Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

Så lenge det står George Graham kommer jeg aldri til å kjøpe. Graham had a magic hat, but he lost it!!! CUNT!

 

 

det var det eg tenkte, det er jo litt gammelt, men hadde det vært Wenger så hadde saken vært annerledes..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Manager [2500-Unknown]

Trener [1500-2499]

Rutinert spiller [800-1499]

Seniorspiller [450-799]

Juniorspiller [150-449]

Prøvespiller [50-149]

Skopusser [0-49]

 

I slutten ble det litt gambling med antall poster. Men statusene er riktige hele tiden. Ikke skyt meg om antall poster er feil...

Link to comment
Share on other sites

Manager [2500-Unknown]

Trener [1500-2499]

Rutinert spiller [800-1499]

Seniorspiller [450-799]

Juniorspiller [150-449]

Prøvespiller [50-149]

Skopusser [0-49]

 

I slutten ble det litt gambling med antall poster. Men statusene er riktige hele tiden. Ikke skyt meg om antall poster er feil...

 

Takk.

Link to comment
Share on other sites

Så forresten "Exit Elfenbenskysten" på TV2. Altså om de to ivoryanerne i Fredrikstad, Kouadio og Fofana. Begge kommer fra samme akademi som våre to stjerner fra Elfenbenskysten (Manu og Kolo seff), ASEC Mimosa. Som uten tvil er et av verdens beste akademi. De er utlånt fra Charlton om jeg ikke tar feil. Kanskje de blir gode nok for Premier League en dag. Blir spennende å følge dem utover sesongen. Også andre afrikanere som Jaiteh i Brann og Konan i Rosenborg og Edu osv. Bryr meg faktisk veldig lite om Tippeligaen nå blir "fullt" av utlendinger.

 

Litt synd at det er slutt med Beveren og J-M Guillou for Arsenal. Tror ikke det er så mye å få Colorado Rapids els. Men tror Wenger forsatt har øye på noen av dem der nede, selv om Charlton har en avtale med akademiet. Afrikanere er alltid spennende spillere, men tror ikke vi får sett en ny Kanu eller Kolo på en stund. Men vi har Ade og Song som kanskje kan bli noe og vi snuser kanskje på Yaya... Spillere trenger vi hvertfall!

Link to comment
Share on other sites

Å ha et samarbeid med Colorado er godt for å få et godt fot feste i USA, samtidig som at Arsenal kan selge masse supporter utstyr der borte..mener eg leste i TGP for noen år siden at det fantes Arsenal America supporter club eller noe da Arsenal Norway hadde en runde med å sjekke ut de fleste Arsenal supporter klubbene i verden..eg satt meget godt pris på dette arbeidet..

Link to comment
Share on other sites

Å ha et samarbeid med Colorado er godt for å få et godt fot feste i USA, samtidig som at Arsenal kan selge masse supporter utstyr der borte..mener eg leste i TGP for noen år siden at det fantes Arsenal America supporter club eller noe da Arsenal Norway hadde en runde med å sjekke ut de fleste Arsenal supporter klubbene i verden..eg satt meget godt pris på dette arbeidet..

Jaja, pr. dags dato tror jeg ikke mange amerikanske spillere ville fått plass i Arsenal. Men penger er jo greit det :D

Link to comment
Share on other sites

Å ha et samarbeid med Colorado er godt for å få et godt fot feste i USA, samtidig som at Arsenal kan selge masse supporter utstyr der borte..mener eg leste i TGP for noen år siden at det fantes Arsenal America supporter club eller noe da Arsenal Norway hadde en runde med å sjekke ut de fleste Arsenal supporter klubbene i verden..eg satt meget godt pris på dette arbeidet..

Jaja, pr. dags dato tror jeg ikke mange amerikanske spillere ville fått plass i Arsenal. Men penger er jo greit det :D

 

Freddy Adu bør vel nærme seg snart..

