Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Leste gjennom hele teksten, men fant ikke noe upassende reklame inne i den. Hva tenkte du på?

 

BE

Det er nok en reklame som skifter hele tiden. Sentralt i teksten er det et reklamefelt og da jeg leste den første gang var det reklame for 70% avslag på store hamburgere fra en eller annen kjede..

Link to comment
Share on other sites

Det er nok en reklame som skifter hele tiden. Sentralt i teksten er det et reklamefelt og da jeg leste den første gang var det reklame for 70% avslag på store hamburgere fra en eller annen kjede..

Ok, det skjønner jeg er lite passende. da jeg tittet var det en reklame med en labyrint av noe slag.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig å få en mer upassende reklame presset inn i en tekst:

 

Becks og hungersnød på Afrikas horn

 

Dagbladet tar opp kampen om upassende reklame til tekst. Artikkelen om en fjorten år gammel jente som ble likvidert på Utøya er omkranset av reklame for C-Date. I følge reklamen er det tydeligvis tid for å oppleve ekte lidenskap...

Link to comment
Share on other sites

Guest ProudGooner

Hei og god dag, kjære med-fans!

Så kom også jeg innpå dette forumet etter en stund.

 

Jeg kan si at jeg ikke er noen nykomling når det kommer til forum. Jeg har vel skrevet på internettforum i over 3 år, faktisk.

Da spør dere sikkert om dere har sett meg før på noen forum? Vel, jeg gikk under nicket "Fabregas14" på arsenal.no og går under nicket "Arshavin_93" på VGD ennå.

 

Håper å være med i mange saklige diskusjoner her inne denne sesongen og tiden framover.

 

Mvh ProudGooner :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg får komme med en motsatt melding av Proudgooner; Jeg slutter på dette forumet. Jeg vil understreke at det ikke er pga frustrasjon over vår dårlige form siste 6 år, eller av mangelen på aktivitet på transfermarkedet ;)

Grunnen er rett og slett at det tar for mye tid, og at det er blitt litt som en avgud for meg (ja, jeg er kristen). Det er så mye som er bedre (mer riktig) å bruke tiden på, som familie, venner, og min tro.

Lykke til med den nye sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Guest ProudGooner

Jeg får komme med en motsatt melding av Proudgooner; Jeg slutter på dette forumet. Jeg vil understreke at det ikke er pga frustrasjon over vår dårlige form siste 6 år, eller av mangelen på aktivitet på transfermarkedet ;)

Grunnen er rett og slett at det tar for mye tid, og at det er blitt litt som en avgud for meg (ja, jeg er kristen). Det er så mye som er bedre (mer riktig) å bruke tiden på, som familie, venner, og min tro.

Lykke til med den nye sesongen.

Du får ha lykke til videre du også. Kan nesten virke som jeg blir din erstatter på dette forumet ;)

Neida, du får kose deg med familien videre :)

Link to comment
Share on other sites

Hei og god dag, kjære med-fans!

Så kom også jeg innpå dette forumet etter en stund.

 

Jeg kan si at jeg ikke er noen nykomling når det kommer til forum. Jeg har vel skrevet på internettforum i over 3 år, faktisk.

Da spør dere sikkert om dere har sett meg før på noen forum? Vel, jeg gikk under nicket "Fabregas14" på arsenal.no og går under nicket "Arshavin_93" på VGD ennå.

 

Håper å være med i mange saklige diskusjoner her inne denne sesongen og tiden framover.

 

Mvh ProudGooner :)

 

Velkommen skal du være ProudGooner! Tipper du raskt vil se at ting er mye annerledes her enn på VGD og Arsenal.no. Er selv ganske aktiv på VGD, og kjenner forskjellen betraktelig.

Link to comment
Share on other sites

Guest ProudGooner

Velkommen skal du være ProudGooner! Tipper du raskt vil se at ting er mye annerledes her enn på VGD og Arsenal.no. Er selv ganske aktiv på VGD, og kjenner forskjellen betraktelig.

Ja, her inne er det faktisk moderering, og en god moderering i tilegg.

Jeg tror det er en "Hedly2" som er på VGD. Er det deg?

Link to comment
Share on other sites

Guest ProudGooner

Jepp, det er meg.

Kult, visste ikke at du var Arsenal-fan.

Hvis jeg ikke roter nå, så er du vel en god bidragsyter inne på VGD's wrestlingforum også.

Link to comment
Share on other sites

Kult, visste ikke at du var Arsenal-fan.

Hvis jeg ikke roter nå, så er du vel en god bidragsyter inne på VGD's wrestlingforum også.

 

Joda, jeg er Arsenal-fan. Dog gidder jeg ikke diskutere Arsenal på VGD da nivået der inne er såpass labert. Ønsker jeg å diskutere rundt Arsenal går jeg alltid inn her for å gjøre det. Og du roter ikke om du sier at jeg er aktiv på wrestlingforumet, langt i fra de mest aktive der inne, men. Har vært der lenge nok til å kunne si at du er en av de mer seriøse, det gleder meg at du nå har kommet til gunners forumet. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest ProudGooner

Joda, jeg er Arsenal-fan. Dog gidder jeg ikke diskutere Arsenal på VGD da nivået der inne er såpass labert. Ønsker jeg å diskutere rundt Arsenal går jeg alltid inn her for å gjøre det. Og du roter ikke om du sier at jeg er aktiv på wrestlingforumet, langt i fra de mest aktive der inne, men. Har vært der lenge nok til å kunne si at du er en av de mer seriøse, det gleder meg at du nå har kommet til gunners forumet. :)

Tusen takk for det. Som jeg sa, så ser jeg frem til å bli kjent å diskutere med nye folk her inne.

