Jump to content

Tomas Rosicky


Eboue

Recommended Posts

Yes!! Endelig er Mozart tilbake(?). Håper ikke han har glemt gamle kunster, for i toppform er han klubbens nest beste spiller. Herlig slepen teknikk og eleganse over spillet hans. Om han kommer tilbake i toppform denne sesongen, blir det som et nytt kjøp - et storkjøp!

Enig, gleder meg som en unge til han er på banen i igjen!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 508
  • Created
  • Last Reply

Det rører seg litt rundt Rosicky om dagen, signaler på tilbakekomt om ikke alt for lenge. Litt mer optimisme om dagen som i denne linken.

http://www.setanta.com//uk/Articles/Footba...ing/gnid-36141/

Håper han snart kommer tilbake, men har bare vert lenge så vekke nå. Og returen ser ut til å bli utsatt med engang han nærmer seg. Frykter at han har spilt sin siste fotball kamp på høyt nivå. Viss dette er sant er det en tragedie!

Link to comment
Share on other sites

gleder meg enormt til å se tomas tilbake på banen. ikke bare er han en fantastisk fotballspiller, men det vil også bety at sjansen for at en av de som ikke på noe vis presterer på midten, vil bli satt ut.med tomas, cesc og theo skadefri, mangler stallen bare en toppkeeper, en god defansiv midtbane og en spissmakker til robin. håper å få se tomas på reservelaget i løpet av kun kort tid.

Link to comment
Share on other sites

gleder meg enormt til å se tomas tilbake på banen. ikke bare er han en fantastisk fotballspiller, men det vil også bety at sjansen for at en av de som ikke på noe vis presterer på midten, vil bli satt ut.med tomas, cesc og theo skadefri, mangler stallen bare en toppkeeper, en god defansiv midtbane og en spissmakker til robin. håper å få se tomas på reservelaget i løpet av kun kort tid.

 

Med Tomas, Cesc og Theo skadefrie, tenker jeg vi vil se at Adebayor igjen viser seg som en fullverdig makker til Robin :P Spørsmålet er om vi får se alle sammen skadefrie på en gang...

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til vi får folk tilbake fra skader og Rosicky er en meget god og viktig spiller for Arsenal. Rosicky, Fabregas, Nasri og Walcott er etter min mening en midtbane på meget høyt nivå, men den er altfor offensiv og vi har behov for 2 defensive i tillegg. Med dette mener jeg at Song, Denilson og Diaby pr idag ikke er gode nok til å bekle den rollen.

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan bekrefte/avkrefte at kontrakten til Rosicky går ut til sommeren?

 

Hvis tilfelle er at kontrakter går ut blir det spennende å se hva Wenger/styret gjør.

 

Vil nok tippe de uansett vil gi han ny kontrakt. Men han må kanskje ta til takke med en litt lavere lønn, mot kanskje en større potensiell lønnsvekst basert enda mer (om mulig) på prestasjoner.

Link to comment
Share on other sites

Synes det høres merkelig ut hvis Rosicky ble signet på bare en 3-årskontrakt. Vil nok tro at han signet en 5-års kontrakt, og at han dermed har 2 år igjen av kontrakten etter denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Blir mektig imponert dersom Rosicky står uten kontrakt når sommeren kommer. Da er det ting som tyder at Arsenal har et aldri så lite forbedringspotensiale på nettopp dette området. Utrolig kjipt å måtte slippe gode spillere gratis eller for slikt og ingenting.

 

Når det er sagt, så vil kanskje interessen være helt på topp? Vi snakker om en spiller som har vært ute av gamet for over et år.

Link to comment
Share on other sites

Rosicky har kontrakt til sommeren 2010 hvis noen lurer på det.

Det jeg lurer på er om han blir spilleklar før den tid? Frykter at denne skaden må gjøre at han må putte skoa på hylla :huh:

 

Nå er han vel pr dags dato 6-8 uker unna "fully fit" som Wenger sier.. så da klarer han det med glans.

Link to comment
Share on other sites

Rosicky har kontrakt til sommeren 2010 hvis noen lurer på det.

Det jeg lurer på er om han blir spilleklar før den tid? Frykter at denne skaden må gjøre at han må putte skoa på hylla :huh:

 

Nå er han vel pr dags dato 6-8 uker unna "fully fit" som Wenger sier.. så da klarer han det med glans.

Vel, det har vi hørt før. Regner med at vi om 5-6 uker får en ny dato: "rett etter sommeren", og så blir det "forhåpentligvis før jul". Of, nei håper ikke det blir slik

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Må bare sei eg gleder meg som et barn til han kommer tilbake. Hans spillerstil er heilt unik, var favoritt spilleren min sist sessong. Med Mozart tilbake sammen med dei andre spillerene kommer arsenal til å få eit superlag!

 

Nå må eg bare sei at Eduardo har fått ekstrem mye støtte under rehabiliteringa ( for en spiller!!(L)) Rosicky har liksom ikkje fått så mye støtte, så håper han får ein kjempe velkomst, og håper han fortsatt har noe av den magien vi alle elsket i fjor! :) :D :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...