Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

Hjelp!

 

Håper noen har bedre husk enn meg.

 

Hvem var siste spiller som putta hattrck mot

oss på Highbury??

 

 

tja, det kan ikke ha vært mange, men Fowler gjorde det vil i 95 eller noe..på 7 min..

 

 

Mins å huske Fowler jeg også, men er det ingen etter han???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Hjelp!

 

Håper noen har bedre husk enn meg.

 

Hvem var siste spiller som putta hattrck mot

oss på Highbury??

 

 

tja, det kan ikke ha vært mange, men Fowler gjorde det vil i 95 eller noe..på 7 min..

 

 

Mins å huske Fowler jeg også, men er det ingen etter han???

Fowler var da ikke på Highbury!

 

Svaret er: Mick Quinn, Arsenal 0-3 Coventry, 14.august 1993.

Denne Quinn var nok den siste da han scoret alle 3 i åpningskampen i 93/94-sesongen, må si det ikke er noen drømmeåpning for Arsenal.

Ellers er det en fin tittel å ha scoret siste hattrick mot Arsenal på The Home of Football...

Link to comment
Share on other sites

Hjelp!

 

Håper noen har bedre husk enn meg.

 

Hvem var siste spiller som putta hattrck mot

oss på Highbury??

 

 

tja, det kan ikke ha vært mange, men Fowler gjorde det vil i 95 eller noe..på 7 min..

 

 

Mins å huske Fowler jeg også, men er det ingen etter han???

Fowler var da ikke på Highbury!

 

Svaret er: Mick Quinn, Arsenal 0-3 Coventry, 14.august 1993.

Denne Quinn var nok den siste da han scoret alle 3 i åpningskampen i 93/94-sesongen, må si det ikke er noen drømmeåpning for Arsenal.

Ellers er det en fin tittel å ha scoret siste hattrick mot Arsenal på The Home of Football...

 

Scora ikke Dion dublin hattrick mot oss for Villa for en del år tilbake siden?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

du må laste ned nye lyd drivere!!

 

Og det betyr? :D

 

Hadde satt stor pris på hvis noen kunne hjelpe meg!

-Lyden forsvant helt plutselig uten at jeg gjorde noe aktivt.

-Når jeg åpner iTunes står det at det er funnet et problem med lydinnstilingene som kan føre til at det blir problemer med avspilling av video og lyd.

-På Kontrollpanel-Lyder og lydenheter-volum står det ingen enhet.

-Jeg har Windows XP

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiller Flight Simulator X. Har spilt i ca. 1 år, så jeg lurte på om det var noen rutinerte piloter her :D . Jeg har et spørsmål angående nede på bakken, faktisk, på flyplassen. Er det noen som vet hvordan/om det går ann å få "tunnelen" du går i fra terminalen ned til flyet til å få lagt den inntil flyet, og hvordan man får bilene som tømmer bagasjen til flyet ditt.

 

Hadde vært kjekt å visst. :D

Håper dere forsto hva jeg mente.

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke noe bedre sted å legge det inn, så legger det inn her.

 

Innleggene her er gamle nå, men allikevel - jeg så den først nå så derfor tar jeg det nå.

 

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=116...rs%2Eno&Page=-1

 

Når wwwarsenalno kommer med slike beskyldninger som i denne tråden (som etter hva jeg har skjønt er admin på arsenal.no), og når jeg også ser at de bruker Arsenal logoen på sin side. (så vidt jeg vet skal ikke dette gjøres av alle og enhver uten samtykke fra Arsenal FC - spesielt ikke ettersom arsenal.no ikke er noen godkjent supporterklubb av Arsenal FC). Er dette noe som supporterklubben tar med Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

Gå helt nederst på denne siden og trykk på "Paul Rodgers" :)

Haha! Det var jo nesten! Den "ordentlige" Paul Rodgers er jo også sanger, eller Riddy som er artistnavnet. Han synger forferdelig (!) rnb og rap, eller hva det nå kalles. Stemmen er nokså god, men stilen er forferdelig! Har hørt et par-tre sanger av ham, og jeg synes han bør holde seg til fotballen. Han er et stort talent i sin midtstopperplass, eller høyreback som han også kan spille, men tror aldri han vil bli god nok for Arsenal, dessverre. Men sikker en fin type det der ja :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg lurer på hva forskjellen på en Adminstrator og en Moderator er.

Noen som vet?

En admin er en som "bestemmer" over forumet. En admin styrer alt. Lager innholdet i forumet. Samt han gjør andre ting som bare han kan. En moderator er en som passer på at alle er saklige, gir advarsler, sletter poster og stenger tråden. Det er noe av en moderators jobb. Håper du ble litt klokere! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer på hva forskjellen på en Adminstrator og en Moderator er.

Noen som vet?

En admin er en som "bestemmer" over forumet. En admin styrer alt. Lager innholdet i forumet. Samt han gjør andre ting som bare han kan. En moderator er en som passer på at alle er saklige, gir advarsler, sletter poster og stenger tråden. Det er noe av en moderators jobb. Håper du ble litt klokere! :D

 

Ja, det ble jeg.

Var noe sånt jeg tenkte meg.

Link to comment
Share on other sites

Nå tok like så godt Carew å taklet var alles kjære Sol Campbell stygt også, etter grisetaklinga på Alexander Hleb i forrige uke... For en feit j*vel!

 

Hentet fra Dagbladet: Fire minutter inn i kampen ante Sol Campbell fred og ingen fare, da nordmannen plutselig satte inn et rykk. Campbell spilte fra seg ballen, men det var for seint - for Carew kom flyvende og heiv seg inn i leggene på midtstopperen.

 

Har ikke sett taklinga, men det jeg har lest er nok. Heldigvis fikk han gult kort!

Link to comment
Share on other sites

http://fotball.aftenposten.no/england/article96269.ece

 

Chasetown FC er klar for 3.runde i FA-cupen, etter å ha slått Port Vale 1-0 i sluttminuttene. De ligger altså i trinn nummer 8 (?) av seriene i England, utenfor ligasystemet. I år var første gang i historien de kom til 2.runde og nå er de altså i 3.runde, hvor de møter Cardiff. Det sier sitt når publikumsrekorden er på litt over 2.100 tilskuere... Veldig gøy for "lilleputt-laget"! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...