Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

http://www.nrksport.no/alpint/1.6465424

 

Hva i huleste er dette? har det klikka for mannen? virker helt på trynet....

Er vel sånn han amrikanern oppfører seg. Har lange hatt inntrykk av at han er en stor drittsekk.

Han er nok bare et oppblåst ego som tror han er drit god når han ikke en gang klarer å slå de han klager på.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Veldig stille på forumet for tiden! Skjønner jeg forresten godt etter alt det som har skjedd i det siste :P

De fleste tålte nok ikke alt kjøret rundt Arshavin-overgangen! ;)

Forstålig, det var jo helt villt innpå Arshavin tråden i noen dager der. Ble vel en utladning av det skjeldene. Få en igang hatkampen mot scum nå, så er vi nok tilbake der som vi var i midten av januar.

Link to comment
Share on other sites

http://www.nrksport.no/alpint/1.6465424

 

Hva i huleste er dette? har det klikka for mannen? virker helt på trynet....

Er vel sånn han amrikanern oppfører seg. Har lange hatt inntrykk av at han er en stor drittsekk.

Han er nok bare et oppblåst ego som tror han er drit god når han ikke en gang klarer å slå de han klager på.

Han var verdens este før, så han er definitivt ikke bare et oppblåst ego, "Det er typisk norsk å være god" er nok det de fleste tenker når det gjelder vintersport, men ikke mange Nordmenn hadde slått Miller i hans glansdager!
Link to comment
Share on other sites

Noen som har følt med på skøyter idag? Syntes Bøkko har kjørt veldig bra idag :)

Jeg fulgte litt med på skøyter i dag, veldig bra løp av Bøkko og han der andre norske. Men løpet til Kramer var jo helt sinnsykt!

Helt enig han er akkurat som folk sier han er Superman.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er skiinteressen blandt fellow Gooners? Tenker da på å gå på bortoverski! :D

 

Jeg har drevet med skiskyting og langrenn før, men jeg slutta fordi jeg fikk en skade i kneet.

Må bare si at jeg vant et skiskyter renn og det var i Holmenkollen :)

 

Men ellers så går jeg på ski 2-5 ganger i uka

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er skiinteressen blandt fellow Gooners? Tenker da på å gå på bortoverski! :P

 

Gikk langrenn aktivt frem til 14-15-årsalderen, før fotballen tok helt over.. Nå liker jeg godt å ta på skia når været tilsier det, som i dag :D

Link to comment
Share on other sites

Kanskje ikke nødvendig å lage en ny topic til dette, men til opplysning, så har vår "groundsman" Paul Burgess som holder gressmatten vår flott og grønn året rundt, gått til Real Madrid.

Paul Ashcroft som har vært assistent til Burgess i over 8 år vil ta over jobben Mandag 2 Mars.

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/p...ins-real-madrid

 

 

Dette er hva tribalfootball.com sa for drøyt to uker siden:

 

Real Madrid are raiding Arsenal - for their star groundsman!

Le Parisien says Arsenal boss Arsene Wenger is facing a dilemma as Paul Burgess has accepted an offer from Real to move to Madrid at the end of the season.

Burgess, 30, is joining Real on the express recommendation of coach Juande Ramos, who was impressed by the Emirates pitch while he was in charge of Tottenham.

Burgess has won Groundsman of the Year five times in the Premier League and also acted as advisor to UEFA for last year's European Championship.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...