Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Tor Erling Staff sympatiserer med Josef Fritzl. Mener han viser omsorgsfulle trekk ved å

la 3 av de 6 (7) barna leve "normale" liv. Staff ville videre takka Gud hadde han fått oppdraget

med å forsvare Fritzl.

 

:rolleyes: :) :P :P

 

For en idiot

 

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/03/534299.html

 

Kast Tor 24 år i kjelleren, så for han se hvor normalt liv han får!

Link to comment
Share on other sites

Tor Erling Staff sympatiserer med Josef Fritzl. Mener han viser omsorgsfulle trekk ved å

la 3 av de 6 (7) barna leve "normale" liv. Staff ville videre takka Gud hadde han fått oppdraget

med å forsvare Fritzl.

 

:rolleyes: :) :P :P

 

For en idiot

 

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/03/534299.html

 

Når det gjelder den saken i Østerrike så må jeg si det er ganske sykt hvordan mennesker kan gjøre noe sånt. Vanskelig å forestille seg at noen kan være så utrolig ødelagte i hodet at de kan gjøre noe sånt. Veldig spesielt er det jo også at det er andre gang at dette skjer i Østerrike. Forrige gang med hun Natasha eller hva hun nå het. Stakkars mennesker som blir utsatt for sånne monstre!

Link to comment
Share on other sites

Lær skadeforebygging av Solskjær, Aamodt og Hammerseng... Ja, for de har jo alle vært skadefrie hele karieren :)

Hva med en engelsk variant med vanPersie og Aliadiere?

 

Eller:

Lær å lev anonymt, med John Arne Riise.

Lær å legge opp på topp, med Peter Shilton

Lær å bli topp-manager, med Graeme Souness

 

 

Her finnes det et utall godbiter på markedet...

Link to comment
Share on other sites

Hva er tråden medlemsregistrering?

 

"Godkjente i dag", skjønner ikke en pukk...

 

Folk må sende mail til Internettansvarlig for å bli medlem av forumet. Der er listen over nye medlemmer som han har godkjent i dag. Oppdateres med jevne mellomrom.

Link to comment
Share on other sites

Viktig melding!

 

Jeg skal til Danmark på fotballcup, så jeg får ikke med meg Sunderland - Arsenal... (Bare andre kamp jeg mister på over halvannen år) Så jeg må spørre om noen kunne tenke seg til å oppdatere meg på mobilen med scoringene... Jeg klarer ikke å vente på resultatet et sekund, så hadde vært fint om noen kunne hjelpe. Så skylder jeg personen en tjeneste! ;) Ta kontakt på PM, om det er aktuelt...

 

MEN det går jo ann å bruke VG Live, f.eks., men er usikker på om den virker i utlandet/Danmark? Noen som vet? Ellers er det jo ikke nødvendig.

 

Trenger kjapt svar :)

 

EDIT: Da var det ordnet.

Link to comment
Share on other sites

"Rochdale-spissen Lee Thorpe brakk armen på tre steder da han brøt håndbak i spillerbussen på vei til opprykkskamp."

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/05/12/535049.html

 

Den er kjip! :(

 

Leste det akkurat :) Men finns det ikke en bok med mange sånne pinlige skader, som har skjedd fotballspillere utenfor banen eller noe lignende? Alltids gøy å lese sånt. Var det ikke en Arsenal spiller som hadde mista fjernkontrollen til tven på tåa eller noe så han ikke kunne spille kamp. Tror det er nevnt tidligere her inne på forumet eller så er jeg helt på viddene..

Link to comment
Share on other sites

Trenger litt hjelp. Har fått noe virus-greier på maskina mi tror jeg.

 

Når jeg åpner en webside så popper det plutselig opp mange forskjellige sider. Enten i nytt vindu, eller i eksisterende vindu.

 

Har kjørt spybot og ad-aware og det virker ikke som om de sidene popper opp like ofte nå. Noen som har opplevd at dette har skjedd, evt har andre tips hva jeg kan gjøre?

Link to comment
Share on other sites

Det mest effektive er å formatere. Hva med antivirus da? Anbefaler avast!, som er gratis. Eller så tror jeg CCleaner er mer effektiv enn de to du har brukt.

 

Og sist, men ikke minst, så burde du slutte å bruke Internet Explorer. Opera er favoritten min, i tillegg er den norsk, men Firefox funker også bra. Disse er langt sikrere enn Internet Explorer.

Link to comment
Share on other sites

"Rochdale-spissen Lee Thorpe brakk armen på tre steder da han brøt håndbak i spillerbussen på vei til opprykkskamp."

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/05/12/535049.html

 

Den er kjip! :P

 

Leste det akkurat ;) Men finns det ikke en bok med mange sånne pinlige skader, som har skjedd fotballspillere utenfor banen eller noe lignende? Alltids gøy å lese sånt. Var det ikke en Arsenal spiller som hadde mista fjernkontrollen til tven på tåa eller noe så han ikke kunne spille kamp. Tror det er nevnt tidligere her inne på forumet eller så er jeg helt på viddene..

 

Det var godeste David Seaman som skulle plukke opp kontrollen også skadet han seg i ryggen! B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fikk i sted et virus/trojaner som het Security Toolbar. Visstnok et meget farlig virus som kan stjele massevis med informasjon fra din PC og hacke den osv. I tillegg kommer dette programmet opp med falske virus-beskjeder, samt at den endrer hjemmesiden din i IE til en falsk "virusprogramside". Når du surfer på internett kommer det også masse pop-ups osv. Alt i alt MEGET irriterende og visstnok meget farlig.

 

Googlet dermed opp "Security Toolbar" og fant den informasjonen som skrevet over. I tillegg fikk jeg masse tips om hvordan å fjerne det, men på en ganske tungvint måte. På nok en tilfeldig nettside fant jeg et gratis program som fjernet dette med en gang. SuperAntiSpyware het det. Lastet det ned (gratis versjonen av programmet), installerte det og scannet dataen med dette programmet. Ikke nok med at jeg fikk fjernet det jeg skulle, men i samme slengen fjernet den ca 1000 andre "farligheter" for min datamaskin, noe som slo veldig positivt ut. Daten min går nå MYE raskere. Anbefales!!!!

 

It saved my day!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...