Jump to content

Tomas Rosicky


Eboue

Recommended Posts

  • Replies 508
  • Created
  • Last Reply

Trist at Rosicky har blitt såpass skadeutsatt og mistet såpass lang tid på fotballbanen. En fantastisk spiller som jeg håper å se på banen igjen om ikke så altfor lang tid.

 

Det viktigste er i alle fall at han tar vare på helsen og får leget skaden ordentlig.

Link to comment
Share on other sites

 

Dette var vel de fleste forberedt på. Synes heller dette er fine meldinger å få. Det virker som Mozart er i rute, og muligens blir helt skadefri etter dette. Ingenting ville vært bedre enn det, og vi vet alle at en skadefri Rosicky er verdt å vente på!

Link to comment
Share on other sites

 

Dette var vel de fleste forberedt på. Synes heller dette er fine meldinger å få. Det virker som Mozart er i rute, og muligens blir helt skadefri etter dette. Ingenting ville vært bedre enn det, og vi vet alle at en skadefri Rosicky er verdt å vente på!

 

Garantert. Bare han får trent ordentlig sammenhengende noen måneder, kommer dette til å bli en ny signering. Jeg var for min egen del forberedt på at det ville bli flere operasjoner, men nå er det vel for første gang på lenge grunn til å tro at marerittet skal være over? Vi bør ikke forvente alt for mye, men det er lov å håpe.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hvor lenge har han vært skadet nå?

Ett år eller noe?

 

Januar så vidt eg husker, men noen sier han spilte i Mai, men eg kan ikke huske å ha sett Mozart da..

 

Rosicky spilte definitivt ikke i mai, så januar var nok forrige gang han spilte en kamp ja.

Link to comment
Share on other sites

Uff, savner Mozart! Tenk hvilket kupp vi gjorde, en verdensklassespiller for under £7m, og hadde vel aldri vært særlig skadeplaget. Helt til nå... Jeg håper virkelig han kommer tilbake så fort som mulig, og finner formen!

 

Rosicky har vært ute siden januar, og i februar begynte vi å falle fra hverandre. Mon tro om vi hadde vunnet ligaen i fjor med en fit Rosicky i laget med sine fighteregenskaper? Ingen av de midtbanespillerne vi har tilgjengelig i dag er i nærheten av arbeidskapasiteten til Rosicky.

 

Jeg tror også vi hadde vært bedre rustet mot de drittlaga vi har rotet bort poeng mot i år, med en spiller som han. Ingen stjernenykker på han, kun knallhard jobbing, uansett hvem vi møter.

 

Dessuten er han utrolig elegant...

Link to comment
Share on other sites

Uff, savner Mozart! Tenk hvilket kupp vi gjorde, en verdensklassespiller for under £7m, og hadde vel aldri vært særlig skadeplaget. Helt til nå... Jeg håper virkelig han kommer tilbake så fort som mulig, og finner formen!

 

Rosicky har vært ute siden januar, og i februar begynte vi å falle fra hverandre. Mon tro om vi hadde vunnet ligaen i fjor med en fit Rosicky i laget med sine fighteregenskaper? Ingen av de midtbanespillerne vi har tilgjengelig i dag er i nærheten av arbeidskapasiteten til Rosicky.

 

Jeg tror også vi hadde vært bedre rustet mot de drittlaga vi har rotet bort poeng mot i år, med en spiller som han. Ingen stjernenykker på han, kun knallhard jobbing, uansett hvem vi møter.

 

Dessuten er han utrolig elegant...

Svner også Mozart!!

Gleder meg til han er i god for igjen!!

Link to comment
Share on other sites

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...4606086,00.html

 

Wenger has Tomas Rosicky returning to the club later this month but the Czech Republic midfielder is not expected to be back in action before March

 

Først et par måneder, så rekker han ikke Em men sesongstart, så til september, så til jul, så til januar og nå til mars, kommer han noengang tilbake?

 

må være utroligt frustrerende for tomas dette, og vi hadde virkeligt trengt han denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Dette må være forferdelig for Tomas :( Helt utrolig kjipt å ikke få se vår midtbaneelegant, som også er UTROLIG viktig for Arsenal.... Håper vi får han tilbake på toppnivå mot slutten av sesongen, hvertfall til sesongstart 09/10!

Link to comment
Share on other sites

Utrolig synd for Arsenal og ikke minst ligaens nøytrale tilskuere. Mozart er kanskje den mest elegante spilleren i ligaen og er en svært viktig spiller for oss. Han har meget god arbeidskapasitet, uforutsigbarhet, bevegelse, skudd og ikke minst rutine. Alle disse egenskapene har vi manglet i år. Skaden som bare skulle holde han ute fra fotballen i et par dager, kommer til å holde han ute i over et år. Klarer han å sette ny kord i ligaen for lengste skade?

 

Et spørsmål blir så klart om han noensinne vil klare å være den samme når (hvis) han kommer tilbake. Farten vil nok være svekket, så driblingene vil ikke være like effektive lenger. Fowler er et godt eksempel på en spiller som ikke var den samme etter lang skade. God bedring Mozart!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dette er jo veldig gode nyheter, håper virkelig det verste skademarerittet er over for han nå.

 

http://www.northamptonchron.co.uk/football...s-to.4803404.jp

Utrolig gode nyheterl. Jeg savner virkelig vår tsjekkiske magikker. Håper vi snart får se han tilbake i spill for det kommer til å bety masse for Arsenal :) Håper virkelig at Rosicky har brukt opp skadekvota si og at han har flere skadefrie sesonger for oss foran seg ;)

Link to comment
Share on other sites

Yes!! Endelig er Mozart tilbake(?). Håper ikke han har glemt gamle kunster, for i toppform er han klubbens nest beste spiller. Herlig slepen teknikk og eleganse over spillet hans. Om han kommer tilbake i toppform denne sesongen, blir det som et nytt kjøp - et storkjøp!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...