Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Find ett eksempel fra engelsk-språkelige nyheter, litteratur og/eller filmer med uenigheter om en eller flere av disse områdene: Internasjonale hendelser, Sosiale uenigheter, jobb-liv problemer og presentasjonen av arbeidere.

 

Om noen har ett eller flere gode eksempler her, så ville jeg vært evig takknemlig! Vil dere være superman for meg så sender dere med link.

 

Takk på forhånd.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har link\addresse til en internettside som "lurer" browser controllen??? Skal inn på youtube.com men skolen har sperra youtube å noen andre internettsider, hadde en slik addresse før men den har jeg glemt ;)

 

Takker får alle svar.

Link to comment
Share on other sites

Find ett eksempel fra engelsk-språkelige nyheter, litteratur og/eller filmer med uenigheter om en eller flere av disse områdene: Internasjonale hendelser, Sosiale uenigheter, jobb-liv problemer og presentasjonen av arbeidere.

 

Om noen har ett eller flere gode eksempler her, så ville jeg vært evig takknemlig! Vil dere være superman for meg så sender dere med link.

 

Takk på forhånd.

Kan da vel ikke være så vanskelig å finne engelske nyheter om en internasjonal hendelse? Er vel sikkert bare å kikket bitte litt på engelsk aviser og nettsider, som f.eks. BBC. Du finner sikkert noen nyheter om svineinfluensa elns :huh:

Link to comment
Share on other sites

Vel, jeg tenkte jeg bare skulle spørre for sikkerhets skyld. ;)

 

Er det noen her på forumet som vet noe om billige leiligheter/hybler i Oslo? Gjerne i nærheten av Ekeberg.

Flytter til Oslo til høsten for å gå på skole, og tenkte det kunne være lurt å spørre litt rundt...

Link to comment
Share on other sites

En kollega av min far var på kampen i går, han tenkte å ta med et av flaggene supporterne hadde med hjem til meg som en slags suvernir. Er dette noe jeg burde ta vare på?

 

Selvfølgelig! Selv om de lå strødd rundt på Emirates etter kampen (egentlig skuffende å se). Jeg hadde raska med meg en bunke så lenge jeg hadde fått det med hjem.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

1240850747_creative-soccer-player.gif

 

Bedre enn han ser ut som gitt :P

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvilken kanal som viser landslagskampen?

Er vel en betalings kanal..?

Mener det er viasat 4 faktisk :) Så da kan vi alle glede hos til Eggens, Solers og Fjørtofts glimrende meninger, hvem husker ikke Fjørtofts kommentarer om Fletchers og Nedved sine kort :)

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvilken kanal som viser landslagskampen?

Er vel en betalings kanal..?

Mener det er viasat 4 faktisk :) Så da kan vi alle glede hos til Eggens, Solers og Fjørtofts glimrende meninger, hvem husker ikke Fjørtofts kommentarer om Fletchers og Nedved sine kort :)

 

Fantastisk. =) Gleder meg masse.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har planer om å kjøpe en ny tv etterhvert. Er det noen som har noen gode forslag til hva slags tv man bør kjøpe?

 

Har kikket litt rundt på nettet, men det er jo helt håpløst å skjønne hva som er bra og hva som er dårlig. Vurderer tver fra 40-46 tommer. Prisen bør ikke være altfor drøy. Hvis noen har noen gode erfaringer så skulle jeg likt å hørt dem. :P

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/2009/06/20/sport/f...rekdal/6818632/

 

Om nivået i tippeligaen er så dårlig har jeg ingen formening om, men det Kjetil Rekdal sier om trening av unge spillere, lønn for trenere i 3 div osv, åpna øya mine litt og det er jo så sant så sant! Jeg har bare av en eller annen grunn aldri tenkt over det. Dette burde endres pronto!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...