Jump to content

Tomas Rosicky


Eboue

Recommended Posts

  • Replies 508
  • Created
  • Last Reply

Det er jo litt morsomt at INGEN inne på forumet faktisk vet hvor Rosicky skal spille til høsten. Det er jo faktisk ikke sikkert at han spiller fra start engang! Han har en lang rekke konkurrenter! :huh:

Arsene Wenger har vel kanskje gitt oss noen ledetråder med sin kommentar om at Rosicky er erstatteren til Robert Pires. Men er ingen tvil om at denne mannen fungerer utmerket sentralt på midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

Det må bare gjøres...

 

sånn systemet fungerer så blit jo Cesc og Tomas som hengende spisser

 

Hleb/Ljungberg--Rosicky--Gilberto--Cesc---Reyes

 

 

 

Henry

 

Rosicky og Cesc vil gå på to løp på vær sin side av Henry. Med de løpene og Farten til Thomas så kan man åpne HELE forsvaret. I tilleg blir det gode spillalternativer. Og da vil heller ikke 4-5-1 formasjonen hemme den fine fotballen.

 

 

Heller denne da:

 

---------------Henry---------------

Reyes---------------------Freddie

---------Tòmas---Cesc-----------

-------------Gilberto---------------

Cole--Senderos---Toure--Eboue

------------Lehmann--------------

 

....for å ta hele laget neste år..

Link to comment
Share on other sites

Det må bare gjøres...

 

sånn systemet fungerer så blit jo Cesc og Tomas som hengende spisser

 

Hleb/Ljungberg--Rosicky--Gilberto--Cesc---Reyes

 

 

 

Henry

 

Rosicky og Cesc vil gå på to løp på vær sin side av Henry. Med de løpene og Farten til Thomas så kan man åpne HELE forsvaret. I tilleg blir det gode spillalternativer. Og da vil heller ikke 4-5-1 formasjonen hemme den fine fotballen.

 

 

Heller denne da:

 

---------------Henry---------------

Reyes---------------------Freddie

---------Tòmas---Cesc-----------

-------------Gilberto---------------

Cole--Senderos---Toure--Eboue

------------Lehmann--------------

 

....for å ta hele laget neste år..

 

Hvor er Van Persie? Og hva med Hleb? Ut med de to vingene du har satt opp og inn med Van Persie og Hleb. Savner også en klassespiller i midtforsvaret istedet for Senderos.

Link to comment
Share on other sites

Etter hva jeg har sett av Tomas R vil det være overaskende om han ikke går rett inn på laget i

Pires sin rolle.

Hleb tar andre kantrollen.

Tror ikke det er noe automatikk i dette. Wenger ser gjerne andre ting enn det mest åpenbare, og mange av spillerne får andre roller enn det de hadde da de kom til Arsenal, eller det de hadde den første tiden.

I dag ser vi på Lauren som en back, Kolo som stopper, Henry som spiss, og muligens Flamini som back? Ingenting av dette lå i korta da de nevnte spillerne kom til klubben. Wiltord var jo også spiss, men fungerte langt bedre på kanten. (Lehmann ble kjøpt som keeper, og vil sannsynligvis ikke bekle spissplassen :lol: )

 

Jeg sier ikke at Rosicky ikke skal inn i Piresrollen, men kanskje han får Rosickyrollen? Hva det er får vi vente å se. Kan bli som hengende spiss, eller sentralt på midten også. Hvem vet? Uansett, et av Wengers kjøp jeg har hatt størst forventninger til!

 

Er det august snart?

Link to comment
Share on other sites

Etter hva jeg har sett av Tomas R vil det være overaskende om han ikke går rett inn på laget i

Pires sin rolle.

Hleb tar andre kantrollen.

Tror ikke det er noe automatikk i dette. Wenger ser gjerne andre ting enn det mest åpenbare, og mange av spillerne får andre roller enn det de hadde da de kom til Arsenal, eller det de hadde den første tiden.

