Jump to content

Tomas Rosicky


Eboue

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 508
  • Created
  • Last Reply
  • 2 months later...

Rosicky kåret "Czech Player of the Year", dette fortjente han virkelig, vert veldig god for Arsenal i det siste.

Sist han fekk denne prisen var i 2001 og 2002.

 

Gratulera Mozart ;)

Link to comment
Share on other sites

Gratulere, ja!

Men ærlig talt fortjente han det?

Skal jeg være ærlig, syns jeg han har skuffa litt (i Arsenal).

Men klart det er et nytt og "fremmed" land..tror han blir en hit neste sesong...

Nå har han ikke bare spilt for Arsenal hele året heller da. Han har spilt på Borussia Dortmund dette året også, og landslaget har han vel også imponert. Jag vil si han fortjener de.

Link to comment
Share on other sites

Gratulere, ja!

Men ærlig talt fortjente han det?

Skal jeg være ærlig, syns jeg han har skuffa litt (i Arsenal).

Men klart det er et nytt og "fremmed" land..tror han blir en hit neste sesong...

Nå har han ikke bare spilt for Arsenal hele året heller da. Han har spilt på Borussia Dortmund dette året også, og landslaget har han vel også imponert. Jag vil si han fortjener de.

Jo, han fortjener det, vel!

Det er tross alt ikke allverdens tjekkere som er like god som Rosicky!

Link to comment
Share on other sites

Helt fortjent! Ser ingen som kunne vært bedre, bortsett, kanskje, fra Petr Cech, men han fikk vel sesongen [minst] ødelagt pga. skaden.

 

Men dette var gøy! Håper han blir tent av det, og kommer til å spille bedre.

Og for min del, så mener jeg at Rosicky faktisk talt har spilt godt i Arsenal jeg.. ihvertfall når man tenker på forventningene, og at han er i et nytt land!

 

EDIT:

Støtter Korslundinho under her for fullt i denne saken! Dette er en bragd!

Link to comment
Share on other sites

Han har vært veldig stang-ut da det gjelder målene, men etter min mening har han spilt meget meget bra. Et herlig driv med ballen og jobber som bare det. Dette med jobbstyrken hans kom meget godt frem mot Blackburn borte, da han var med på å løpe dem i senk. Husker også at mange tvilte på fysikken hans da vi var linket til ham i Januar 06, dette har han vel også greid nokså greit.

 

Det er fullt fortjent, og noen her sier at det ikke akkurat var hard konkurranse.. Vel, for å nevne noen: Cech, Nedved, Koller..? Ikke verst dette Mozart, Gratulerer!

 

Bare målene snart begynner å trille inn nå, så blir dette veldig bra.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kom over Thomas Rosickys hjemmeside . Fin side!

 

La meg også benytte anledningen til å si at Rosicky er allerede i ferd med å bli blant de aller største favorittene mine. Vet hva jeg skal ha bakpå neste drakt :)

Link to comment
Share on other sites

Kom over Thomas Rosickys hjemmeside . Fin side!

 

La meg også benytte anledningen til å si at Rosicky er allerede i ferd med å bli blant de aller største favorittene mine. Vet hva jeg skal ha bakpå neste drakt :)

 

 

fin side..her er forresten dama til lille Mozart: Radka Kocurová

Link to comment
Share on other sites

Kom over Thomas Rosickys hjemmeside . Fin side!

 

La meg også benytte anledningen til å si at Rosicky er allerede i ferd med å bli blant de aller største favorittene mine. Vet hva jeg skal ha bakpå neste drakt :P

 

 

fin side..her er forresten dama til lille Mozart: Radka Kocurová

 

Ja,ganske kul side Rosicky hadde der ;)

Også bra dama da :)

på tampen av innlegget litt Rosicky kunster:

http://www.youtube.com/watch?v=KXJ37ehh0lM...related&search=

Link to comment
Share on other sites

Tomas er kongen!!

Synes han har gjort tingene sine meget solid denne sesongen. Arsenal er et helt annet lag med Tomas i form..

Sånne komentarer som dette gjør han ikke mindre populær i min bok! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...