Jump to content

Tomas Rosicky


Eboue

Recommended Posts

Bare for å være 100% sikker blir vår #7 kalt Little Mozart eller er d bare jeg som suser igjen :) og hvis d er slikt evt. hvorfor?

syns d er litt morsomt med nicknames på spillerne og vite hva bakgrunnen er...d er jo litt spesielt å få et nickname av fansen da =D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 508
  • Created
  • Last Reply

Han blir kalt det ja!

 

Hvorfor er jeg ikke helt sikker på, men vil vel gjette at det har noe med at han setter opp spillere og lager spillmønster hele tiden kanskje?!? På en måte en komponist for fotballen:P hehe.. Men som sagt, aner ikke!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Målet til Tomas for Tsjekkia mot San Marino kan ses her: http://youtube.com/watch?v=TiAR4Ldgof4

 

Ellers er det alltid masse linker til mål etter hver runde av PL, Serie A, La Liga, landskamper osv osv på http://www.101greatgoals.com

 

fin side det der imers, takker. fikk med meg rosicky sitt ganske fort, men søkt mye for å finne eduardo sine 2 mål :D gleder meg til å se dem utifra kommentaren på siden du oppgav ; "A fantastic brace from new Arsenal signing Eduardo da Silva (including an overhead volley and sweet left-foot strike) sent Croatia top of Group E."

 

 

 

Er Rosicky fast kaptein på landslaget eller var det bare igår? så at han hadde kapteinbindet rundt armen, bra observert av meg eller? ;)

 

hehe, ja riktig det, han er fast kaptein. litt overraskende for meg, men utelukkende positivt :P er kaptein og spiller sentral midtbane. tok vell over kapteinsbindet etter at nedved ga seg etter VM hvis ikke jeg tar helt feil

Link to comment
Share on other sites

Er Rosicky fast kaptein på landslaget eller var det bare igår? så at han hadde kapteinbindet rundt armen, bra observert av meg eller? ;)

 

hehe, ja riktig det, han er fast kaptein. litt overraskende for meg, men utelukkende positivt :D er kaptein og spiller sentral midtbane. tok vell over kapteinsbindet etter at nedved ga seg etter VM hvis ikke jeg tar helt feil

 

Ok, I didn't know, men takk skal du ha for infon :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Rosicky har uflaks

 

Nok en gang er vår dyktige tjsekker blitt skada. Hamstring for n'te gang. Virkelig synd, da Rosicky har hatt en flott sesongstart. Og du så tenninga han hadde i går kveld. Får håpe han kan holde seg skadefri etter dette, det samme gjelder forsåvidt Gallas. Småskader hele tiden. Irriterende!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 months later...

Det er veldig gode nyheter at han i alle fall er i lett trening igjen! Det er fryktelig frustrerende med alle skadene, spesielt i og med at han spiller i den eneste posisjonen der vi ikke har noen naturlig back-up. Jeg synes Tomas har vært glitrende i år, og nivået på Cesc og Hleb blir dratt kraftig opp når vår #7 er på banen. Han har jo også scoret ganske mye for oss denne sesongen, i følge Syk har han bare startet 15 kamper (og har 3 som innbytter) , men har rukket og score 6 ganger fra venstre midtbaneposisjon. Faktisk et meget sterkt snitt. Han har i tillegg et par assist og, så det er ikke tvil om at Rosicky er en svært viktig mann for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ingen overraskelse, men greit å få det bekreftet. Tomas spiller ikke mer denne sesongen, og mister kanskje også sommerens Europamesterskap. Synd, men på ingen måte overraskende. Nå håper jeg bare han tar seg god tid til å lege skaden, og ikke pusher seg selv mtp EM, slik at han kan være 100% klar for spill når sesongen 08/09 sparkes i gang. Håper og tror også at dette fører til at en solig backup for Tomas blir hentet inn i sommmer.

 

Edit: Du var visst litt raskere enn meg der Magnus;)

Link to comment
Share on other sites

Har tenkt på det lenge, egentlig like greit at man nå sier at han kan være ute resten av sesongen. Når han har slitt såpass med skader som han har gjort så er det like greit at han nå ikke stresser seg tilbake. Bedre at han tar den tiden han trenger til å bli fullstendig frisk igjen, så får man heller ta det som et pluss hvis han rekker slutten av sesongen eller EM. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...