten av tiden når jeg filmet den effektive spilletiden i en tredjedivisjonskamp. Er vel til å tro at det er lite oppover i nivåene også.

Hvorfor filmet du den effektive spilletiden i en tredjedivisjonskamp?

 

Fordi jeg engasjerer meg for Fram Larvik, og hjelper til på den offisielle hjemmesiden "våres".

Link to comment
Share on other sites

Vi har en diskusjon på jobb her nå der vi diskuterer hvor tung og hvor bred en fotball er..eg vil tro den ligger på rundt en 300 gram og er 20-25 cm i diameter..noen som kan svare på det?

Link to comment
Share on other sites

Vi har en diskusjon på jobb her nå der vi diskuterer hvor tung og hvor bred en fotball er..eg vil tro den ligger på rundt en 300 gram og er 20-25 cm i diameter..noen som kan svare på det?

 

Vekta skal ligge på mellom 410-450 gram.

 

Bredden er jeg usikker på.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...