Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

Noen som har noe forslag på hvilket navn jeg skal bak de nye draktene? (hjemme og borte)

 

Pappa reiser til England idag natt og han skal kjøpe med den nye hjemme og borte drakten.

Har bestemt meg for Wilshere på hjemme drakten, men er ikke helt sikker på borte enda.

Noen forslag ? :D

 

Nasri går på en kjempesesong, så hadde nok valgt han på bortedrakta. Nå kommer snart Ramsey tilbake, så det kunne vært en fin guest å kjøpe hans drakt! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Nasri går på en kjempesesong, så hadde nok valgt han på bortedrakta. Nå kommer snart Ramsey tilbake, så det kunne vært en fin guest å kjøpe hans drakt! :)

 

Har virkelig vurdert å ha Ramsey på drakta, men har også veldig lyst til å ha Eboue. Har alltid likt gutten.

Så valget blir mellom Ramsey og Eboue.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor har du bilde av en teit person med en teit hatt som avatar egentlig. Irriterer meg meg faktisk over den.

Aldri vært borti at noen irriterer seg over en avatar. Er du sikker på at det ikke er jeg som er irriterende og at avataren på en måte blir personifiseringen av dette?

Link to comment
Share on other sites

Aldri vært borti at noen irriterer seg over en avatar.

Hehe, jeg var så lei av trynet til David Bentley på VGD at jeg blokkerte hele driten (samtlige bilder). Funka fint det... ;)

 

Angående Bentley så hadde han 5 skudd fra distanse i gårsdagens kamp, og det nærmeste han kom mål var da han vant en corner, resten var pinlige. Må være en av Englands dårligste lagspillere - ser ut som det viktigste for ham er å vise seg frem, i stedet for å vinne kamper......

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg var så lei av trynet til David Bentley på VGD at jeg blokkerte hele driten (samtlige bilder). Funka fint det... ;)

 

Angående Bentley så hadde han 5 skudd fra distanse i gårsdagens kamp, og det nærmeste han kom mål var da han vant en corner, resten var pinlige. Må være en av Englands dårligste lagspillere - ser ut som det viktigste for ham er å vise seg frem, i stedet for å vinne kamper......

 

Vi kan mene mangt om Bentley, men samspillet hans og Hutton i går var vel det eneste positive for Tottenham. Synes han viste seg som en meget god lagspiller, men som helt ufarlig en mot en. Skuddforsøk er jo det vi Arsenalfsns skriker etter. Hadde ikke skada om Nasri eller noen andre hadde prøvd litt mer fra distanse.

Link to comment
Share on other sites

Vi kan mene mangt om Bentley, men samspillet hans og Hutton i går var vel det eneste positive for Tottenham. Synes han viste seg som en meget god lagspiller, men som helt ufarlig en mot en. Skuddforsøk er jo det vi Arsenalfsns skriker etter. Hadde ikke skada om Nasri eller noen andre hadde prøvd litt mer fra distanse.

 

Tror heller ikke Wenger kjører hardt på skuddtrening..

Link to comment
Share on other sites

Aldri vært borti at noen irriterer seg over en avatar. Er du sikker på at det ikke er jeg som er irriterende og at avataren på en måte blir personifiseringen av dette?

Spørs om det er der det ligger, hehe.

Neida, du er god som noen du Castor. Det er bare det at avataren din irriterer meg, da jeg synes den er teit.

Link to comment
Share on other sites

Spørs om det er der det ligger, hehe.

Neida, du er god som noen du Castor. Det er bare det at avataren din irriterer meg, da jeg synes den er teit.

Da skal jeg lag en ny ;)

 

*edit*

Er denne bedre da. Synd at den er såpass liten, men det er en drage som omkranser Arsenal logoen. Tok litt tid å få til (noe min arbeidsgiver sikkert ikke setter pris på), men den faller forhåpentligvis i smak :)

Link to comment
Share on other sites

Da skal jeg lag en ny ;)

 

*edit*

Er denne bedre da. Synd at den er såpass liten, men det er en drage som omkranser Arsenal logoen. Tok litt tid å få til (noe min arbeidsgiver sikkert ikke setter pris på), men den faller forhåpentligvis i smak :)

Lå merke til den ganske fort! Synes den var kul jeg! :D Photoshop'a du den selv?

Link to comment
Share on other sites

Lå merke til den ganske fort! Synes den var kul jeg! :) Photoshop'a du den selv?

Måtte jo det. Vil ikke ha Tusmo på nakken ;)

 

Ser slik ut i full størrelse (klikk for større bilde). Litt røff i kantene, men greit nok når man skalerer ned til 100x100

756301.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Da skal jeg lag en ny ;)

 

*edit*

Er denne bedre da. Synd at den er såpass liten, men det er en drage som omkranser Arsenal logoen. Tok litt tid å få til (noe min arbeidsgiver sikkert ikke setter pris på), men den faller forhåpentligvis i smak :)

Two thumbs up! Meeget lekkert, Castor! Den irriterer ikke i det hele tatt. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg lurer på noe...har vi en ren taktikktråd på forumet? Ser mye taktikkprat i spillertråder/kamptråder.

På forhånd takk :)

 

Vi har en tråd som heter "Den nye formasjonen" som kom når vi skiftet til 4-3-3 så jeg regner med den kan brukes.

 

http://www.arsenalnorway.no/forum/index.ph...nye+formasjonen

Link to comment
Share on other sites

World of Warcraft: Cataclysm kommer ut idag, andre enn meg som er datanørds og skal spille? :)

Skal nok prøve det etterhvert men har hatt WoW i vrangstrupen en periode. Dvs spillet er ok, men folkene som spiller det klarer jeg ikke lengre. 12 millioner mennesker på egotripp. Nei huff B)

Link to comment
Share on other sites

Skal nok prøve det etterhvert men har hatt WoW i vrangstrupen en periode. Dvs spillet er ok, men folkene som spiller det klarer jeg ikke lengre. 12 millioner mennesker på egotripp. Nei huff

 

Forståelig. Mange idioter på spillet B) men kan iallfall si at Cataclysm virker helt fantastisk!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...