Jump to content

Tomas Rosicky


Eboue

Recommended Posts

  • Replies 508
  • Created
  • Last Reply

Vi får krysse fingrene, håpe og tro. Han er en erfaren spiller som helt klart vil balansere laget.

Er utrolig surt at man ikke med sikkerhet kan si noe om når han er tilbake :thumbsup: Har gledet meg lenge til comebacket hans, men vi får bare krysse fingrene ja... Han er jo uten tvil en som forsterker oss

Link to comment
Share on other sites

Wenger on Rosicky

 

Helt utrolig skade det her. Nå ser det ut som om at Eduardo blir frisk før Roskicky! Wenger er optimistisk om at han skal spille før jul, og det er en stund til. Jeg begynner faktisk å frykte for karrieren hans nå

Dette var en STOR nedtur!! Syns det er litt skummelt at han er så lenge vekke fra spill, håper han gjør et sterkt comeback, men er litt redd...

Link to comment
Share on other sites

Nå har det plutselig blitt sånn at man håper han er tilbake før jul. Først håpet man at han skulle rekke EM, så var det snakk om august, så september, og nå desember! Når vi kommer til november/desember er det sikkert februar. Nei, jeg begynner å bli skeptisk til dette, men håper vi får se Thomas på banen FØR jul ja, og at han holder seg frisk i laaang tid.

Link to comment
Share on other sites

Ufattelig trist at han skal være så skadeplaget som han er. Jeg lurer på om han vil bli så god som jeg trodde da han kom til Arsenal.. Han har selvsagt vist fine tendenser for oss, men det bare over små perioder før han har blitt skadet. Får håpe at dette er hans siste av de skademarerittene hans, og at han etter jul måtte spille skadefri fram til han legger opp. Eller det var vel kanskje mye å be om? :/

Link to comment
Share on other sites

Ufattelig trist at han skal være så skadeplaget som han er. Jeg lurer på om han vil bli så god som jeg trodde da han kom til Arsenal.. Han har selvsagt vist fine tendenser for oss, men det bare over små perioder før han har blitt skadet. Får håpe at dette er hans siste av de skademarerittene hans, og at han etter jul måtte spille skadefri fram til han legger opp. Eller det var vel kanskje mye å be om? :/

Bitte litt kanskje :) :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ja, det er noe merkelig med denne skaden først er han klar den datoen så den andre osv osv..

 

Nasri Rosicky Fabregas Walcott

Meget god midtbane dette.

 

Egentlig ikke med tanke på hvem som skal ta den defensive delen. Det visste Fabregas fint i går at han ikke er katabel til. Faktisk kan man like gjerne be om å tape, med den midtbanen der.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er noe merkelig med denne skaden først er han klar den datoen så den andre osv osv..

 

Nasri Rosicky Fabregas Walcott

Meget god midtbane dette.

 

Egentlig ikke med tanke på hvem som skal ta den defensive delen. Det visste Fabregas fint i går at han ikke er katabel til. Faktisk kan man like gjerne be om å tape, med den midtbanen der.

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...s-about-rosicky

Link to comment
Share on other sites

Her har vi Wengers utsagn om skadesituasjonen til Rosicky:

 

"Eduardo is doing very well but is not close to play," said Wenger. "Eduardo will be OK before Christmas, of course, but Rosicky is a little bit behind him."

 

Så det betyr at han ligger etter Eduardo i løypa, hvem hadde vel trodd det for en tid tilbake.

Link to comment
Share on other sites

http://blogs.orlandosentinel.com/sports_so...ry-hit-for.html

 

http://www.premiershiplatest.com/news/arse...lt-5514728.html

 

Det går flere rykter nå om at Rosicky i går måtte legges inn på sykehus og at han tidligst kan være tilbake på nyåret. Får virkelig håpe at det ikke er så alvorlig, isåfall er det helt utrolig synd, både med tanke på Thomas selv og Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Huff, dette var fryktelig triste nyheter. Vi har tenkt alt for mye på oss selv i denne saken. "Kjeksen" er flittig brukt om ham, også av undertegnede, men tenk på hvor forferdelig det må være for Tomas selv! Det må jo være tjue ganger så frustrerende for han som for oss. Håper bare han kommer seg på beina så fort som mulig. Dette fortjener han ikke.

 

Rosicky er en glitrende fotballspiller, men nå gjelder det bare at han blir skikkelig frisk igjen i det hele tatt.

 

God bedring, Tomas!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...