Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

http://fotball.bt.no/nm/article84489.ece

 

Tre røde på fire dager :blink: , var jo temmelig sykt med to på to dager og. Jeg synest det er rart at en så ung spiller får så mange røde kort. Såpass unge spillere pleier ofte ha en tendens til å være litt forsiktig og heller bruke pasningskvaliteter og fart bl a.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

http://fotball.bt.no/nm/article84489.ece

 

Tre røde på fire dager :blink: , var jo temmelig sykt med to på to dager og. Jeg synest det er rart at en så ung spiller får så mange røde kort. Såpass unge spillere pleier ofte ha en tendens til å være litt forsiktig og heller bruke pasningskvaliteter og fart bl a.

Mannen er definitivt i siget hehe. Fantastisk. Endel av disse unge spillerene som kommer fra Afrika er ofte litt uferdige. Ta en titt på Afrika mesterskap etc og du ser at det foregår endel rart i disse kampene.

Link to comment
Share on other sites

http://fotball.bt.no/nm/article84489.ece

 

Tre røde på fire dager :blink: , var jo temmelig sykt med to på to dager og. Jeg synest det er rart at en så ung spiller får så mange røde kort. Såpass unge spillere pleier ofte ha en tendens til å være litt forsiktig og heller bruke pasningskvaliteter og fart bl a.

Mannen er definitivt i siget hehe. Fantastisk. Endel av disse unge spillerene som kommer fra Afrika er ofte litt uferdige. Ta en titt på Afrika mesterskap etc og du ser at det foregår endel rart i disse kampene.

 

Er vel norsk!?

 

Noen som hørte en ellers veldig flink retoriker SIB si: Det er en fatal mangel på inkompetanse.

Jeg lo godt når jeg hørte han si det.

Når det gjelder hans mishagsytringer om dommen over Mueller så må jeg bare støtte han; Er det kun dobbelt så ille å utføre et livsfarlig(Er faktisk det) spark på en motstanders hode enn å dytte en motspiller?

Link to comment
Share on other sites

Lo også rimelig godt når jeg hørte det Bjørnebye si det ;)

 

Men jeg synes også det er merkelig med kun to kampers karantene.

 

Hvis Mueller hadde truffet litt annerledes kunne Fedvang absolutt ha brukket nakken, eller enda verre.

 

Dette er rett og slett fatal mangel på inkompetanse! :D

Link to comment
Share on other sites

Bra side det, Taugooner... Mye bra stoff, og fine bilder! Bra jobba!

 

Med det samme jeg skriver her, kan jeg også ta å legge ut en film jeg så for litt siden.

De fineste frisparkmålene i Nederlandsk Eredevisie 2006/07

Fy steike for en kvalitet!

Når jeg tenker på det, så ser man absolutt ikke så mange frispark som går så klistra i krysset, i bl.a Premier League eller Spansk Primera Division gjennom en sesong! Sykt bra!

Link to comment
Share on other sites

 

Fin side, likte den jeg ;)

 

Med det samme jeg skriver her, kan jeg også ta å legge ut en film jeg så for litt siden.

De fineste frisparkmålene i Nederlandsk Eredevisie 2006/07

Fy steike for en kvalitet!

Når jeg tenker på det, så ser man absolutt ikke så mange frispark som går så klistra i krysset, i bl.a Premier League eller Spansk Primera Division gjennom en sesong! Sykt bra!

 

PSV Alex kan tydeligvis skyte også :o

Link to comment
Share on other sites

Hva er din mentale alder?? ta testen her.

 

eg fikk 24 og det var jo ikke så langt vekke.. :D

 

Å, steike! Jeg fikk også 24! <_< Er 14

Vi er vist mentalt voksne vi...

 

Hehe.. ja, tydelig vis..^^

10 år addet til alderen er ganske mye.. Men så er det jo bare en fattig quiz da..

Link to comment
Share on other sites

Første gang ble jeg over 50 :S:S:S:S:S

Men noen spørsmål misforstod jeg kanskje litt og prøvde en gang til og ble 22 ;) Griet nok det.

Det er den første som gjelder. Da er du i samme klasse som meg. Over 50. Puuuuh!

Hvor gammel er du da? B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...