Jump to content

Tomas Rosicky


Eboue

Recommended Posts

  • Replies 508
  • Created
  • Last Reply

Ja, hvis alle midtbanespillerne våre begynner å komme tilbake ser det bra ut framover. Bra med kreavtivitet i de følgende spillerne: Arshavin, fabregas, Rosicky og Nasri. Føler dette er de spillerne i arsenal som har noe ekstra å by på. Vi har sett det i de få minuttene Rosicky har spilt etter skaden at dette er en spesiell spiller. Han har noe ekstra som f.eks. Walcott, Denilson og Diaby ikke har. Men det er bra vi har flere alternativer. er ikke alltid at finspillet til de fire førstnevnte passer inn i kampforløpet da det kan det være greit med noen andre typer. Denilson, (Diaby) og song er mer grovarbeidere, Walcott har farten.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Grattis med dagen Tomas! Synd det ikke ble mål på deg, og synd at Cesc ikke klarte å omsette den utrolig vakre utsidepasninga di til mål!! Likevel en bra kamp, hvor du viser nærteknikk, vendinger og overblikk i verdensklasse!

 

Damn, vi har savna deg!

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5606633,00.html

 

Håper både Rosicky og Gallas får nye kontrakter innen sesongen er over. Vi vet alle at de er klassespillere på sitt beste som begge to har vist hittil i sesongen. Forøvrig er det selvfølgelig viktig med rutine og disse to oser det rutine av. Håper virkelig at Rosicky og Gallas begge to fortsatt spiller for oss neste år, og selvfølgelig at de holder seg mest mulig skadefrie!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror overhodet ikke denne situasjonen vil ende opp som med Flamstern. Regner med at han får nytt tilbud etter sesongen, og at han godkjenner før pengene er lagt på bordet. Jeg ser på Tomas som Arsenal, og han vet at han ikke kan stikke etter alle disse årene med tålmodighet.

 

Og det verste av alt, han vil bare bli bedre med tiden. :)

Link to comment
Share on other sites

Det er naturlig for Arsenals del å være avventende i forhold til Rosickys kontrakt med tanke på hans historikk der han over svært lang tid har vært ute av stand til å spille og det samtidig har vært uklarheter over hvorfor. Rosicky har bevist at han ikke faller igjennom nivået Arsenal spiller på, selv umiddelbart etter comebacket, men alle parter må være tålmodige og forstå at vi ikke kan ta det for gitt at dette fortsetter. Rosickys tilsynelatende gode holdninger rundt skadesituasjonen sin og Arsenal generelt, tyder på at han er lysten på å fortsette. Det at Arsenal nå har benytter hver eneste mulighet til å benytte Rosicky på banen, må også ses på som et tegn på at det vil bli nye forhandlinger om kontraktsfornyelse for Rosickys del.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig Zaldor, at det er helt naturlig at Arsenal avventer. Men Rosicky er en fantastisk spiller som vi absolutt ikke kan la slippe unna dersom han er i stand til å spille på et nivå i nærheten av det han spiller på nå.

 

Om ikke vi har dratt i land en ~3-årskontrakt innen januar vil frustrasjonen bygge seg opp enormt hos meg i hvert fall. Rosicky er en av mine all time-favoritter i Arsenal, og han skal vi ikke gi slipp på så lett, og tror heller ikke han blir vanskelig å holde i klubben, om Wenger vil beholde han.

Link to comment
Share on other sites

Føler meg egentlig veldig sikker på at Rosicky er klar for nye år i Arsenal innen vi avslutter denne sesongen. Wenger er veldig glad i Rosicky, og Rosicky er garantert evig takknemlig for at Arsenal ga han muligheten til å bli frisk, og gi han den tiden han har trengt. Det har reddet karriera hans, så enkelt er det! Et annet punkt er at jeg aldri har oppfattet han som en pengegrisk idiot som ikke har hjerte for noe som helst, han er en ærlig og sikkelig person, jeg håper han kan få toppen av sin karriere nå!

 

Rosicky har vært en ny signering for oss i år, en fantastisk spiller!

Link to comment
Share on other sites

Det er naturlig for Arsenals del å være avventende i forhold til Rosickys kontrakt med tanke på hans historikk der han over svært lang tid har vært ute av stand til å spille og det samtidig har vært uklarheter over hvorfor. Rosicky har bevist at han ikke faller igjennom nivået Arsenal spiller på, selv umiddelbart etter comebacket, men alle parter må være tålmodige og forstå at vi ikke kan ta det for gitt at dette fortsetter. Rosickys tilsynelatende gode holdninger rundt skadesituasjonen sin og Arsenal generelt, tyder på at han er lysten på å fortsette. Det at Arsenal nå har benytter hver eneste mulighet til å benytte Rosicky på banen, må også ses på som et tegn på at det vil bli nye forhandlinger om kontraktsfornyelse for Rosickys del.

 

Det har vel aldri vært usikkerhet rundt diagnosen?

Å sy tilbake en sene bak på kneet vil alltid føre til ca 1 år ute. Når han i ettertid fikk en overbelastning i lysken og deretter på forsiden av kneet vil det føre til 2X2 måneder ekstra. Når dette da inntreffer fra januar og utover så skjønner man at 18 mnd går uten at han kan spille. Man hadde nok kunne presset ham mot slutten av forrige sesong, men da var det ikke mer å spille om og man kunne heller la ham trene seg tilbake til toppform. Det høster Arsenal frukter av nå. En spiller som så raskt har funnet tilbake til sitt nivå innehar et unikt talent og jeg håper virkelig klubben gir ham en 2-års kontrakt så snart som mulig.

Link to comment
Share on other sites

En spiller som så raskt har funnet tilbake til sitt nivå innehar et unikt talent (...)

 

helt klart at Rosicky har et sjeldent fotballtalent, og ja han er som en ny signering for oss. Han kan bli svært avgjørende utover i sesongen. Og jeg er optimistisk med tanke på forlengelse. Som det skrives har han jo grunn til å være takknemlig overfor Arsenal. I tillegg spiller jo Arsenal på en måte som passer Rosickys talent som hånd i hanske.

Link to comment
Share on other sites

Highlights av Rosicky fra kampen mot Polen. Involvert i begge målene og sendte også en spiller alene gjennom. Imponerende!

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/3637792/

 

Får ikke sagt dette nok - Rosicky er en kvalitetsspiller som vi har savna lenge nå! Han har det lille ekstra, gjennomspillende, komme seg ut av umulige situasjoner osv, nå håper jeg bare at han holder seg skadefri og får en god sesong der han får spilt mye og bygget opp igjen kroppen til å tåle kampprogrammet som Arsenal og Tsjekkia har!

Link to comment
Share on other sites

Får ikke sagt dette nok - Rosicky er en kvalitetsspiller som vi har savna lenge nå! Han har det lille ekstra, gjennomspillende, komme seg ut av umulige situasjoner osv, nå håper jeg bare at han holder seg skadefri og får en god sesong der han får spilt mye og bygget opp igjen kroppen til å tåle kampprogrammet som Arsenal og Tsjekkia har!

 

Tsjekkerne kom seg heldigvis ikke til vm. Da slipper vi Thomas der.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Da har Rosicky og signert ny kontrakt. Da håper jeg at han holder seg skadefri resten av sesongen og kommer i toppform fordi vi kan trenge han nå som Fabregas er skadet.

 

Link: http://www.arsenal.com/news/news-archive/t...ns-new-contract

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...