Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

Ligatittelen ble vunnet på White Hart Lane, hjemmearena til deres store rivaler Tottenham Hotspur, på ligaens siste runde. Fem dager senere tok Arsenal seieren i FA-cupen mot Liverpool, med 2-1 etter ekstraomganger på Wembley. Det vinnenede målet ble laget av Charlie George.

 

 

Skulle gjort mye for å få opplevd dette :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply
  • 2 months later...

Vel, da er som de fleste vet, Osama Bin Laden er blitt drept av amerikanske styrker.

Var det ikke noen her som sa han heiet på et engelsk fotballag ?

Ikke et hvilket som helst lag heller.... :)

Link to comment
Share on other sites

Han var jo av en skikkelig familie, faren var jo milliardær og ingeniør. Osama begynte ingeniørutdanningen sin i et annet land, der han kom i kontakt med slike ekstremister. Og deretter ble han med dem i kampen mot Sovjet i 1996?

 

Leser på diverse engelske nettsider at han også kjøpte en Winterburn drakt til sin eldste sønn da han bodde i London, og at på 90 talet, så kan noen supportere ha sittet attmed han på "Clock end"

Link to comment
Share on other sites

Hei! Håper det er noen som har litt greie på ulike dataer her inne. Har ett problem med min Dell Studio 1555, og trenger hjelp.

Når jeg starter pcen, vises Dell logoen og du ser at dataen jobber. Når jeg da kommer til neste steg, at windows skal starte så stopper det opp og det kommer opp ett vindu der jeg vil velge følgende: Start oppstartsreperasjonsverktøyet(anbefales), og Start Windows på vanlig måte. Vis jeg starter Windows på vanlig måte starter bare maskinen på ny og det samme skjer, men vis jeg velger det andre alternative kommer det opp: Laster filer, og så Leter etter problemer. Etter dette kommer det opp ett vindu der det står: Windows kan ikke reparere denne datamaskinen automatisk. Å vis jeg da trykker fullfør så skrur bare pcen seg av og akkurat det samme skjer om å om igjen om jeg starter den på ny..

Noen som kan hjelpe? :D

Link to comment
Share on other sites

Makan til fint vær som det er i Oslo området nå, skal du lette lenge etter!! :P

Sitter på terrassen min inn Nittedal, å kjenner brunfargen komme, digg B)

 

Aldeles herlig med flott vær og glovarmt, bare synd at vi løp 3km testen på skolen i dette været. Svetten rann like mye som niagra fossen! Og en mopedtur hjem i kun t-skjorte hjalp ikke, likedan da jeg kom hjem B)

Men skal ikke klage heller.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Har tenkt å kjøpe meg ny bortedrakt i år også, men så jeg skal la dere arsenalnorway medlemmer bestemme hva nummer og navn jeg skal ha på drakten.. ;)

 

27 Eboue

eller

28 Gibbs

Link to comment
Share on other sites

Har tenkt å kjøpe meg ny bortedrakt i år også, men så jeg skal la dere arsenalnorway medlemmer bestemme hva nummer og navn jeg skal ha på drakten.. ;)

 

27 Eboue

eller

28 Gibbs

 

 

Eboue selvfølgelig! Jeg har en drakt med hans navn på ryggen. Jeg husker jeg ble så forbannet på fansen når de buet ham ut at jeg gikk rett på nettet og kjøpte hans drakt.

Link to comment
Share on other sites

Eboue selvfølgelig! Jeg har en drakt med hans navn på ryggen. Jeg husker jeg ble så forbannet på fansen når de buet ham ut at jeg gikk rett på nettet og kjøpte hans drakt.

 

Det ble Eboue ja, så nå er det bare å vente! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...