Jump to content

Tomas Rosicky


Eboue

Recommended Posts

  • Replies 508
  • Created
  • Last Reply

Begynner å bli en stund siden vi hørte om han nå. Bare ber om at det ikke må komme en ny melding nå om at comebacket er utsatt ytterligere tid...

 

Synes Arsenal.com burde skrevet ett eller annet nå når det er gått tre uker siden de skrev at det var tre uker til han var tilbake

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli en stund siden vi hørte om han nå. Bare ber om at det ikke må komme en ny melding nå om at comebacket er utsatt ytterligere tid...

 

Synes Arsenal.com burde skrevet ett eller annet nå når det er gått tre uker siden de skrev at det var tre uker til han var tilbake

 

Syntes det har vært veldig lite informasjon om Rosicky fra arsenal.com siden han ble skadet, det står også på Injury News at han vil være tilbake i slutten av måneden, men hvor mange ganger har vi ikke hørt det nå?

Link to comment
Share on other sites

Kommer han til å komme tilbake i det hele tatt???

 

Vi får da inderlig håpe det. Og i samme gode fasong som tidligere. Er en kjempespiller med et driv som vi trenger.Kan minne meg noe om Pires.

På skadenytt på A.com på torsdag sier Wenger at han skulle kunne være tilbake innen enden av denne måneden.

Det kan på den ene siden bety i løpet av to og en halv uke.

På den annen side er ord som "skulle" et noe svevende ord som kan indikere for noe lengre tid.

Link to comment
Share on other sites

Eduardos skade var utrolig stygg, men Rocisky sin har tatt mye lengre tid å lege.. :/ håper han kommer tilbake snart, det skal bli så utrolig godt å få mozart tilbake! :)

 

Skader på bein er ofte "enklere" å forutse og "fikse" på. Muskel og sene-skader kan være veldig komplekse og vanskelige å utrede korrekt.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til denne kunstneren er tilbake. Han er vår nest beste spiller, og vil heve hele laget når han er tilbake for fullt. Desverre tror jeg ikke det skjer før neste sesong, men da har vi ihvertfall noe å se frem til. At han i det hele tatt kommer, er jeg overbevist om.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...