Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Skal på trening,så hjem å dusje og deretter tippe. Skal også se filmen [REC] Noen som har sett den ?

kanskje litt sent men jeg har sett den. Må si jeg synes den var veldig bra, men de kunne kanskje gjort litt mer ut av skvettescenene. Skal jo komme en ny amerikansk versjon nå snart da :-|

Link to comment
Share on other sites

Har et spørsmål angående kanaler og slikt.

 

Fikk innstallert kabel her en dag med tv, ip-tlf og nett. Det var en sånn grunnpakke med noen kanaler, blant andre Viasat Sport. Problemet er at jeg ikke får inn Viasat Sport på loftet der jeg har store planer om å se kamp fordi stua er opptatt.

 

Hvordan er det mulig å få inn viasat sport i stua, men ikke på loftet når det er samme kabel? På stua har vi sånn digital-dekoder-opplegg, men ikke på loftet - kun kabel. Har det noe å si? Følger fortsatt det analoge bakkenettet for den som lurer.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel pga digital-dekoder-opplegget at du får inn viasport sport, så at du ikke får inn den på loftet er vel fordi det kun er kabel-tv der. Hvis jeg forstår deg rett. Du må vel da sikkert ha en sånn dekoder oppe på loftet også vil jeg tro.

 

Nå er jeg ikke sikker på dette da - er vel sikkert noen som har bedre peiling enn meg på dette her :P

Link to comment
Share on other sites

Det er vel pga digital-dekoder-opplegget at du får inn viasport sport, så at du ikke får inn den på loftet er vel fordi det kun er kabel-tv der. Hvis jeg forstår deg rett. Du må vel da sikkert ha en sånn dekoder oppe på loftet også vil jeg tro.

 

Nå er jeg ikke sikker på dette da - er vel sikkert noen som har bedre peiling enn meg på dette her :P

Fikk tak i en kompis som også trodde det var det. Antar at jeg får skaffe en slik boks, for den kanalen kan bli nyttig. Takk uansett :P

Link to comment
Share on other sites

Du noen som vet hvorfor gunners.com hele tiden står på under construction.

Den har stått på det i sånn 2 år nå http://www.gunners.com/gunners/ :) B)

 

De som arbeidet med siden har sannsynligvis lagt prosjektet på hylla. Dermed har dette bildet, som sikkert kun var ment å være midlertidig, blitt stående i over to år...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...