Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Gratulerer med dagen! Må legge til at i dag, 24.august, er litt spesiell når det gjelder fødselsdager. Det er den datoen som jeg har notert flest "Arsenal-fødselsdager", så dere er litt heldige ;) Jeg legger til alle som har noe med Arsenal å gjøre på mobilen, og det er faktisk 5 eller kanskje 6 Goonere som har eller ville hatt bursdag i dag, og kanskje flere, men anyway:

 

Caesar Jenkyns ble født for 142 år siden. Han var i Arsenal fra 1895 til 1896, han ble kaptein med en gang og ble Arsenals første landslagspiller, når han spilte for Wales i 96.

 

Archie Gray ble født for 130 år siden. I Arsenal fra 1904 til 1912, spilte 200 kamper uten å score.

 

Tommy Docherty blir 80 år i dag, trodde jeg. Noen kilder sier også at han ble født 24.april, men vet ikke hva som stemmer. Han spilte hvertfall i Arsenal fra 1958 til 1961, men The Doc er vel mer kjent for å ha trent Chelsea, United og Skottland, og en del andre klubber.

 

Vic Akers blir 62 år i dag. Damelagets Gud...

 

Michael Thomas blir 41 år i dag. It's up for grabs nooow!!!

 

Og David Wales blir 36, og er i dag fysio-terapeut i Arsenal.

 

Gratulerer med dagen alle sammen!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hvordan kan jeg få ett personal photo her på forumet? Jeg prøver å legge til men det står bare:

Sorry, the board administrator has not enabled your permissions for this part of the control panel.

Noen som har en løsning?

 

 

 

Kordan får man et bilde?

Noen som kan si meg det?

 

Du kan laste opp et bilde her.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan jeg få ett personal photo her på forumet? Jeg prøver å legge til men det står bare:

Sorry, the board administrator has not enabled your permissions for this part of the control panel.

Noen som har en løsning?

 

 

 

Kordan får man et bilde?

Noen som kan si meg det?

 

Du kan laste opp et bilde her.

Kommer bare opp slik da:

The upload failed. Please contact a member of staff to help rectify the problem

Link to comment
Share on other sites

Kommer bare opp slik da:

The upload failed. Please contact a member of staff to help rectify the problem

 

Ikke vet jeg, men husk at bildet må være mindre enn 64 x 64..

Så hvis du søker etter bildet på google, trykk på "bildestørrelse : liten" så finner du rett størrelse

 

Your avatar must be no bigger than 64 pixels by 64 pixels in size. Uploaded avatars from your computer must be no larger than 50 KB.

The following file types are allowed: gif,jpeg,jpg,swf,png

Link to comment
Share on other sites

http://www.canalplus.no/2008/tidenes-pl-lag-uke40.aspx

 

STEM VIEIRA !!!

 

Hvet at jeg har postet denne på feil plass men bare flytt den ditt den skal :-|

Latterlig resultat til nå! Gerrard 34%!?!!?!? Hvor mange Pool-fans finnes det eeegentlig i Norge?

 

Tror det er over 34000 i supporter klubben dems.... Er ikke 100% sikker, så ikke skyt meg om jeg tar feil :-|

Link to comment
Share on other sites

Den greia der er jo latterlig. 5 United-spillere, og en 1 Arsenal-spiller, det er resultatene når man nå skal kåre den sentrale midtbaneduoen. For øyeblikket leder Roy Keane og Steven Gerrard, forstår Gerrard godt, men at Roy Keane også er i førersetet er kun fordi at det finnes flere United-fans, enn Arsenal-supportere i verden/Norge.

 

Regner med at laget blir seende ut slikt til slutt:

 

Schmeichel

G. Neville - Ferdinand - Adams - Irwin

Ronaldo - Gerrard - Keane - Giggs

van Nistelrooy - Henry

 

Tror det skal mye til om det ikke blir slikt. Mulig Shearer sniker seg inn og stjeler en av spissplassene, men det er vel heller tvilsomt.

 

Hva Ferdinand egentlig har gjort for å fortjene en plass på tidenes Premier League-lag er skammelig. At han i det hele tatt er med i kåringen er skammelig, og ikke minst latterlig.

 

Nei; blir egentlig bare irritert over å tenke på dette! Så slutter nå før jeg tar helt av!

Link to comment
Share on other sites

Enn ting er i vert fall sikkert, Giggs skal ikke vere med på laget Da det blir stemming om venstre ving skal alle her stemme Pires !!!!

 

Enn ting er i vert fall sikkert, Giggs skal ikke vere med på laget Da det blir stemming om venstre ving skal alle her stemme Pires !!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...