Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Hvorfor ikke hente Valjuev til midtforsvaret? :D Selv Rooney hadde pissa på seg, når det beistet dukker opp!

 

Eller, hvorfor ikke som keeper? Dekker halve målet + kaster/bokser ballen bort til den andre 16-meteren = må jo være bedre enn Almunia :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Titter du lenge nok, litt forskjellige steder osv, så skifter hun plutserlig retning og snurrer mot høyre. Husker jeg klarte å få henne til å skifte retning på kommando før, men nå er det bare tilfeldig. Litt moro med optiske illusjoner.

Link to comment
Share on other sites

Prøver meg igjen på denne:

 

 

Noen som er kjent med VG-live? Tidligere kunne jeg følge mange kamper fra hele verden på en av sidene deres. Noen som vet hvor den har blitt av? Hvis jeg f.eks. ville følge med på Emirates Cup..

Link to comment
Share on other sites

Prøver meg igjen på denne:

Noen som er kjent med VG-live? Tidligere kunne jeg følge mange kamper fra hele verden på en av sidene deres. Noen som vet hvor den har blitt av? Hvis jeg f.eks. ville følge med på Emirates Cup..

LINK: vglive.no

De oppdaterte ikke på emirates cup og har aldri gjort det som jeg har fått med meg. Oppdaterer dog ved alle PL og CL matcher.

Link to comment
Share on other sites

LINK: vglive.no

De oppdaterte ikke på emirates cup og har aldri gjort det som jeg har fått med meg. Oppdaterer dog ved alle PL og CL matcher.

 

Vet at det er vglive.no, men tidligere hadde vg live en side som hadde de fleste fotballkamper fra de store ligaene i verden. I tillegg også en del håndbal og ishockey.

Link to comment
Share on other sites

Vet at det er vglive.no, men tidligere hadde vg live en side som hadde de fleste fotballkamper fra de store ligaene i verden. I tillegg også en del håndbal og ishockey.

jeg foreslår live.nettavisen.no

 

BE (ja jeg vet det ikke er vglive)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Noen som har noe forslag på hvilket navn jeg skal bak de nye draktene? (hjemme og borte)

 

Pappa reiser til England idag natt og han skal kjøpe med den nye hjemme og borte drakten.

Har bestemt meg for Wilshere på hjemme drakten, men er ikke helt sikker på borte enda.

Noen forslag ? :)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har noe forslag på hvilket navn jeg skal bak de nye draktene? (hjemme og borte)

 

Pappa reiser til England idag natt og han skal kjøpe med den nye hjemme og borte drakten.

Har bestemt meg for Wilshere på hjemme drakten, men er ikke helt sikker på borte enda.

Noen forslag ? :)

 

Personlig synes jeg det er kult med mitt eget etternavn bakpå...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...