Jump to content

Tomas Rosicky


Eboue

Recommended Posts

  • Replies 508
  • Created
  • Last Reply

Neste gang noen her på forumet føler motgang syns jeg de skal tenke på hva Rosicky har vært igjennom og fått til. Bruk hans eksempel som inspirasjon for det han har vært igjennom tærer på! Virkelig stort!

 

Jeg har all respekt for at Rosicky har jobbet seg tilbake gjennom en vanskelig skadeperiode, og at det tærer på.Men sett i lys av hva "vanlige" mennesker sliter med, så vil jeg si at det kun er luksusproblemer man snakker om.

Det finnes milliarder av mennesker som har hatt det tyngre enn Rosicky det siste året..

Link to comment
Share on other sites

Neste gang noen her på forumet føler motgang syns jeg de skal tenke på hva Rosicky har vært igjennom og fått til. Bruk hans eksempel som inspirasjon for det han har vært igjennom tærer på! Virkelig stort!

 

Jeg har all respekt for at Rosicky har jobbet seg tilbake gjennom en vanskelig skadeperiode, og at det tærer på.Men sett i lys av hva "vanlige" mennesker sliter med, så vil jeg si at det kun er luksusproblemer man snakker om.

Det finnes milliarder av mennesker som har hatt det tyngre enn Rosicky det siste året..

 

Joda, de har det uten tvil tyngre i f.eks Darfur og Somalia :) Men Rosicky kan jo også være en nærliggende inspirasjonkilde for de "uvanlige" og sikkert til tider noe virkelighetsfjerne i Arsenal skulle de slite. Noe jeg både håper og tror han vil være når skadene kommer. Hvilket de jo gjør ganske så ofte for oss. Rosicky kan ha workshops om dette :) Godt å ha deg tilbake, lille Mozart. Måtte det vare.

Link to comment
Share on other sites

Er Rosicky god nok til en plass i 11'ern når vi starter opp i august?

 

Almunia

 

Sagna - Gallas/Toure - Vermaelen/Djourou - Clichy

 

Nasri - Cesc - Song - Rosicky

 

Arshavin - Eduardo/van Persie

 

En ting er iallfall sikkert, jeg ville valgt Nasri ovenfor Walcott og en skadefri Rosicky ovenfor Nasri deretter.

Walcott er ikke god nok til å holde en fast plass ennå så derfor er han best de siste 30 minuttene, og mot lag som ligger litt høyt hvor han får mye rom å løpe i. Håper forøvrig at Walcott får en del sjanser på topp i år.

 

En ting er iallfall sikkert, med et skadefritt lag har vi mye offensivt å boltre oss i, men nå er det ytterst sjeldent vi har et skadefri lag :)

Link to comment
Share on other sites

Neste gang noen her på forumet føler motgang syns jeg de skal tenke på hva Rosicky har vært igjennom og fått til. Bruk hans eksempel som inspirasjon for det han har vært igjennom tærer på! Virkelig stort!

 

Jeg har all respekt for at Rosicky har jobbet seg tilbake gjennom en vanskelig skadeperiode, og at det tærer på.Men sett i lys av hva "vanlige" mennesker sliter med, så vil jeg si at det kun er luksusproblemer man snakker om.

Det finnes milliarder av mennesker som har hatt det tyngre enn Rosicky det siste året..

 

Joda, de har det uten tvil tyngre i f.eks Darfur og Somalia :) Men Rosicky kan jo også være en nærliggende inspirasjonkilde for de "uvanlige" og sikkert til tider noe virkelighetsfjerne i Arsenal skulle de slite. Noe jeg både håper og tror han vil være når skadene kommer. Hvilket de jo gjør ganske så ofte for oss. Rosicky kan ha workshops om dette :) Godt å ha deg tilbake, lille Mozart. Måtte det vare.

Det var da fælt hvor mye man skulle snu og vende på det jeg skrev da :) Å føle motgang er ikke et veldig kraftig ordvalg. Å være ung i Somalia byr på umenskelige utfordringer og lidelser. Det er mye verre enn å føle motgang.

Link to comment
Share on other sites

Neste gang noen her på forumet føler motgang syns jeg de skal tenke på hva Rosicky har vært igjennom og fått til. Bruk hans eksempel som inspirasjon for det han har vært igjennom tærer på! Virkelig stort!

 

Jeg har all respekt for at Rosicky har jobbet seg tilbake gjennom en vanskelig skadeperiode, og at det tærer på.Men sett i lys av hva "vanlige" mennesker sliter med, så vil jeg si at det kun er luksusproblemer man snakker om.

Det finnes milliarder av mennesker som har hatt det tyngre enn Rosicky det siste året..

 

Joda, de har det uten tvil tyngre i f.eks Darfur og Somalia :) Men Rosicky kan jo også være en nærliggende inspirasjonkilde for de "uvanlige" og sikkert til tider noe virkelighetsfjerne i Arsenal skulle de slite. Noe jeg både håper og tror han vil være når skadene kommer. Hvilket de jo gjør ganske så ofte for oss. Rosicky kan ha workshops om dette :) Godt å ha deg tilbake, lille Mozart. Måtte det vare.

Det var da fælt hvor mye man skulle snu og vende på det jeg skrev da :) Å føle motgang er ikke et veldig kraftig ordvalg. Å være ung i Somalia byr på umenskelige utfordringer og lidelser. Det er mye verre enn å føle motgang.

