Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Noen andre enn jeg som syntes begge disse sangene ligner veldig på hverandre på melodien

 

 

Det var noen likheter der ja. Er bare spørsmål om tid før Liam er ute og slenger med leppa og vil ha inn noe ekstra cash. :)

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar, det er nok han ja.

 

Det ligger også drakt ute til salg på tescofootballshirts.com, der det blant annet ligger drakter fra sesongen 93/94 og man kan kjøpe borte draktene til blant andre Jimmy Carter og Pål Lydersen!! Om disse er ekte, det vet eg ikke, men de koster iallefall skjorta!

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar, det er nok han ja.

 

Det ligger også drakt ute til salg på tescofootballshirts.com, der det blant annet ligger drakter fra sesongen 93/94 og man kan kjøpe borte draktene til blant andre Jimmy Carter og Pål Lydersen!! Om disse er ekte, det vet eg ikke, men de koster iallefall skjorta!

Viss noen har orket å trykket lydersen bakpå så bør jo jammen få betalt for det :)

Han er jo ikke lengre den eneste normannen som har vert i klubben i vårt hjerte heller.

Link to comment
Share on other sites

Ser på kampen.

 

Jeg kan bare ikke få stressa nok på at markering og duellspillet på dødball spesielt, men også innlegg, jobbes med! Det er så fantastisk ergerlig at vi er så dårlige på det, fordi det er så fantastisk unødvendig at vi er så dårlige på det! Aaaltfor lette mål får vi imot også på grunn av dette.

 

Se bare i denne kampen. -Song som er en av våre høyeste spillere og som burde vinne en del dueller, gir fullstendig blaffen i mannen sin på dødball. En viss Fernando Torres som har gjort 2 mål tidligere i kampen. Dette forteller litt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...