Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

"Ord kan brenne mer enn ild."

 

Følg linjene til enkelte her inne, (tenker ikke på retningslinjene) så vil nok alt gå bra "ProudGooner".

 

 

Har som Ravenghost bestemt, at mine ord er over på dette forumet. Ikke pga min tro, men på andre grunner. Jeg ønsket ikke å være en nikkedukke på områder, som jeg ikke kunne stå inne for som Arsenal-supporter på et offisielt forum for supporterklubben. Det som skjedde, var at jeg fikk en koselig gjeng imot meg. En gjeng som jobbet sammen i enhver situasjon for å ta meg. Løgner og personlige påstander kom opp i ny og ne, og 5 år gamle poster fikk minustrykk. Alt for å sverte meg. Ingen har selvfølgelig gjort noe galt......, og ingen tør å stå frem der de gjemmer seg bak sin anonymitet.

 

Når kongen sukker, sukker mange med.

 

Lykke til!

 

Mitt brukernavn blir slettet, så raskt moderator TheLegend er tilbake på forumet og ser min PM.

 

Meget, meget leit å høre. Syns du er en av forumets aller beste debattanter, og syns det er veldig leit at enkelte grupperer seg mot deg. Dette er noe de fleste har lagt merke til. Jeg kan se at du legger mye tid i dine innlegg på forumet her, og jeg kan tenke meg det er frustrerende og leit for deg at du da blir svertet flere ganger, bl.a. med overvurdert minus-trykk. Du skal vite at nesten brorparten av dine innlegg har jeg gitt deg en +. Ikke fordi jeg har syntes synd på deg på noen som helst måte, men pga. dine flotte innlegg, som stjelt fra min egen tunge. Syns dine innlegg virker veldig gjennomtenkt og godt argumentert. Om du virkelig har bestemt deg, og at det ikke er mulig lengre å be deg tilbake, så er det et stort tap for forumet.

 

Håper uansett at du en dag finner ut av å returnere, for å spre enda flere gode innlegg utover forumet.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply
Guest ProudGooner

"Ord kan brenne mer enn ild."

 

Følg linjene til enkelte her inne, (tenker ikke på retningslinjene) så vil nok alt gå bra "ProudGooner".

 

 

Har som Ravenghost bestemt, at mine ord er over på dette forumet. Ikke pga min tro, men på andre grunner. Jeg ønsket ikke å være en nikkedukke på områder, som jeg ikke kunne stå inne for som Arsenal-supporter på et offisielt forum for supporterklubben. Det som skjedde, var at jeg fikk en koselig gjeng imot meg. En gjeng som jobbet sammen i enhver situasjon for å ta meg. Løgner og personlige påstander kom opp i ny og ne, og 5 år gamle poster fikk minustrykk. Alt for å sverte meg. Ingen har selvfølgelig gjort noe galt......, og ingen tør å stå frem der de gjemmer seg bak sin anonymitet.

 

Når kongen sukker, sukker mange med.

 

Lykke til!

 

Mitt brukernavn blir slettet, så raskt moderator TheLegend er tilbake på forumet og ser min PM.

Leit å høre, jeg vet hvordan det er å bli plaget av troll på forum. Men, jeg kan ikke skjønne hvem på forumet som kan gjøre noe sånt her. Du må jo være medlem i Arsenal Norway for å komme inn, og det koster penger.

Hvis du vil bruke skriveretten din på dette forumet til å plage andre, så kaster du jo penger ut vinduet på en måte.

Uansett, lykke til videre ;)

Link to comment
Share on other sites

Som de fleste inne her nå har postet så er det utrolig leit at du gir deg på forumet vieira04. Mange velformulerte innlegg og ofte gjennomtenkte ord som jeg ofte har vært enig i (eller uenig), men uansett min mening har du som alltids respektert det og alltid holdt deg saklig i forhold til diskusjonen. Samtidig som du står for dine meninger og syn. Et absolutt pluss i boken der.

 

Som sagt så er det utrolig synd at du føler det såpass at du bestemmer deg for å "legge opp" herfra, men når man ikke trives lengre så er det lite poeng å henge rundt her.

 

Ønsker deg lykke til videre og håper du en gang beslutter å komme tilbake til forumet.

 

Varme hilsener fra Stefan :)

Link to comment
Share on other sites

Meget trist at Ravenghost og vieira04 slutter på dette forumet! Dere har begge vært aktive og bidratt til og heve standarden her.

Håper dere kommer tilbake en vakker dag og vil igjen publisere gode og velformulerte innlegg :)

 

Ellers håper jeg dette blir et stikk i siden på disse enkeltpersonene som har gått mot personer generelt og er ute etter å spre kvalme her, og at dere tenker dere om to ganger neste gang!

Link to comment
Share on other sites

Forstår tankegangen til vieira04, og det med Ravenghost er vel bare å akseptere? Han sier selv at forumet tar for mye tid, kan jo ikke bare sitte klistret på en skjerm hele dagen. Men det viser og jo hvilken Arsenal fan han er, når han er "avhengig" av forumet og Arsenal.

Vil ha begger to her, gode debattanter trenger forumet!

Link to comment
Share on other sites

Kan jeg få spørre hvordan du lager disse høyst geniale bildene ? :)

Bruker Paint.NET til selve redigeringen. Ypperlig og helt gratis redigeringsverktøy. Utgangspunktet er et google bildesøk som i dette tilfelle var "please", resten er fri fantasi eller en arsenalvariant av noe jeg har sett før. Vil du bli millionær er f.eks en variant jeg har sett før. Var bare å plassere Wenger "i studio" og så finne på et spørsmål og fire svar :)

 

Det er ikke absolutt alle jeg lager selv heller. Hvis det er Arsenal eller relatert til dette forumet vil jeg typisk nok ha laget det, men hvis det er en generell greie (som f.eks avataren jeg har nå) så er det ofte noe jeg har hentet fra nettet.

Link to comment
Share on other sites

 

Skremmende å se opptøyene som sprer seg i London nå. Såvidt jeg har fått med meg startet det i Tottenham Hale. Enfield Town, Walthamstow og Brixton fikk kjenne på det i går. Hackney brenner i dag. Ikke lenge før vi ser lignende opptøyer i Arsenals nærområder. South Tottenham, Haringey og Finsbury Park er fattige områder med mye frustrert ungdom.

Link to comment
Share on other sites

Er nok masse innestengt frustrasjon ute å går ja. Så man jo også på studentopprøret at det var mange sinte ungdommer. Lett å glemme hvor godt vi har det her på berget.

 

http://www.teamtalk.com/news/2483/7089263/England-v-Holland-game-in-doubt

 

Mulig RvP slipper å spille. Aldri så galt at det ikke er godt for noe

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Gikk under ProudGooner her før. Men glemte hele forumet etter en stund, faktisk.

Men har nå blitt utestengt fra VGD(en litt for grov vits) og kommer dermed til å bli aktiv her.

Håper å diskutere Arsenal videre inn i fremtiden med dere ;)

Link to comment
Share on other sites

Gikk under ProudGooner her før. Men glemte hele forumet etter en stund, faktisk.

Men har nå blitt utestengt fra VGD(en litt for grov vits) og kommer dermed til å bli aktiv her.

Håper å diskutere Arsenal videre inn i fremtiden med dere ;)

kom med vitsen !!

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...