Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

I hvor stor grad er det allsang på tribunen når den sangen spilles?

 

Kan ikke akkurat si at Emirates eksploderer for å si det slik :P

 

Det kommer, det kommer. Neste gang jeg er på plass synger jeg av full hals. Det er en flott sang! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

I hvor stor grad er det allsang på tribunen når den sangen spilles?

 

Kan ikke akkurat si at Emirates eksploderer for å si det slik ;)

 

Det kommer, det kommer. Neste gang jeg er på plass synger jeg av full hals. Det er en flott sang! B)

Jeg prøvde å synge da jeg var der i februar, men slet litt med teksten(kan den nå heldigvis). ;) Jeg regner også med at jeg fikk noen rare blikk mot meg, tenk å synge på Emirates... Det kommer nok til å ta ei stund før den tar skikkelig av, men hva kan man forvente på den stadion der?:P I området block 6/7 synger de fleste tror jeg, men det burde vært mer å skryte av.

 

Det er en flott sang, ja.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fikk abonnement på det engelske Arsenal bladet i bursdagsgave :D

Gratulerer med dagen, Fredriktc.

 

Fyyfaen Norge! Jaddaaa! :D

Ja, det var virkelig gøy. Utrolig prestasjon av de norske gutta. Hvem hadde trodd dette på forhånd? Uten Ege og et godt forsvar hadde vi aldri vunnet. Spillere som Vatne har imponert med under mesterskapet. Håper de tar med seg den gode følelsen inn i kampen mot Polen på torsdag, den sendes direkte på TV2 kl. 20.00. Heia, Norge!

Link to comment
Share on other sites

Faen så uflaks! først gjør Løke det mulig, så kaster Kjelling bort seiern

Klarer ikke se håndball fordi det er hands, men allikevel kommer dette til å gå ut over meg personlig pga at vi har en polakk i klassen som alltid følger etter meg og melder på Norge :)

Link to comment
Share on other sites

Det er helt utrolig hvordan vi slutter fullstendig å spille håndball etter 58 minutter. Har vel skjedd i hver j***** kamp i sluttspillet, og vi leda med 2 etter 58 min i dag. Det er så nedtur....

Link to comment
Share on other sites

Var på butikken igår, så at den nye grandiosa uten paprika lå der.

Det helt fantastiske er at den var dyrere enn den med paprika.. 41 kr kostet den på joker! (")(o_0)

Vist den koster mer er det jo bare å kjøpen den vanlige grandiosaen å ta av paprikaen. Det er det jeg pleier å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Grandiosa original er og blir kongen blant frossenpizza. Ofte prøver man seg på nye merker, men til syvende og sist er det "kongemiddagen" man vender tilbake til. Her får du i tillegg til et nyydelig måltid innslag fra fire viktige næringsprodukter: korn, grønnsaker, kjøtt og melkeprodukt. Det å spise kongemiddag uten paprika er direkte FEIGT, selv om du kompenserer med ketchup.

 

Man kan også oppgradere kongemiddagen i langt større grad enn de andre frossenpizzamerkene. Det passer seg foreksempel ikke å kline på trønderfår på en Dr. Öetker, og det passer heller ikke med ekstra ost på en Big1 original.

 

Blant mine favorittips for kongemiddag er litt ekstra ost(her må man ikke overdrive) med gastromat. Denne varianten bør du steke 17 minutter, for å få perfekt.

Link to comment
Share on other sites

Ser det er snakk om frossenpizza her, og for meg er det kun en vinner på den fronten; Big One Hattrick. :-| Når det gjelder Grandiosa uten paprika sier jeg grøss og gru.

Hattricken er god den også, bevares, men den kan aldri nå kongemiddagen opp på knærne engang.

Link to comment
Share on other sites

Henger meg på her og går selvfølgelig for den gode gamle grandisen MED paprika. Grandis uten paprika er for pinlger, litt sunt må man jo ha. Jeg kan også hive i meg Big One Classic og Big One Tripple Cheese uten store problemer. Frossenpizza er faktisk ikke så ille.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...