taugooneren Posted October 2, 2006 Author Report Share Posted October 2, 2006 er det noen her som kan svare meg på hvor mye det blir i frakt på ei pakke på 1 kg Ekspresspakke over natten 172 kr, brev opptil 1 kg 55 kr, norgespakke fra 86 til 144... posten Nja, skeptisk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted October 6, 2006 Report Share Posted October 6, 2006 Han derre dommeren som skulle ta et hælspark en gang, husker dere den? Var det Mike Riley, og det er ingen som har funnet det på youtube eller noe sånt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
@fc Posted October 6, 2006 Report Share Posted October 6, 2006 Han derre dommeren som skulle ta et hælspark en gang, husker dere den? Var det Mike Riley, og det er ingen som har funnet det på youtube eller noe sånt? er det denne du mener? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted October 6, 2006 Report Share Posted October 6, 2006 Han derre dommeren som skulle ta et hælspark en gang, husker dere den? Var det Mike Riley, og det er ingen som har funnet det på youtube eller noe sånt? er det denne du mener? Jeg foretrekker denne dommeren (Med Poll og hans tabber på andre plass ): http://youtube.com/watch?v=eoqgUOOy5YM&mode=related&search= Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted October 6, 2006 Report Share Posted October 6, 2006 Han derre dommeren som skulle ta et hælspark en gang, husker dere den? Var det Mike Riley, og det er ingen som har funnet det på youtube eller noe sånt? er det denne du mener? Hehe, ja det var den! takker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 Litt overdrevet reaksjon. Hvor mange kampers utvisnig syns dere han burde få for dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 Litt overdrevet reaksjon. Hvor mange kampers utvisnig syns dere han burde få for dette? veldig mange Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted October 11, 2006 Author Report Share Posted October 11, 2006 Er det noen her som har Skype? Skype.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 Er det noen her som har et klipp av selvmålet til Angel mot Tottenham? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 Er det noen her som har et klipp av selvmålet til Angel mot Tottenham? Her er et kort klipp: http://www.youtube.com/watch?v=xyLhnMC_42o Han var tottenhams lille engel på lørdag i alle fall Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted October 15, 2006 Author Report Share Posted October 15, 2006 Fine heading Hadde det vært en Newcastle spiller hadde den nok gått ut forbi Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted October 20, 2006 Author Report Share Posted October 20, 2006 Er det noen som vet hva jeg mener når jeg sier sangen/melodien til tv2, reklamen til kamper på tv2, den triste. Noen som vet om den har et navn? For jeg vil finne den på LimeWire Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted October 27, 2006 Author Report Share Posted October 27, 2006 Er det noen som vet hvordan man får skrifta større? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 på akurat samme måtte som du poster på alså text[/size`]du tar bare bort ` Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted October 27, 2006 Author Report Share Posted October 27, 2006 på akurat samme måtte som du poster på alså text[/size`]du tar bare bort ` Tusen TAKK! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 Hva var det den het den reklamefilmen der Henry representerer Renault samtidig som han spiller på trommer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 va va voom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 Det var det ja. Takk skal du ha:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted January 1, 2007 Report Share Posted January 1, 2007 Er det noen som vet noe om religonen til de forskjellige Arsenal spillerne?? Hadde vært interresant og få vite. Hvem som er Muslim,Jøde,Katoliok osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted January 1, 2007 Report Share Posted January 1, 2007 Er det noen som vet noe om religonen til de forskjellige Arsenal spillerne?? Hadde vært interresant og få vite. Hvem som er Muslim,Jøde,Katoliok osv... Merkelig ønske, men.... Hmm.. vet ihvertfall at Reyes var katolikk. Regner med at Cesc også er det. Katalonierne er vel katolikker? Eboue, Toure, Adebayor, Lauren osv. er vel muslimer, antar jeg? Baptista er vel også katolikk? Vel.. jeg er ikke sikker på noe som helst, men jeg bare tipper og antar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted January 1, 2007 Report Share Posted January 1, 2007 Er det noen som vet noe om religonen til de forskjellige Arsenal spillerne?? Hadde vært interresant og få vite. Hvem som er Muslim,Jøde,Katoliok osv... Merkelig ønske, men.... Hmm.. vet ihvertfall at Reyes var katolikk. Regner med at Cesc også er det. Katalonierne er vel katolikker? Eboue, Toure, Adebayor, Lauren osv. er vel muslimer, antar jeg? Baptista er vel også katolikk? Vel.. jeg er ikke sikker på noe som helst, men jeg bare tipper og antar. Hehe Vet litt merkelig ønske,men jeg bare plutselig tenkte på deg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted January 1, 2007 Report Share Posted January 1, 2007 van Persie( ), Adebayor og Toure mener jeg nokså sikkert er muslimer. Eboue er kristen, så et bilde av ham med "Jesus love you" på t-skjorta etter en kamp! Er vel også en del katolikker tror jeg... Det er faktisk veldig vanskelig å finne ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted January 2, 2007 Author Report Share Posted January 2, 2007 Er det noen som vet hva som skjedde 16 november 2006? Siden det var 566 "users" innpå forumet. Noen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted January 2, 2007 Report Share Posted January 2, 2007 Er det noen som vet hva som skjedde 16 november 2006? Siden det var 566 "users" innpå forumet. Noen som vet? Reagerte også kraftig på det, etter hva jeg fant ut var det ikke kampdag eller noe, forrige rekord var vel rett over hundre. Rart at over halvparten av forumet var inne da! En feil eller??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted January 2, 2007 Report Share Posted January 2, 2007 Det var kanskje mange Liverpool-supportere som var gjester her og ville se hva folk sa om kampen eller Newcastle supportere som var inne på siden så hva folk skrev før kampen som ble spilt noen dager etter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.