I dag ser vi på Lauren som en back, Kolo som stopper, Henry som spiss, og muligens Flamini som back? Ingenting av dette lå i korta da de nevnte spillerne kom til klubben. Wiltord var jo også spiss, men fungerte langt bedre på kanten. (Lehmann ble kjøpt som keeper, og vil sannsynligvis ikke bekle spissplassen :lol: )

 

Jeg sier ikke at Rosicky ikke skal inn i Piresrollen, men kanskje han får Rosickyrollen? Hva det er får vi vente å se. Kan bli som hengende spiss, eller sentralt på midten også. Hvem vet? Uansett, et av Wengers kjøp jeg har hatt størst forventninger til!

 

Er det august snart?

 

Er nok helt korrekt det du sier her ja.

Wenger har en unik evne til å få spillere til å blomstre i posisjoner

spillerne gjerne ikke har utpreget seg i før.

Uansett er jeg også spent på Rosicky, og er en spiller jeg har store

forventninger til.

Men det vil overaske meg mye om han ikke går inn i førsteelleveren i Pires sin rolle

eller i Rosickyrollen. ;)

Dette er uten tvil en klassespiller med stor K.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Helt unødvendig. Moderator trenger bare å flytte tråden som ligger i Rykter, så har vi en tråd.

 

Helt unødvendig dette.

 

Helmik`n: Det må være mulig å skrive ting her inne uten at man får et surt svar tilbake.

At det ikke har vært en ORDENTLIG tråd om Rosicky er da ikke hans feil (han som laget denne tråden). Kanskje det er moderator sin feil, som ikke har flytta tråden fra "rykter". Men kanskje ingen har sagt fra til moderator, så det er kanskje ikke hans feil heller. Leave it please, will ya!!!!

 

En ting til: Det må ikke være slik her på sidene at ens status her inne regnes ut fra postede meldinger. Noen ganger virker det slik!!

Link to comment
Share on other sites

skrves Tomas Rosicky.

 

Men det gjør ingenting. En god spiller med en fantastisk høyrefot. Eneste er at han sliter litt med fysikken og må ha litt tid som Hleb måtte ha for å komme seg inn i spillet i England.

 

Etter et par måneder tror jeg målene kommer ofte. Kanskje før og - I helgen kanskje ???? :P

Link to comment
Share on other sites

Helt unødvendig. Moderator trenger bare å flytte tråden som ligger i Rykter, så har vi en tråd.

 

Helt unødvendig dette.

 

Helmik`n: Det må være mulig å skrive ting her inne uten at man får et surt svar tilbake.

At det ikke har vært en ORDENTLIG tråd om Rosicky er da ikke hans feil (han som laget denne tråden). Kanskje det er moderator sin feil, som ikke har flytta tråden fra "rykter". Men kanskje ingen har sagt fra til moderator, så det er kanskje ikke hans feil heller. Leave it please, will ya!!!!

 

En ting til: Det må ikke være slik her på sidene at ens status her inne regnes ut fra postede meldinger. Noen ganger virker det slik!!

 

Hehe... jeg skriver hvis noen gjør noe feil.. det må få være lov oxo..

 

Når det ligger en tråd på rykter som mod. har glemt å flytte, så trenger man ikke å lage ny tråd, heller bare skrive i den andre tråden at den har blitt glemt å flyttet..

 

Og til det siste: Javel? Den påstanden tar jeg avstand til, fordi jeg hadde skrevet akkurat det samme om jeg hadde hatt 90 poster og vært like mye aktiv som jeg er nå...

Grunnen til at folk "klager", eller hva du vil kalle det, på de nye forumistene er fordi de kanskje ikke er så stø på forum enda, og da må de rettes på iblandt..

 

Jeg har heller ikke klaget på taugooneren fordi han laget denne tråden heller, jeg bare sa at dette var en unødvendig tråd, og da vet han det fremover.. man kan f.eks bruke søkinga på dette forumet for å lete etter om det er tråder som allerede er laget.. det står faktisk i reglene.

 

Uten at dette er jo frekt eller surt ment, så anbefaler jeg alle nye forumister til å ta en titt på reglene og sånt før de starter å poste.

Nå ser jeg også at taugooneren sa at han ikke visste at det ble feil, og det er helt greit.. jeg ville bare si det når tråden ble laget jeg, og jeg beklager om det ble oppfattet som negativt.

 

End of case...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...