Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

Noen som kan hjelpe meg med noen spm?? :P

 

1: Hva het den første svarte ballen og hvilket Vm var den med i for første gang?

 

2: Hva gjorde Alex Ferguson med Bryan Robsen da Ferguson vant sin første Fa-cup tittel?

 

3: Hvilke 3 Rosenborg spillere har landskamper på 80,90,00 tallet, de trenger ikke nødvendigvis å ha spilt på rosenborg hele tiden?

 

4: Hvor mange eks liverpool spilllere har spilt for Scum siste 7 år og hvem er i Scum nå??

 

5: Under Drillo kom det ut Drillos is som alle husker, men hvilke lignende produkter kom også ut?

(Kom det en Myggen is?? ligger litt i bakhodet mitt...)

 

6: Hva svarte Zlatan Ibrahimovic da han bla spurt om hva han gav kjæresten sin i bursdags gave?

 

7: Hvordan jukset Diego Maradonna med dopingtestene sine under Napoli oppholdet?

 

 

Resterende av spørsmålene har jeg kontroll på :( (tror jeg)

 

Håper noen kan hjelpe..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

3: Sikkert Stig Inge Bjørnebye, Rune Bratseth? og Roar Strand?

 

5: Myggen isen, Drillo isen og Solskjær isen i hvertfall.

 

 

Stig Inge er riktig, men de 2 andre er feil..

De 2 andre er Skammelsrud og Ørjan Berg, var inne på sidene til NFF og snoka litt..

 

Men håper på hjelp på de andre spørsmålene....

Link to comment
Share on other sites

3: Sikkert Stig Inge Bjørnebye, Rune Bratseth? og Roar Strand?

 

5: Myggen isen, Drillo isen og Solskjær isen i hvertfall.

 

 

Stig Inge er riktig, men de 2 andre er feil..

De 2 andre er Skammelsrud og Ørjan Berg, var inne på sidene til NFF og snoka litt..

 

Men håper på hjelp på de andre spørsmålene....

 

eg tenkte på at det kunne være Berg ja, men trodde ikke han hadde spilt på 80 tallet på landslaget?

 

når eg tenker meg om så la vel Bratseth opp i 98 eller noe..

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan hjelpe meg litt? Jeg skal ha et engelskprosjekt om LA Galaxy. Er det noen som vet om noen bra sider på nettet? (Har selv funnet litt på Wikipedia, lagalaxy.com + noen fler.) Blir glad for alle sider..

 

På forhånd takk

 

Du må jo skrive om Beckham da, og så kan du jo ta med at Vidar Riseth var på vei dit.

Vet ikke om noen sider spesiellt.. [bortsett fra Wikipedia som du selv sier]

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har et klipp brassesparket til Nannskog mot Rosenborg?

 

Har bare sett bilder av det, men har lyst til å se hele brassen :)

Du finner den på fxt.no

 

På Stabæk - Rosenborg - Nannskog - 74. minutt

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har et klipp brassesparket til Nannskog mot Rosenborg?

 

Har bare sett bilder av det, men har lyst til å se hele brassen :D

Du finner den på fxt.no

 

På Stabæk - Rosenborg - Nannskog - 74. minutt

Tusen takk! :)

 

Synd at den brassen ikke gikk inn, det hadde virkelig vært en praktscoring ;)

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har et klipp brassesparket til Nannskog mot Rosenborg?

 

Har bare sett bilder av det, men har lyst til å se hele brassen :P

Du finner den på fxt.no

 

På Stabæk - Rosenborg - Nannskog - 74. minutt

Tusen takk! B)

 

Synd at den brassen ikke gikk inn, det hadde virkelig vært en praktscoring ;)

 

Ja det hadde det <_< Men slapp av mange sånne scoringer kommer GARANTERT denne sessongen, har allerede vært en god del fine mål i tippeligaen :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ser at scum vil selge Saha til Arsenal i sommer, men det blir det nok ikke noe av håper eg..ikke noe vits å lage noe ny topic til heller..bare rykter

Link to comment
Share on other sites

Ser at scum vil selge Saha til Arsenal i sommer, men det blir det nok ikke noe av håper eg..ikke noe vits å lage noe ny topic til heller..bare rykter

 

Sier bare en ting : "Nei takk" :P

Link to comment
Share on other sites

Nå skal dere se: i 2005 spilte Milan mot Liverpool der Liverpool vant finalen. i 2006 spilte Barcelona mot Arsenal der Barcelona vant. i 2007 møter sannsynligvis Liverpool Milan i finalen der Milan vinner...og da blir det finale mellom Barcelona mot Arsenal i 2008 der Arsenal vinner! Yes! Arsenal CL mester 2008!

Link to comment
Share on other sites

Nå skal dere se: i 2005 spilte Milan mot Liverpool der Liverpool vant finalen. i 2006 spilte Barcelona mot Arsenal der Barcelona vant. i 2007 møter sannsynligvis Liverpool Milan i finalen der Milan vinner...og da blir det finale mellom Barcelona mot Arsenal i 2008 der Arsenal vinner! Yes! Arsenal CL mester 2008!

Fin teori/filosofi :D

Får håpe det stemmer :D

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvordan jeg får tilbake adresselinjen på internet explorer? Nå er det bare sånn myglobalsearch-søkefelt og det er sinnsykt irriterende

 

Noen som vet hvordam jeg kan slippe å logge automatisk på en drittgammel versjon av MSN når jeg går inn på internett? Sinnsykt irriterende

 

Jeg setter stor pris på hvis noen gidder å svare meg på disse spørsmålene!

Link to comment
Share on other sites

Veginho: Bilde jeg har lagt ved under vil forklare deg hva du skal gjøre på spm 1. Når det gjelder MSN så kan du prøve å åpne programmet, velge options og se etter om det gir deg noen alternativer. Evt så er det bare å uninstallere hele programmet.

 

adresselinjeJPGbc613038.png

Trykk for større versjon

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...