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for det. Som jeg sa, så ser jeg frem til å bli kjent å diskutere med nye folk her inne.

Velkommen skal du være. Vi trenger så absolutt flere aktive debatanter på forumet og det er flott at du hopper i det med begge beina :)

 

Som et velkomsttips så anbefaler jeg deg å styre langt unna tråden som heter "Forslag til forbedringer". Det er porten til helvete. Den ser uskyldig nok ut, men på innsiden skjuler det seg kun sinne og frustrasjon. Sakte men sikkert vil et mørke senke seg over tankene dine og Arsenal vil bli nærmest ubetydelig. Alt som betyr noe er å overbevise verden om at det er du som har rett og at andre tar feil. Farger vil forsvinne. Ja selv gråtoner blir borte etterhvert, og du vil være fanget i en dimensjon der kun svart og hvitt eksisterer. DO NOT GO IN THERE!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Som et velkomsttips så anbefaler jeg deg å styre langt unna tråden som heter "Forslag til forbedringer". Det er porten til helvete. Den ser uskyldig nok ut, men på innsiden skjuler det seg kun sinne og frustrasjon. Sakte men sikkert vil et mørke senke seg over tankene dine og Arsenal vil bli nærmest ubetydelig. Alt som betyr noe er å overbevise verden om at det er du som har rett og at andre tar feil. Farger vil forsvinne. Ja selv gråtoner blir borte etterhvert, og du vil være fanget i en dimensjon der kun svart og hvitt eksisterer. DO NOT GO IN THERE!!! :)

 

political-pictures-soldier-make-lols.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest ProudGooner

Ah, herlig å se at mitt gamle forum arsenal.no ligger totalt dødt og i ruiner. Ingen som skriver der lenger.

Har bare en ting å si til admin av arsenal.no: Serves you right!

Selv om jeg traff mange bra folk der, så angrer jeg på at jeg registrerte på den sida, som blir drevet av totalt feil prinsipp!

Link to comment
Share on other sites

"Ord kan brenne mer enn ild."

 

Følg linjene til enkelte her inne, (tenker ikke på retningslinjene) så vil nok alt gå bra "ProudGooner".

 

 

Har som Ravenghost bestemt, at mine ord er over på dette forumet. Ikke pga min tro, men på andre grunner. Jeg ønsket ikke å være en nikkedukke på områder, som jeg ikke kunne stå inne for som Arsenal-supporter på et offisielt forum for supporterklubben. Det som skjedde, var at jeg fikk en koselig gjeng imot meg. En gjeng som jobbet sammen i enhver situasjon for å ta meg. Løgner og personlige påstander kom opp i ny og ne, og 5 år gamle poster fikk minustrykk. Alt for å sverte meg. Ingen har selvfølgelig gjort noe galt......, og ingen tør å stå frem der de gjemmer seg bak sin anonymitet.

 

Når kongen sukker, sukker mange med.

 

Lykke til!

 

Mitt brukernavn blir slettet, så raskt moderator TheLegend er tilbake på forumet og ser min PM.

Link to comment
Share on other sites

"Ord kan brenne mer enn ild."

 

Følg linjene til enkelte her inne, (tenker ikke på retningslinjene) så vil nok alt gå bra "ProudGooner".

 

 

Har som Ravenghost bestemt, at mine ord er over på dette forumet. Ikke pga min tro, men på andre grunner. Jeg ønsket ikke å være en nikkedukke på områder, som jeg ikke kunne stå inne for som Arsenal-supporter på et offisielt forum for supporterklubben. Det som skjedde, var at jeg fikk en koselig gjeng imot meg. En gjeng som jobbet sammen i enhver situasjon for å ta meg. Løgner og personlige påstander kom opp i ny og ne, og 5 år gamle poster fikk minustrykk. Alt for å sverte meg. Ingen har selvfølgelig gjort noe galt......, og ingen tør å stå frem der de gjemmer seg bak sin anonymitet.

 

Når kongen sukker, sukker mange med.

 

Lykke til!

 

Mitt brukernavn blir slettet, så raskt moderator TheLegend er tilbake på forumet og ser min PM.

Hvis du tar en titt så vil du se at det er en del 5 år gamle poster som har fått pluss også ;)

Du bør absolutt revurdere valget om å gi deg på forumet. En aldri så liten feide med et par andre medlemmer har jo i det store og hele lite å gjøre med det vi egentlig skal prate om her på forumet.

 

Se inn i øynene på Herr Katt. Bli her hos oss!

please_29615881.jpg

Link to comment
Share on other sites

Har tatt mitt valg, og det handler ikke kun om dette minus/pluss funksjonen. Det har vært så mye over lang tid, som jeg ikke gidder å bruke tiden min på.

Jeg respekter mange her inne (bl.a deg), og har lært mye av mange gode diskusjoner.

 

Påstander, løgner, og personlig stikk dukker opp gang etter gang, og jeg kan bare ikke overse dette.

 

Det blir for dumt, at poster i den tidsperioden i det hele tatt skulle få noen trykk. Forstår at enkelte her inne har trykket pluss for å være hyggelig og støttende, men det blir jo likevel totalt feil. (Det var nok godt ment fra enkelte, etter at situsjonen oppstod...)

At enkelte i utgangspunktet er så personrettet, at de trykker minus på poster de finner frem fra den tidsperioden, det gjør det bare tragisk.

 

 

Det viser; at de gjør absolutt alt, så lenge dette er et forum med nick og anonymitet.

 

PM er sendt, og det er ingen vei tilbake på min avgjørelse.

Skulle man i fremtiden se at sak og respekt blir satt i fokus, da skal man tenke på et comeback.

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...