Link to comment
Share on other sites

Å ha et samarbeid med Colorado er godt for å få et godt fot feste i USA, samtidig som at Arsenal kan selge masse supporter utstyr der borte..mener eg leste i TGP for noen år siden at det fantes Arsenal America supporter club eller noe da Arsenal Norway hadde en runde med å sjekke ut de fleste Arsenal supporter klubbene i verden..eg satt meget godt pris på dette arbeidet..

Jaja, pr. dags dato tror jeg ikke mange amerikanske spillere ville fått plass i Arsenal. Men penger er jo greit det :D

 

Freddy Adu bør vel nærme seg snart..

det er mangen som har sagt til meg at adu er oppskrytt velllllldig oppskytt ved noen om det er sant eller ikke , eg har aldri sett han spille

Link to comment
Share on other sites

Å ha et samarbeid med Colorado er godt for å få et godt fot feste i USA, samtidig som at Arsenal kan selge masse supporter utstyr der borte..mener eg leste i TGP for noen år siden at det fantes Arsenal America supporter club eller noe da Arsenal Norway hadde en runde med å sjekke ut de fleste Arsenal supporter klubbene i verden..eg satt meget godt pris på dette arbeidet..

Jaja, pr. dags dato tror jeg ikke mange amerikanske spillere ville fått plass i Arsenal. Men penger er jo greit det :D

 

Freddy Adu bør vel nærme seg snart..

det er mangen som har sagt til meg at adu er oppskrytt velllllldig oppskytt ved noen om det er sant eller ikke , eg har aldri sett han spille

 

Han er oppskrytt, det er greit. Men han er et svæært stort talent, og ville nok snart ha fått et par kamper for A-laget om han var Arsenalspiller. Som Walcott, Denilson, Diaby, Traore etc..

Jeg har sett han i noen U-landslagskamper, der han har spilt veldig bra.

Link to comment
Share on other sites

Landon Donovan er fryktleg god. Han hadde nok vore nærast. Men så vidt eg huskar så hadde han eit mislykka opphald i Tyskland, så om han vil til Europa igjen er eg ikkje sikker på.

Tror nok Landon blir livet ut i USA, etter 7 ligakamper for Bayern Leverkusen, mislykked opphold rett og slett. Han sa blant annet at den amerikanske ligaen var veldig undervurdert i et intervju jeg så en dag.

 

Adu tror jeg ikke vi får sett i Arsenal. Ender nok i en annen storklubb, om han da ikke er så undervurdert som folk sier. Da han var 13, trodde jeg han skulle bli en av verdens beste fotballspillere, nå vet jeg at han ikke blir det. Var ikke med i USA's VM-tropp engang. Men han kan komme seg.

Link to comment
Share on other sites

eg drev med Google Earth litt og tenkte at eg kan finne sånne gamle baner som de har spilt fotball på, og så zoomet eg inn på gamle banen til Southampton som var "The Dell" for noen år siden. Det ser ut som de hadde nesten samme plan som Highbury ja, btw her er bildet eg fant..

Link to comment
Share on other sites

Noen som har spist Arsenal sjokoladen(kjøpte på Arsenal.com)?

Smaken er ikke spesielt god ;)

Har ikke spist opp hele en gang,nå ligger den bare på pulten og kjeder seg mens den går ut på dato.Men hvert og kjøpe ;)

Link to comment
Share on other sites

hvor får man google earth?:blink:

kan man få så nøyaktig at man f.eks ser emirates?

 

 

Google Earth lastet eg ned, og ja man kan zoome helt ned til stadion..

 

Emirtates and Highbury

 

btw, ser ut til at det er gammelt bilde da :angry:

 

det går an å zoome enda mer ned, utrolig artigt program..

Link to comment
Share on other sites

eg ser at kjendis.no skriver at Milans Ronaldo skal spille i en epesode av the simpsons, det kan jo bli spennende.

 

og nå er det snart tid for Goal 2, filmen som blant annet Baptista er med i skal bli spenndene og se. eneren var ganske bra.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...