Jump to content

Tomas Rosicky


Eboue

Recommended Posts

  • Replies 508
  • Created
  • Last Reply

En kjempe kamp av Tjekkia , og spesielt av Rosicky . Han hadde presise passninger , fart og en god skudd fot som kunne ført til hat-trick . Det virker som dette er et sykt bra kjøp av Wenger , og AFC fikk han til en ok pris . Det blir spennende å se videre i turneringen . Kanskje han blir turneringens beste?

 

 

Godt å være tilbake på forumet :D .

Link to comment
Share on other sites

Hvilken spiller! Og hvilket kjøp av Wenger, takk og pris at han ble hentet før VM........

 

Jeg gleder meg til sesongen starter.... :D

 

Helt klart at Wenger har spart klubben for mange penger når han ble kjøpt inn før VM. Nok en genistrek fra Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Fantastiske mål av en glimrende spiller! Ser frem til å se han i Arsenal drakt til høsten :D Håper han fortsetter storspillet i VM! At Wenger kjøpte han før VM var en genistrek.

 

Fikk ikke sett kampen, men så målene - og hvis rapportene og målene er gjennomgangstonen for nivået til Rosicky, så ser det ut som Wenger nok en gang har funnet gull! De fleste av oss visste vel fra før at Thomas var en god spiller, og jeg personlig var veldig glad for at vi signet ham, men dette virker jammen meg lovende! Blir spennende å følge ham videre utover i mesterskapet!

Link to comment
Share on other sites

Dette virker utrolig lovende.Denne karen er tydelig en målfarlig herre.

Han hadde 7 mål i VM kvalikken og har et herlig skuddbein.God teknikk og

arbeidsom.

Et typisk Wengerkjøp :D

Link to comment
Share on other sites

...en Arsenalspiller som skyter utenfor 16-meteren. Og i mål!!

 

THOMAS :lol: :lol: :lol:

 

 

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du sier endelig. Henry scorer vel over halvparten av målene utenfor 16-meteren. Vi har også hatt Pires som har stanget inn mål i flere år, samt RvP som scorer av og til.

 

Men jeg gleder meg veldig til å se Rosicky i en Arsenal drakt :D Spennende spiller som jeg tror kommer til å spille bra for Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Tror Rosicky kan bli en kjempe hit i Arsenal. han har blikk, teknikk, skudd og fart alle feridghetene wenger liker. Regner med han vil trenge litt tid for å vende seg til den egelske spillerstilen, men han vil bli bra.

Link to comment
Share on other sites

For en utrolig fart med ball denne mannen har!!

Han spilte ganske godt i dag selv om Tsjekkia ikkje hadde sjans modt et meget god Ghana lag.

Når Tsjekkia angrep var det bare Rosicky og Nedved som viste vilje til å tørre.

Har stor tro på at Tomas kommer til å bli ein hit i Arsenal... blir meget spennende å se til høsten ossen han takler det engelske tempoet?

 

 

Leste også på et annet forum her at Liam Brady hadde sagt på Irsk TV at Wenger ville bruke Tomas-Cesc-Gilberto på midtbanen med to vinger og en spiss..

Link to comment
Share on other sites

Det må bare gjøres...

 

sånn systemet fungerer så blit jo Cesc og Tomas som hengende spisser

 

Hleb/Ljungberg--Rosicky--Gilberto--Cesc---Reyes

 

 

 

Henry

 

Rosicky og Cesc vil gå på to løp på vær sin side av Henry. Med de løpene og Farten til Thomas så kan man åpne HELE forsvaret. I tilleg blir det gode spillalternativer. Og da vil heller ikke 4-5-1 formasjonen hemme den fine fotballen.

Link to comment
Share on other sites

Tror kansje det er en mer litt offensiv 4-5-1 mer liknende 4-3-3. Sånn som Chelsea har.

 

Tomas-Bert-Cesc

 

 

Persie/Hleb/ Reyes/Freddie

 

 

Henry

 

Men jeg har ikkje i grunn peiling. Skal bli spennende å se.

Tror nok han kommer til å bruke 4-4-2 også en del..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...