Eboue Posted June 10, 2006 Report Share Posted June 10, 2006 Stemmer det at Tòmas har fått trøye nr. 46?! Står det på "Info. om spillere" her på Gunners.no. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trønderbart Posted June 10, 2006 Report Share Posted June 10, 2006 Neppe. Han er ikke gitt trøyenr på arsenal.com, men er satt opp etter trøye nr 45... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted June 10, 2006 Report Share Posted June 10, 2006 Stemmer det at Tòmas har fått trøye nr. 46?! Står det på "Info. om spillere" her på Gunners.no. Ser jo også at selvmål har fått drakt nr. 0 på deling med Song. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 .......og så må snart dette tullet med å "verne" trøyenummer ta slutt. Draktnummeret etter Adams bør deles ut! Likeså Bergkamps. Enig. 6 Senderos 7 Rosicky 10 Ronaldinho Link to comment Share on other sites More sharing options...
colargol Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 Regner jeg med at unge Rosicky får trøye nr. 10 nå som den blir ledig. Dette var trøyenummeret han hadde i Borussia Dortmund, og er nummeret han har under VM som pågår i disse dager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 Fy for ett kjøp. 2 mål i dag mot USA. ett kjempe mål. hvem sa att han ikke var målfarlig.?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 Meget lovande takter. Men han ser ut som han passer bedre som hengande spiss enn på kanten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger_rabbit74 Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 En kjempe kamp av Tjekkia , og spesielt av Rosicky . Han hadde presise passninger , fart og en god skudd fot som kunne ført til hat-trick . Det virker som dette er et sykt bra kjøp av Wenger , og AFC fikk han til en ok pris . Det blir spennende å se videre i turneringen . Kanskje han blir turneringens beste? Godt å være tilbake på forumet . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 Hvilken spiller! Og hvilket kjøp av Wenger, takk og pris at han ble hentet før VM........ Jeg gleder meg til sesongen starter.... Helt klart at Wenger har spart klubben for mange penger når han ble kjøpt inn før VM. Nok en genistrek fra Wenger! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalboy1993 Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 Gledr meg veldig til sesongen starter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 Fantastiske mål av en glimrende spiller! Ser frem til å se han i Arsenal drakt til høsten Håper han fortsetter storspillet i VM! At Wenger kjøpte han før VM var en genistrek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NasseBløff Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 ...en Arsenalspiller som skyter utenfor 16-meteren. Og i mål!! THOMAS Link to comment Share on other sites More sharing options...
L_J Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 Fantastiske mål av en glimrende spiller! Ser frem til å se han i Arsenal drakt til høsten Håper han fortsetter storspillet i VM! At Wenger kjøpte han før VM var en genistrek. Fikk ikke sett kampen, men så målene - og hvis rapportene og målene er gjennomgangstonen for nivået til Rosicky, så ser det ut som Wenger nok en gang har funnet gull! De fleste av oss visste vel fra før at Thomas var en god spiller, og jeg personlig var veldig glad for at vi signet ham, men dette virker jammen meg lovende! Blir spennende å følge ham videre utover i mesterskapet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 Dette virker utrolig lovende.Denne karen er tydelig en målfarlig herre. Han hadde 7 mål i VM kvalikken og har et herlig skuddbein.God teknikk og arbeidsom. Et typisk Wengerkjøp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 det skjer vel praktisk talt ganske ofte, med tanke på at vi har Henry! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 Og ikke minst Van Persie.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal the best Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 gleder meg virkelig til å se tomas i Arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalboy1993 Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 Håper tomas gjør det like bra i arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 ...en Arsenalspiller som skyter utenfor 16-meteren. Og i mål!! THOMAS Jeg skjønner ikke helt hvorfor du sier endelig. Henry scorer vel over halvparten av målene utenfor 16-meteren. Vi har også hatt Pires som har stanget inn mål i flere år, samt RvP som scorer av og til. Men jeg gleder meg veldig til å se Rosicky i en Arsenal drakt Spennende spiller som jeg tror kommer til å spille bra for Arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger_rabbit74 Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 Imponerende å se han spille , men hvorfor en ny tråd om Rosicky? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 Tror Rosicky kan bli en kjempe hit i Arsenal. han har blikk, teknikk, skudd og fart alle feridghetene wenger liker. Regner med han vil trenge litt tid for å vende seg til den egelske spillerstilen, men han vil bli bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
9Reyes Posted June 17, 2006 Report Share Posted June 17, 2006 For en utrolig fart med ball denne mannen har!! Han spilte ganske godt i dag selv om Tsjekkia ikkje hadde sjans modt et meget god Ghana lag. Når Tsjekkia angrep var det bare Rosicky og Nedved som viste vilje til å tørre. Har stor tro på at Tomas kommer til å bli ein hit i Arsenal... blir meget spennende å se til høsten ossen han takler det engelske tempoet? Leste også på et annet forum her at Liam Brady hadde sagt på Irsk TV at Wenger ville bruke Tomas-Cesc-Gilberto på midtbanen med to vinger og en spiss.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted June 18, 2006 Report Share Posted June 18, 2006 Det må bare gjøres... sånn systemet fungerer så blit jo Cesc og Tomas som hengende spisser Hleb/Ljungberg--Rosicky--Gilberto--Cesc---Reyes Henry Rosicky og Cesc vil gå på to løp på vær sin side av Henry. Med de løpene og Farten til Thomas så kan man åpne HELE forsvaret. I tilleg blir det gode spillalternativer. Og da vil heller ikke 4-5-1 formasjonen hemme den fine fotballen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
9Reyes Posted June 18, 2006 Report Share Posted June 18, 2006 Tror kansje det er en mer litt offensiv 4-5-1 mer liknende 4-3-3. Sånn som Chelsea har. Tomas-Bert-Cesc Persie/Hleb/ Reyes/Freddie Henry Men jeg har ikkje i grunn peiling. Skal bli spennende å se. Tror nok han kommer til å bruke 4-4-2 også en del.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted June 18, 2006 Report Share Posted June 18, 2006 Det er i alle fall ikke vanskelig å få øye på "de Wengerske egenskapene" hos Rosicky. Han er en spennende spiller. Skal også bli spennende å se hva han kan by på i en engelsk hverdag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.