Jump to content

Tomas Rosicky


Eboue

Recommended Posts

 

Er ikke sikkert det er så dumt, da skjer det hvertall noe med han. Føler det har stått stille lenge nå. Det har ikke blitt noe verre, men heller ingen bedring, og da kan andre behandlingsmåter føre til at vi får vår eminente midtbanespiller tilbake! Han har vært sårt savnet!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 508
  • Created
  • Last Reply

Tror det hadde vært bra. Da kan han kanskje få fikset skadene sine for godt, og slippe å kun spille annenhver kamp.

 

Han hadde ikke vært tilbake denne sesongen uansett, så en operasjon nå vil ikke ha noe å si for sesonginnspurten. Men det kan ha mye å si neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nå er det offisielt. Han kan heller ikke spille EM ettersom han må operere. Jeg ønsker vår fantastiske playmayker god bedring. Forhåpentligvis blir det mindre skader på han til neste år. Med han fast på laget, hadde vi vunnet minst ligaen!

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3542343,00.html

Link to comment
Share on other sites

Håper ikke det er en slik "3 ukers" skade Sagna også har pådratt seg! Det er virkelig synd at Thomas nå ikke kan spille for Tsjekkia, vi vet alle hvor høyt han elsker hjemlandet sitt. For ikke å si hvor godt han spiller for dem. Synd for EM rett og slett! :)

Link to comment
Share on other sites

når man leser dette kan man jo lure på om Rosickys helsetilstand kanskje har fått ufortjent mye mistillitt:

"I have been playing football at a high level for ten years and this is my first serious injury. This time I was simply enormously unlucky."
hadde vært supert om vi fikk han tilbake i storslag til neste sesong. selv om vi f.eks. skulle kjøpe Ben Arfa, så er begge to så tofota og kan spille bak spissen(e) at det ville hevet stallen mange hakk fra denne sesongen. det må være veldig bittert for Thomas og tenke på at skaden hans kanskje kostet oss seriegullet og at han ikke får spille EM med Tsjekkia i sommer, spesielt hvis dette er første gang han er ute så lenge.
Link to comment
Share on other sites

når man leser dette kan man jo lure på om Rosickys helsetilstand kanskje har fått ufortjent mye mistillitt:

"I have been playing football at a high level for ten years and this is my first serious injury. This time I was simply enormously unlucky."
hadde vært supert om vi fikk han tilbake i storslag til neste sesong. selv om vi f.eks. skulle kjøpe Ben Arfa, så er begge to så tofota og kan spille bak spissen(e) at det ville hevet stallen mange hakk fra denne sesongen. det må være veldig bittert for Thomas og tenke på at skaden hans kanskje kostet oss seriegullet og at han ikke får spille EM med Tsjekkia i sommer, spesielt hvis dette er første gang han er ute så lenge.

 

positiv lesning :(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

En god stund til Rosicky blir å se på banen enda.. :(

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3697126,00.html

 

Sier at han trolig kan begynne å trene i løpet av august etter kneoperasjon.

Så da kan vi vel ikke regne med han de første kampene av sesongen.

 

er ikke gode nyheter dette :P Det har tatt forferdelig lang tid, men får bare håpe vi får se aksjon i løpet av september en gang. Vi trenger hans kvaliteter!

Link to comment
Share on other sites

Det er søren meg ikke lett å opprettholde et høyt nivå når man nesten ikke får spilt fotball. Det har ikke Rosicky fått gjort de siste åra. Nå begynner forventningene mine til Rosicky å dale, men jeg tror vi får se ham tilbake i god form, men ikke før han får spilt mer sammenhengende.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Jaja. Da er vi ute i september og på tide å ta en runde om denne tråden. Rosicky er forventet tilbake denne måneden. Er det noen som har hørt noe om det går som planlagt. Gleder meg til han er tilbake.

 

tørr nesten vedde på at det ikke skjer denne måneden, men blir sikkert en fin julegave eller noe :(

Link to comment
Share on other sites

Hørte fra Wenger for 1-2 uker siden at Rosicky "hadde en del igjen" før han var frisk, men at det stadig gikk bedre.

 

Ja, jeg håper virkelig vi får se ham igjen i september. Når vi får Rosicky tilbake, blir det som en ny signering. Fy som jeg gleder meg! Vi kan også trøste oss med at når han nå kommer tilbake, så er sannsynligvis akkurat det skadeproblemet over. Rosicky har jo stort sett slitt med det samme.

Link to comment
Share on other sites

Når Rosicky og Diaby er tilbake, så begynner det å se litt likere ut på midtbanen vår. Da har vi Rosicky, Nasri, Walcott, Eboue og til nød Diaby som kan bekle de to kantrollene. Også van Persie, Eduardo (når han er skadefri) og Vela kan spille kant. Så her er vi veldig godt oppdekket.

 

Vi vil heller ikke være så sårbare hvis Fabregas skulle bli skadet, da både Rosicky, Nasri og Diaby kan fylle en offensiv midtbanerolle.

 

Så da er egentlig det eneste aberet i laget den deffensive midtbaneposisjonen vår.

Link to comment
Share on other sites

I følge PhysioRoom blir han ikke klar før 27.september...

for meg høres dette ikke ut som dårlige nyheter, dette var faktisk en lettelse.

han kommer igjen denne måneden! :(

 

Det er absolutt ingen dårlig nyhet! Fantastiskt, gleder meg til Rosicky er kamp klar!

Link to comment
Share on other sites

Walcott---Fabregas---Rosicky---Nasri

 

Drømmer om denn midtbanen når Rosicky kommer tilbake.

 

Ville blitt alt for lite defensiv kraft i den midtbanen der. :(

Men er jo for all den interesannt, kanskje noe sånt:

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Song

Fabregas - Rosicky

Nasri - Adebayor - van Persie

 

Liker det laget. Men aller helst ser jeg at Wenger forholder seg til 4-4-2. B)

Link to comment
Share on other sites

Dette begynner vel snart å nærme seg en tragedie Ny Skade

 

Det er snakk om en fantastisk spiller når han er frisk, men det er desverre så sjelden at man aldri kan regne med han. Hvis ikke Rosicky holder seg skadefri en god stund når han omsider er tilbake så er det vel snart like greit at han finner seg en annen klubb.

Link to comment
Share on other sites

Er vel egentlig ingen bombe at han ikke er tilbake på banen til den fristen som ble satt? Han har vært borte siden januar, det nærmer seg smått et helt år siden han skadet seg. Og det er ikke annet enn utrolig synd. Synd fordi Tomas er en ypperlig spiller, elegant og ganial, han gir oss mye i form av kreative pasninger og bevegelse, og han er målfarlig. På 19 seriekamper i fjor scorte han 6 mål, jeg synes det er ganske akseptabelt for en kantspiller. Jeg savner yttersidepasningene hans og de tekninske detaljene han serverer og håper han er tilbake på Emiratesmatta så fort som overhode mulig!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...