Ade25:Det var ikke meningen hverken å kritisere posten din , eller å vri på den. Føler du jeg har gjort det, misforstod du meg. Kommentaren min ang. Somalia og Darfur var ment som et lite, og sikkert ganske flåsete, understatement til Nilsen om at joda, vi vet det fins verre ting enn hva Rosicky slet med :P . Ellers virker vi ganske så enige, synes jeg. ;)

Link to comment
Share on other sites

Neste gang noen her på forumet føler motgang syns jeg de skal tenke på hva Rosicky har vært igjennom og fått til. Bruk hans eksempel som inspirasjon for det han har vært igjennom tærer på! Virkelig stort!

 

Jeg har all respekt for at Rosicky har jobbet seg tilbake gjennom en vanskelig skadeperiode, og at det tærer på.Men sett i lys av hva "vanlige" mennesker sliter med, så vil jeg si at det kun er luksusproblemer man snakker om.

Det finnes milliarder av mennesker som har hatt det tyngre enn Rosicky det siste året..

 

Joda, de har det uten tvil tyngre i f.eks Darfur og Somalia :) Men Rosicky kan jo også være en nærliggende inspirasjonkilde for de "uvanlige" og sikkert til tider noe virkelighetsfjerne i Arsenal skulle de slite. Noe jeg både håper og tror han vil være når skadene kommer. Hvilket de jo gjør ganske så ofte for oss. Rosicky kan ha workshops om dette :P Godt å ha deg tilbake, lille Mozart. Måtte det vare.

Det var da fælt hvor mye man skulle snu og vende på det jeg skrev da ;) Å føle motgang er ikke et veldig kraftig ordvalg. Å være ung i Somalia byr på umenskelige utfordringer og lidelser. Det er mye verre enn å føle motgang.

Ade25:Det var ikke meningen hverken å kritisere posten din , eller å vri på den. Føler du jeg har gjort det, misforstod du meg. Kommentaren min ang. Somalia og Darfur var ment som et lite, og sikkert ganske flåsete, understatement til Nilsen om at joda, vi vet det fins verre ting enn hva Rosicky slet med :P . Ellers virker vi ganske så enige, synes jeg. ;)

Hehe no offence taken :) Det var litt fleipete ment det jeg sa om at det på snudd og vendt på :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvis dette er tilfelle er allerede 2 måneder av sesongen vekke for Rosicky.

Med Nasri allerede ute og skulle dette være sant med Rosicky så

er dette et hardt slag for Arsenal og Tomas.

Link to comment
Share on other sites

Nå ble jeg virkelig lei meg :P

 

Hadde gledet meg til å se Tomas i PL igjen ;)

Er for jævelig rett og slett!!

 

Hvis dette stemmer, er han ferdig som fotballspiller... Det kommer nye skader hele tida etter så lange skadeavbrekk!! Kroppen tilvenner seg andre måter å bevege seg på for å avlaste skadeutsatte områder. Så ender det med at man pådrar seg skader andre steder i stedet! Det er fakta!!

 

Sorry boys, men da blir det Arshavin, cesc, song, denilson, walcott på midten og RVP "no goal" som enslig spiss.... Ække som det en gang var Rosicky, Cesc, Flamini, Hleb. Ade og RVP, lukter litt mer silverwear av den offensive rekken der... For å ikke nevne Clichy, "Old boys, no speed Gallas", Djorou, Sagna. Mulig jeg er pesimistisk nå, men jeg klarer ikke å se at detta laget skal klare å hevde seg i Premier League. Hakke sjanse!!

Hva skjer hvis vi Gallas blir skada a, noe han garantert blir!?? Vermalen og Djorou... Yeah yeah! Lykke til!!

 

Hvis ikke Wenger har en forsvarspiller på lur skjønner jeg ingenting!!!

Link to comment
Share on other sites

Ække som det en gang var Rosicky, Cesc, Flamini, Hleb. Ade og RVP, lukter litt mer silverwear av den offensive rekken der...

 

eeh?? godt mulig det LUKTA meir silverwear av den rekka, men i mitt hovud kan eg ikkje erindre at det blei so mykje meir sølvtøy å pusse med desse gutta!

Link to comment
Share on other sites

Ække som det en gang var Rosicky, Cesc, Flamini, Hleb. Ade og RVP, lukter litt mer silverwear av den offensive rekken der...

 

eeh?? godt mulig det LUKTA meir silverwear av den rekka, men i mitt hovud kan eg ikkje erindre at det blei so mykje meir sølvtøy å pusse med desse gutta!

Vi var 4. poeng bak og ett beinbrudd... Utelukkende litt urutine samt uflaks, året etter var vi sjanseløse! Tenk om vi kunne hatt samme laget pluss spillerene som tar steget/kjøpt. Walcott, Wilshire, Arshavin m.m. Bredden i laget hadde vært større pluss at antakeligvis laget som helhet hadde vært enda bedre. Dvs. i mine øyne 1.plass i Premier og Champions League med litt flyt :P Men nei da, vi selger unna de beste spillerene vi har også krysser vi fingra for at vi produserer 2 fabregas i året. Det funker ikke!!!

Link to comment
Share on other sites

Nå ble jeg virkelig lei meg ;)

 

Hadde gledet meg til å se Tomas i PL igjen :(

Er for jævelig rett og slett!!

 

Hvis dette stemmer, er han ferdig som fotballspiller... Det kommer nye skader hele tida etter så lange skadeavbrekk!! Kroppen tilvenner seg andre måter å bevege seg på for å avlaste skadeutsatte områder. Så ender det med at man pådrar seg skader andre steder i stedet! Det er fakta!!

Hvilket medisinsk grunnlag har du for å mene at Rosicky er ferdig som fotballspiller? Hvorfor kan han ikke komme tilbake selv om han får en naturlig setback?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...